Зимни спортове

Всичко, което трябва да знаем при рестарта в НХЛ

31 юли 2020 | 17:04
Всичко, което трябва да знаем при рестарта в НХЛ
  • копирано
  • 4
Тази събота НХЛ се присъединява към малцината спортове, които се връщат към активна дейност. 24 отбора ще поемат по един от най-странните пътища към Купа “Стенли”. Подобно на НБА и тук Лигата рестартира в балон, като първите двубои ще бъдат разделени на два "хъба" - Торонто (за Изток) и Едмънтън (Запад). И също като братовчедите от баскетбола НХЛ ще има малко странен формат при завръщането си. Съвсем нормално е да си задаваме въпроси преди рестарта. Ето и основните от тях.

Как ще се случат нещата?
Четирите водещи отбора от всяка конференция ще играят по система всеки срещу всеки, за да определят крайната подредба помежду си. Останалите 8 ще направят предварителен кръг, в който ще се сблъскат в елиминационна система до 3 победи, за да станат ясни кои ще продължат към плейофите. Оттам вече форматът е сравнително познат, като оставим настрана факта, че няма да има домакинско предимство и ще липсва публика в залите (Торонто и Едмънтън обаче ще играят на своя територия). Играчите ще останат под карантина през следващите два месеца или докато отборите им не отпаднат. Нарушение и напускане на балона може да доведе до изваждане на тима им от елиминациите заради евентуална зараза с коронавирус.

Всички ли са на равни начала, или по-талантливите ще спечелят?
Казват, че когато редовният сезон приключи, всичко започва отначало. Това със сигурност го знаят отлично от Тампа Бей, които миналата година имаха най-добри показатели, но отпаднаха на старта от Кълъмбъс. Сега това ще важи в още по-голяма степен. Със сигурност от участниците в предварителния кръг ще има такива, които ще се чувстват късметлии. Но фаворитите поне са подсигурени, относно отпадане при рестарта, защото няма да играят елиминации. В момента, в който истинските плейофи започнат обаче, всичко опира до талант и химия между играчите. И тогава ще си проличи доколко паузата е оказала влияние върху отборното поведение.

По-младите или по-опитните отбори са с предимство?
Има няколко теории по тази тема и отговорът зависи от това кого питате. От една страна, млади отбори като Колорадо и Каролина имат предимство, защото разчитат на "свежи крака". Така те ще могат да играят на максимална скорост от първия ден. Ако гледаме от тази призма, то по-опитните ще страдат. Другата страна на монетата обаче е, че по-възрастните хокеисти, с каквито са пълни в Бостън, Вашингтон и Питсбърг, разчитат на своята рутина и натрупан опит, които да ги изведат до успеха. Истината е, че вторите може би са по-привилегировани и ще имат по-голям шанс. Купа "Стенли" се печели с опит, а не със скорост.

Може ли Канада да сложи край на сушата?
Купа "Стенли" ще бъде връчена на канадска територия (Едмънтън), но дали канадски отбор ще я спечели? Това не се е случвало от 1993-а в посока Монреал. През миналата година трите канадски отбора отпаднаха още на старта. Този сезон домакините ще имат 6 представителя, но всеки от тях ще бъде в квалификационната фаза, като Уинипег и Калгари играят един срещу друг. Торонто и Едмънтън са на своя територия, но истинско домакинско предимство няма, тъй като липсва публика. Защитата на кленовите листа е доста слаба, докато Конър Макдейвид и Леон Драйзайтъл са отлични в атака за ойлърс, но досега това не е донесло кой знае какви успехи в плейофите. Ядрото на Ванкувър е доста младо, Калгари едва ли ще прескочи Уинипег, а Монреал среща много тежък противник в лицето на Питсбърг. Посоката сочи, че трудно ще станем свидетели на изненада от канадска посока.

Сейнт Луис ще направи ли дубъл?
Историята казва "не". Пингвините го направиха през 2016 и 2017, но това бе изключение и се случи за пръв път от Детройт (97 и 98). Като шампион през 2018-а, Вашингтон бе отстранен още на старта на плейофите година по-късно. Носителят на Стенли винаги страда през следващия сезон, защото всеки се цели в него. Но сега почивката бе добре дошла за музикантите. Те получиха нужното време за презареждане, като си върнаха и Владимир Тарасенко след контузия. Имат добра основа, защото запазиха основния си състав, като пропускат предварителната елиминация. Но едва ли това ще им бъде достатъчно за втора поредна “Стенли”.

“Тема Спорт”

Още по темата
  • копирано
  • 4
SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 1092

Добави коментар ›› Коментари (3)

YU2-VAL&BMG is wellBack
(Гост)
3
отговор
01 август 2020 | 11:11

Днес, 1.Август,20+20 год.,традиционно-легендарният и молто-симпатичен ТЕАМ: VfL БорусиЯ 1900 МьонхенГЛАДБАХ навършва точно 120 год. от основаването си като славен Фузбал-Клуб, проектиращ се в рамките на целия тоз исторически период като 1 от най-знаковите+значими символи на Германския футбол в изминалия и настоящ ххi-ви век, защото той определено се явява BEST BAND in The LAND, благодарение на тъй характерно проявяваните силен младежки дух, типична мъжка непримиримост+як PERSEVERANCE! VIVA BMG!! Рейтинг: 0 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Без коментар
(Гост)
2
отговор
31 юли 2020 | 22:18

Дано не са като братовчедите си от НБА,без никакви политически глупости. Рейтинг: 5 0

Блекхоукс
(Гост)
1
отговор
31 юли 2020 | 21:05

Дано биеме Едмънтън Рейтинг: 4 1


							
						

НХЛ

Катарина Вит и революцията й в кънките 15 юли 2020
Фигурното пързаляне е от малкото спортове, в които по облеклото на състезателя не присъстват инициалите на държавата, от която идва, поредния номер или пък спонсорски лога. Образът и характерът на героя изцяло са ...
Алпиецът Йоан Тодоров: Освобождаването дойде като ... 08 август 2020
Йоан Тодоров беше смятан за една от трите бели лястовици на българските ски заедно с Алберт Попов и Камен Златков. 23-годишният талант вече не е част от националния отбор. Той ще трябва да финансира сам своята ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.