Sportal.bg
Използвай App-а за
по-добро усещане
Отвори

БФБ оцени приноса на партньорите си за развитието на българския баскетбол

БФБ оцени приноса на партньорите си за развитието на българския баскетбол

БФБ оцени приноса на партньорите си Българско баскетболно общество и „Спортс Мениджмънт България“ за развитието на българския баскетбол през изминалата 2020 година. Президентът на баскетболната централа Георги Глушков изпрати писма до двете организации, в които очерта детайлно всички техни постижения, създаващи нови перспективи пред баскетболния спорт в страната.

Днешната кореспонденция на БФБ до Българско баскетболно общество съдържа 6 акцента, от които става ясна ролята на тази организация за повишаване на популярността и качеството на родния баскетбол:

  • ББО успя да организира включването на мъжки отбори от 32 лицензирани клуба във второто ниво на българския баскетбол – ББЛ „А“ група, и на 32 състава в третото ниво – ББЛ „Б“ група. По този начин Вашата организация способства за значителното разширяване географията на любимия ни спорт. Днес двете първенствата включват тимове от 4 региона (Запад, Изток, Център и Юг) и дават хоризонт на талантливите млади състезатели от малките населени места.

  • Чрез заснемането и излъчването на всички мачове от ББЛ, ББО направи възможно партньорството със спортната телевизия B1B ACTION, което ще гарантира над 200 телевизионни баскетболни мача на сезон. Това е огромна крачка в популяризирането на българския баскетбол, която от своя страна създаде предпоставки за подписването на договор за генерално спонсорство на ББЛ „А“ група с българската букмейкърска компания efbet.

  • Отличната комуникация на продукта ББЛ в каналите на ББО в социалните мрежи, чрез привлекателен дизайн и иновативни подходи, привлече много нови и лоялни фенове на българския баскетбол.

  • Със създаването и организирането на непрофесионална баскетболна лига за жени, ББО даде възможност на всички дами, които обичат баскетболната игра, да останат свързани с нея, дори да нямат време и възможност да участват в активен тренировъчен процес.

  • Организацията на баскетболни турнири във формата 3х3 от ББО изгражда основите за развитие на този атрактивен олимпийски спорт в България.  

  • Създаденото от ББО онлайн предаване „Двоен дрибъл“ е единственият специализиран видео продукт с изцяло баскетболно съдържание към момента. В кратък период то увеличи значително своята популярност и се превърна в значима трибуна за баскетболната общност в страната. 

В последните дни на миналата година благодарствено писмо получи и „Спортс Мениджмънт България“, която изготви Национална програма за развитие на българския баскетбол 2020-2023 г. и впоследствие беше наета от БФБ да реализира мерките предвидени в нея. Приносът на компанията беше описан в следните девет точки:

  • „Спортс Мениджмънт България“ инициира, проведе и доведе до успешен край преговорите с А1 за продажба на телевизионните права на Национална баскетболна лига в периода от 2020 до 2023 година, като договори отлични финансови условия за БФБ и възможност за излъчване на реклама на корпоративните партньори на федерацията. Същевременно създаде договорни взаимоотношения с четирима коментатори, които да обслужват излъчваните мачове от НБЛ;

  • „Спортс Мениджмънт България“ инициира и организира от името на БФБ първото електронно първенство по баскетбол в България;

  • „Спортс Мениджмънт България“ инициира и организира договорно партньорство със сдружение „Българско баскетболно общество“ за създаването на ББЛ „А“ група – мъже с 32 лицензирани клуба;

  • „Спортс Мениджмънт България“ инициира и предложи за гласуване на Общото събрание промени в Устава на БФБ, които бяха залегнали в Национална програма за развитие на българския баскетбол 2020–2023 г.;

  • „Спортс Мениджмънт България“ инициира и създаде идеен тръст към БФБ под формата на      7-членен Обществен съвет и разписа Правила за неговата работа;

  • „Спортс Мениджмънт България“ инициира и създаде Правила за национално клубно лицензиране;

  • „Спортс Мениджмънт България“ инициира и създаде Правила за дейността на агентите на играчи в системата на БФБ, които са входирани за одобрение във ФИБА;

  • „Спортс Мениджмънт България“ инициира и регламентира партньорство с образователната платформа УЧА.СЕ, което значително подпомага популяризирането на баскетболния спорт сред подрастващите;

  • Спортс Мениджмънт България“ инициира и организира въвеждането на система за управленско счетоводство в БФБ.

Последвайте каналите ни в:

Още от Баскетбол

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти