Състезанието за Голямата награда на Бахрейн е последното преди завръщането на отборите в Европа. Макларън и Ферари доминираха в по едно състезание и сега е моментът единият или другият отбор (а защо не и нов участник в тази битка), да вземе важно психологическо предимство. Преди очакваните съществени стъпки напред в развитието на автомобилите, които ще видим в Испания, отборите ще се борят на пистата "Сахир", която е още едно от творенията на дизайнера Херман Тилке.
Ако се опитаме да опишем конфигурацията на трасето по най-краткия начин, то ще звучи така: Три прави съединени с поредица от бавни завои. Настилката е гладка и предлага относително добро сцепление, но тук разликата в поведението на машините с натрупването на все повече каучук е много по-осезателна, в сравнение с останалите писти в календара. Основен проблем, както знаете е финия пясък, който често вятърът разстила върху асфалта.
Сериозен проблем пред инженерите е оптимизирането на натоварването на гумите, което тази година без електронните помощни системи ще е още по-трудна задача. Естествено и съхранението на спирачките, които точно на това трасе могат лесно да прегреят. В избора на стратегически подход към състезанието отборите ще трябва да решат какво да е нивото на притискане генерирано от ............
МАТЕРИАЛИТЕ СЕ ПУБЛИКУВАТ ВСЕКИ ВТОРНИК И ПЕТЪК СЛЕД 13,00 ЧАСА НА www.formula1.bg
Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта www.formula1.bg