Новото BMW M5 CS е от друга планета

Новото BMW M5 CS е от друга планета

За пръв път такъв лимитиран и специален модел на легендарното BMW M5 осигурява на четирима пътника толкова уникално изживяване при шофиране. Новият върхов модел на BMW M поставя нови стандарти с изключителната си мощност в комбинация с ексклузивно и луксозно излъчване. Въвеждането на пазара стартира през пролетта на 2021 година, цената за България е 349 000 лева с вкл. ДДС.

Най-мощният двигател на BMWM и последователно олекотена конструкция 4,4-литровият V8 двигател с мощност 635 к.с. – 10 к.с. повече от BMW M5 Competition - превръща BMW M5 CS в най-мощният автомобил в историята на BMW M.

За впечатляващата динамична комбинация между абсолютна пригодност за всекидневието и радост от шофирането, както и най-високата динамика на състезателната писта допринася понижаването на теглото с около 70 кг. спрямо BMW M5 Competition, постигнато благодарение на последователно олекотената конструкция, специфичните настройки на окачването, както и MxDriveс централно, интелигентно управление на Активния М Диференциал.

Четири отделни седалки и ексклузивно оформление на иконите на BMW

На уникалното изживяване при шофиране в BMWM5 CS могат да се насладят 4 човека -на регулируемите в много посоки М Карбонови седалки отпред, които допринасят за понижаването на теглото на автомобила, а също и на двете отделни седалки отзад.

BMW M5 CS е уникално и с ексклузивното оформление на „иконите“ на BMW, например BMW бъбрековидната радиаторна решетка в златист бронз и L-образните светлинни елементи на BMW Лазерните светлини, които при включени къси и дълги светлини, както и при Welcome Lightсветят в жълт вместо бял цвят като примоторните спортове и напомнят за успешните GT състезателни автомобили.

Акценти в златист бронз и ексклузивни карбонови елементи Специалният модел BMW M5 CSсе отличава от BMW M5 Competionс ексклузивни акценти в златист бронз, както и елементи на каросерията от карбонов композит (CFRP), които частично са в изпълнение видим карбон. Жълти акценти и ексклузивни лакови покрития Цветни са и L-образните светлинни елементи на серийните BMW Лазерни светлини, насочени към бъбрековидната решетка. Когато работят като дневни или габаритни светлини на тъмния фон на BMW Individual ShadowLine, те светят в познатия бял цвят, но при включване на късите или дългите светлини преминават в характерен жълт цвят.

С още по-фино настроеното си окачване, значителнотопонижение на теглото и специалните Trackгуми BMW M5 CSпредлага пъргавина на най-високо ниво и несравнимо изживяване при шофиране. В съчетание с MxDrive, с което водачът може в различна степен да влияе на поведението на пътя от променлив режим на задвижване на четирите колела (4WD) с подаване на повече мощност към задните колела до чисто задно задвижване без Динамичен контрол на стабилността (DSC) в режим 2WD, специалният модел позволява най-висока динамика и пуристка радост от шофирането за познавачи – без лишения по отношение на абсолютната пригодност за всекидневието. BMW M5 CSползва окачването на BMW M5 Competition, което е по-стегнато в сравнение с това на BMW M5 чрез BMW целенасочени модификации на пружините, воденето на колелата и стабилизаторите, чрез снижаване на каросерията със 7 мм, както и чрез стабилизаторите, разработени за BMW M8 Гран Купе. В допълнение към повишаването на комфорта – особено при бързо шофиране по магистрали – тези амортисьори значително подобряват управляемостта в граничен режим за още по-прецизно поведение на автомобила при агресивно управление по състезателна писта – като се запазва интуитивната управляемост във всекидневието.

За BMW M5 CS специалистите на BMW M освен новите настройки на пружините на предната и задната ос са подобрили и контрола на амортисьорите. С тези мерки те са реагирали на по-ниското тегло на автомобила и на повишения потенциал на гумите, за да постигнат максимално повишение на динамиката на управлението. BMW M5 CSсерийно се оборудва с особено спортни Trackгуми Pirelli P Zero Corsaс различен размер на предната и задната от (отпред 275/35 R20, отзад 285/35 R 20) върху 20-инчови М ковани джанти с Y-образни спици (отпред: 9,5 J x 20, отзад: 10,5 J x 20) в златист бронз. MCarbon керамични спирачки серийно Оптималното отрицателно ускорение се осигурява от M Carbonкерамичните спирачки. Техните шестбутални спирачни апарати отпред и еднобутални спирачни апарати отзад носят логото на М, като при BMW M5 CSсерийно са в червен цвят, или по желание в златист цвят. M Carbon керамичните спирачки са по-леки с 23 килограма от M Compoundспирачките на BMW M5 Competitionи впечатляват с още по-ниски подресорни и въртящи се маси, с което допълнително се повишават динамиката на управлението и комфорта на возене. Те предлагат още по-висока спирачна мощност, още по-висока стабилност срещу фадинг, както и още по-висока термична устойчивост, като освен това са много устойчиви на износване.

Изключителни динамични характеристики

Осемцилиндровиятдвигател със своята заимствана от моторните спортове високооборотна концепция осигурява внушителна тяга, уверено разгръщане на мощността и великолепни динамични характеристики. BMWM5 CS, оборудвано с осемстепенна трансмисия M Steptronicс Drivelogic, уск орява от 0 до 100 км/ч за само 3,0 секунди. С това постижение по е по-бързо от BMW M5 Competitionс 0,3 секунди и постига нивото на суперспортните автомобили. Само след 10,4 секунди – 0,4 секунди по-рано от BMW M5 Competition – специалният момент постига скорост 200 км/ч. Максималната скорост е 305 км/ч (ограничена).

Емоционален звук с M5 CS спортна изпускателна системаСпортната изпускателна система на M5 CSосигурява специфичен за М, емоционален звук, който подчертава линейното разгръщане на мощността ипъргавината на двигателя. Двойната система с управляеми клапи е конструирана така, че звукът на двигателя се пренася по-силно изразено, като при запазване на пригодността за всекидневието се осигурява значително по-спортна и категорична обратна връзка. Външният звук на BMW M5 CSе значително по-силен, по-наситен и по-емоционален. Той може да бъде променян с избор на различните режими на характеристиките на двигателя и е особено мощен най-вече в режим SPORT+.

Последвайте каналите ни в:

Още от Автомобили

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти