Манчестър Юнайтед може да остане без генерален спонсор

Манчестър Юнайтед може да остане без генерален спонсор

Манчестър Юнайтед е поставен пред реалната възможност да остане без генерален спонсор на фланелката в средата на следващия сезон, съобщава днес английската преса.

В момента “червените дяволи” носят на гърдите си логото на “Шевролет”, както бе и през последните седем години, бранд, който е част от консорциума “Дженеръл Мотърс”, но договорът с американците, колкото и да е необичайно, ще приключи през декември тази година или по средата на сезон 2021/22. Това поставя тимът от “Олд Трафорд” в деликатна ситуация, а решенията, до които може да се стигне, са няколко, информира още пресата на Албиона.

Първият, смятан за най-вероятен вариант, е двете страни да се успеят да се договорят за продължаване на отношенията за още шест месеца или до лятото на 2022-а година. Това ще даде допълнително време на “червените дяволи” за намиране на нов дългосрочен партньор, а от “Дженеръл Мотърс” евентуално биха могли да сменят бранда, който рекламират.

Втората възможност е манчестърци да останат без генерален спонсор и от януари до края на сезона мястото на гърдите на футболистите да остане празно, а от лятото на следващата година да влезе в сила споразумение с нов голям рекламодател.

Третата споменавана възможност е от ръководството на тима да намерят компромисен вариант и на фланелките да се появи логото на благотворителна организация, подобен ход преди години направи Барселона, на чийто фланелки се появи логото на “Уницеф”. Манчестър Юнайтед също има много солидни отношения с детския фонд на Обединените нации, който поддържа редица инициативи и е изключително разпознаваем в световен мащаб.

Последвайте каналите ни в:

Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.

Регистрирай сe

Още от Футбол свят

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти