Англия

На "Олд Трафорд се двоумели дали да вземат Ван Дайк или Линдельоф

26 януари 2021 | 10:00 - Обновена
На "Олд Трафорд се двоумели дали да вземат Ван Дайк или Линдельоф
Ливърпул привлече Вирджил ван Дайк през януари 2018 година, когато плати за него 75 милиона паунда на Саутхамптън. В следващите две години и половина, преди да получи тежката си контузия в началото на настоящия сезон, нидерландецът показа, че всяко пени от тази сума си е струвало и се превърна в един от най-влиятелните играчи в Премиър лийг, а може би в най-добрия футболист на поста си в днешния дни. Няколко месеца преди да премине на "Андийлд" - през лятото на 2017-а, Ван Дайк бе свързван с трансфер в Манчестър Юнайтед. В крайна сметка обаче "червените дяволи" привлякоха Виктор Линдельоф от Бенфика. Самият Ван Дайк е разказал на бившия си съотборник в Саутхамптън Чарли Остин, че на "Олд Трафорд" са се колебаели между него и шведа и в крайна сметка са предпочели последния. 

Ето и разказът на Остин, който препредава думите на Ван Дайк: "Спомням си, че в края на неговата кариера в Саутхамптън бяхме на пейката при едно гостуване на Челси. Попитах го "какво става, Вирджил, със сигурност Ман Юнайтед трябва да се е опитал да те привлече? Огромен клуб в Англия и т.н.". Той ми отговори "знаеш ли, Чаз, през лятото по-скоро ситуацията бе такава  - аз или Линдельоф. И те избраха Линдельоф". Мислех, че се шегува. Никой не знаеше това, но той ми го каза на скамейката. Не можех да повярвам, бях като омагьосан. През лятото се говореше, че той ще отиде там и вместо това те взеха Линдельоф", разказва Осатин пред talkSPORT.

Още по темата
ВАСИЛ СУМРАЧКИ
редактор - отдел "Футбол"
Прочетена 6154

Добави коментар ›› Коментари (18)

СС
(Гост)
18
отговор
26 януари 2021 | 16:42

Правилен избор,какво ще прави при мангалите. Рейтинг: 3 1

Гошко
(Гост)
17
отговор
26 януари 2021 | 16:26

Истината е че и двамата са много добри ,. Когато това е станало съм сигурен че е било 50/50 . Ван Даик се адаптира по лесно ,има око за играта и е готов да помага в нападението . За шведа мога да кажа ,че те не могат още да се сработят с Макгуаяр . В неделя си пролича и в двата гола на Ливърпул . В Юнайтед има много добри играчи ,но с непостоянна форма като Погба . Но Линделоф не е дърво със сигурност Рейтинг: 2 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

хаха
(Гост)
16
отговор
26 януари 2021 | 16:18

По-скоро Ван Дайк им отказа, както на тях така и на Сити, и избра Ливърпул. Видя се защо : Рейтинг: 3 2

И
(Гост)
15
отговор
26 януари 2021 | 16:14

На шарко,голямо мъкнене,на торби не ходете там ужас е ,и началниците педеруги Рейтинг: 0 1

ЛИВЪРПУЛИЪН
(Гост)
14
отговор
26 януари 2021 | 15:41

Линда е посредствен, а Дельоф не го познавам ! Рейтинг: 1 4

Visca Barca
(Гост)
13
отговор
26 януари 2021 | 15:12

Дори Фил Джоунс е по-добър от тва надценено дърво Ван Дайк Рейтинг: 11 14

D
(Гост)
26 януари 2021 | 15:26

Вие не фалирахте ли бе :dd Рейтинг: 6 2

Барса
(Гост)
26 януари 2021 | 15:28

Срам ме е,че си фен на Барса. Ти си по-бавен дори от оня олигофрен Аир Дембеле Рейтинг: 3 2

Visca Barca
(Гост)
26 януари 2021 | 21:05

И какво като те е срам, по-скоро ти не си истински фен на Барселона Рейтинг: 1 2

да
(Гост)
12
отговор
26 януари 2021 | 14:32

В документалния филм за Сити ''Всичко или нищо'' имаше една сцена с Чики, Сориано и Мубарак, където обсъждаха привличането на ВВД. Цената на защитника беше рекордно висока, което отказва Сити. Твърде вероятно това да е причината Юнайтед да предпочете Линдельоф...По-късно счупиха рекорда с Магуайър, за да не го отмъкне Сити. Рейтинг: 7 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

КЗЛ
(Гост)
11
отговор
26 януари 2021 | 13:47

Аз се двоумя дали да взема москвич или мерцедес. Ще си взема москвича... Рейтинг: 12 1

Литекс София
(Гост)
26 януари 2021 | 14:45

Москвич тире 1988-а. Рейтинг: 0 0

?
(Гост)
26 януари 2021 | 14:42

Цената е била от значение, а не качествата на играчите. Аз си взех Гранд Витара, защото Ленд Крузера не ми беше по джоба, а не защото не знам кое е по-добро от двете. Рейтинг: 7 0

ЛИВЪРПУЛ
(Гост)
26 януари 2021 | 15:37

Ще ти отива, защото е произведен в страната, която ви е създала...! Рейтинг: 1 0

!!!
(Гост)
10
отговор
26 януари 2021 | 12:56

Добър или лош този избор тежи на сметката на спИцЯлния! Рейтинг: 12 1

Тиквоч
(Гост)
26 януари 2021 | 14:44

си ти голям. Никой нямаше да му даде парите на Жозе да купи ВВД. Не разбрахте ли, че там трансферите ги прави друг не треньорът Рейтинг: 2 0

Kosta
(Гост)
9
отговор
26 януари 2021 | 12:29

Гледам и разбирам много от футбол не се излагайте с глупостите си черен футболист няма с някои много малки изключения този ван дайк е акордеонист и разносвач може и жена да е ама футболист не е! Линлюф е класа над него и всичките дарвосечачи в лузарпул Рейтинг: 9 19

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Чичо
(Гост)
26 януари 2021 | 17:15

А бяхте пъриви.Еми вгледай се малко в тая класация щото там си пише ясно точно колко са ви дълговете като процент а колко са ви приходите и ние сме там сравни и после се дръвчи. Глезърови още 100 години да ви управляват. Рейтинг: 1 0

Kosta
(Гост)
8
отговор
26 януари 2021 | 11:33

Стига сте писали глупоси Линлюф е сто пати по добар играч ван дай е черен Рейтинг: 7 24

7
(Гост)
26 януари 2021 | 12:16

Линдельов не е толкова слаб колкото го изкарвате,стига сте писали глупости. Рейтинг: 10 6

тео
(Гост)
26 януари 2021 | 13:04

Голяма работа каза Рейтинг: 2 1

бокоти
(Гост)
26 януари 2021 | 14:45

Брат, че Коста е НЕграмотен, НЕграмотен е. Ама ти си яко БЕЗграмотен. Рейтинг: 2 1

ахаха
(Гост)
26 януари 2021 | 13:04

Коста, нямам идея дали и колко разбираш от футбол, но ще ти го напиша така "много си БЕЗГРАМОТЕН" за да ме разбереш. И само да вметна, че ПЕЛЕ е черен. Каза, че разбираш от футбол и знаеш кой е, нали? Рейтинг: 8 1

За Тео
(Гост)
26 януари 2021 | 16:31

Не дей да бъркаш индивидуални качества с колективни грешки , защитата на Юнайтед не работи като цяло . Шведа и Харито не работят в тандем Рейтинг: 1 0

Teo
(Гост)
26 януари 2021 | 12:08

Човече, дори в сънищата Линдельов не е по-добър от Ван Дайк, та той не бе по-добър и от Смолинг и Еванс, Най-некадърния защитник играл в Юнайтед, незнам как Оле го пуска. Всеки път треперя когато е на терена и другия отбор минат центъра. Видя се и срещу Ливърпул, двата гола, бяха заради него, само се въртеше, като муха без глава, ако Баи беше на терена, нямаше да ни вкарат такива лесни голове Рейтинг: 11 4

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Aнонимен
(Гост)
7
отговор
26 януари 2021 | 11:31

Господине! Не става на въпрос за в бъдеще, а за преди 3 - 4 години, когато без проблем от Юнайтед, са можели да го вземат, но те са предпочели Линдельоф, и кой го направи този гениален трансфер СПЕЦИАЛНИЯТ, какво виждане, каква преценка, но съм сигурен в едно нещо, което трябва да се има впредвид, Ван Дайк и тогавва е бил по-скъпия от двамата, и от Юнайтед са решили да вземат по-евтиният, ама дали ще бъде точният играч, това тогава не е стояло като изискване на треньора, има и нещо друго много съществено, което е движело нещата при трансферите по оста Саутхямптън - Ливърпул, има вероятно някаква междуклубна точна и ясна договорка, при евентуален трансфер най-вече в посока Ливърпул, винаги тарифата да бъде с ниски параметри, само си припомнете през последните десет години, колко играчи Ливърпул взе от Саутхямптън!? Рейтинг: 14 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

ha
(Гост)
6
отговор
26 януари 2021 | 11:30

Клоп е притегателна сила за много играчи. Юнайтед са на обратни полюс и провалят много футболисти. Рейтинг: 11 10

Ман Юн.
(Гост)
5
отговор
26 януари 2021 | 11:12

Затова купихме Хари Магуайър за огромна сума пари, но очевидно и той не е от класата на Ван Дайк. Виждаме обаче, че този сезон тримата - Магуайър, Линдельоф и Байли са на по-добро ниво затова и постигаме успехи. Да не говорим и че Де Хеа дори си има също равностоен заместник. Този сезон на всяка позиция имаме по двама играча и това си казва думата. Може би само Уан Бисака няма равностоен заместник, но той е машина от типа на Антонио Валенсия и може цял сезон на изиграе без почивка. Рейтинг: 14 5

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

..
(Гост)
26 януари 2021 | 16:49

Ххх и МанЮн - прави сте и двамата, но за съжаление с това разполагате на този етап. Важното за вашия отбор е да запазите важните играчи здрави. Виждате, какво значение има. Когато е един по някакъв начин се напасват нещата, но станат ли 2-3ма и отгоре ..... Успех в шампионата! Рейтинг: 0 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

..
(Гост)
26 януари 2021 | 13:12

Фен съм на Ливерпул и като такъв ти казвам, че ако ги нямаше Магуайр и Линдельоф, нещата ви щяха да са в пъти по-добре. Дано се преборите със Сити, но се съмнявам, точно заради защитата. А що се отнася до темата, мисля че няма смисъл да се коментира. Поправи ме ако греша. Рейтинг: 12 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Xxx
(Гост)
26 януари 2021 | 14:09

До : ... : много си прав колега, и аз съм фен на Юнайтед, и тук съм много съгласен с теб... В случая Не мога да кажа на черното /бяло.. Нашата защита е много зле.. Хубаво, че е Ерик Баи... Магуайър е добър за мен, много хора го критикуват заради играта, но с партньор като,, Шведската дъска'' няма как да стане.. А колкото до Ван Дайк, не споря за него много е добър, и като цяло е лидера в Ливърпул и в момента се вижда.. , много пъти съм забелязвал, как ги подрежда хората пред него така,че противника да няма никакво пространство да атакува... И колкото и да е доста голове вкара миналия сезон, особено от корнерите... Рейтинг: 6 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Ман Юн.
(Гост)
26 януари 2021 | 13:55

Прав си, но за Магуайър мисля че е класен и става за Ман.Юн и за голям футбол. Работата е там, че много му тежи цената и очакванията. За капак и капитан го направиха. Той е от типа защитници залагащи повече на физиката от типа на Джон Тери и ако има един по подвижен партньор може да направи добър тандем с него както Видич направи с Фердинанд или Тери с Карвальо. С Линдельоф обаче не става защото шведа не отговаря на класата и амбициите на отбора. Един Байли ако е здрав е по-добър избор от него, но само ако е здрав и в кондиция. Рейтинг: 6 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Aнонимен
(Гост)
4
отговор
26 януари 2021 | 10:58

Да ще излизат на бял свят както се казва, какви ли не абсурдни ситуации, сътворени от тези некадърници които все още вършат какво ли не, в името на доброто на отбора, докато Ван Дайк играеше в Саутхямптън, съм си задавал въпроса, какво прави още той в този отбор? Прави това което се иска от него, вършеше си работата перфектно и на двете места, особено в Ливърпул се показа в най-добра светлина, до момента когато един идиот, постъпи толкова античовешки, вложи в деянието си такава злоба, а уж не бил го направил умишлено, тия да ги казват, за друга постъпка, да повярва човек, но за този случай, това оправдание не важи, от тази толкова арогантна контузия, загуби най-много играча, след това и отбора Ливърпул, и футболът във Висшата лига като цяло!? Рейтинг: 16 3

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук


							
						

›› Live Scores

Календар

calendar_icon
календар затвори

Всички мачове

Помислете пак, когато кажете, че 3:0 е класически ... 13 април 2020
Знаете ли защо 3:0 е "класически" резултат? Често сте го чували и чели, вероятно сами сте го използвали като "футболен термин" неведнъж, но замисляли ли сте се каква е причината точно 3:0 да е "класика"? 3:0 се нарича ...
Бербатов разкри най-големия комплимент към себе ... 13 октомври 2020
Българското футболно величие Димитър Бербатов даде обширно интервю за онлайн списанието Marca Plus, в което си припомни мигове от славната си кариера, както и говори за настоящето. „Сега прекарвам повече време с ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Новини | Настройки за Поверителност Мобилен Портал