Германия

Хамбургер отново изпусна плейофа за Бундеслигата, стана ясен съперникът на Вердер

28 юни 2020 | 18:56 - Обновена
Хамбургер отново изпусна плейофа за Бундеслигата, стана ясен съперникът на Вердер
  • копирано
  • 6
Отборът на Хамбургер ШФ за втори пореден сезон завърши на 4-ата позиция във Втора Бундеслига и пропусна възможността да се класира за плейофа, който можеше да му осигури завръщане в елита. Шпортферайн претърпя разгромна загуба с 1:5 от Зандхаузен при домакинството си от последния кръг от шампионата и така остана на една точка от третия Хайденхайм, който загуби визитата си на първенеца Арминия (Билефелд) с 0:3, но си гарантира два мача срещу Вердер (Бремен) за място в Бундеслигата през следващата кампания. Билефелд още преди няколко кръга си осигури промоция, а днес това стори и вторият Щутгарт, въпреки че загуби с 1:3 от Дармщат 98 на своя стадион. В третото ниво на местния футбол изпадат предпоследният Веен и последният Динамо (Дрезден). Нюрнберг пък си осигури плейоф за оставането си в дивизията, като в последния момент беше изпреварен от Карлсруе само по голова разлика.


Още по темата
  • копирано
  • 6
Калоян Антонов
Репортер отдел "Футбол"
Прочетена 4675

Добави коментар ›› Коментари (5)

Ха
(Гост)
5
отговор
29 юни 2020 | 11:41

Дано есента горнотосеверното дерби да не е в долната девизия; Само Вердер. Рейтинг: 7 0


(Гост)
4
отговор
29 юни 2020 | 00:04

Нормално като губиш 2-0 и вкараш гол, да се хвърлиш да изравняваш, защото точката ги класираше. Дали ще паднеш 2-1 или 10-1 не променя нищо в случая. Рейтинг: 5 1

Един там
(Гост)
3
отговор
28 юни 2020 | 23:08

А на времето тия пичове имаха часовник, колко години, месеци, дни и часове са в Бундеслигата. И бяха единстените, които не бяха изпадали в по-долна девизия, а сега...2 години подред не могат да влязат Рейтинг: 13 0

фен
(Гост)
2
отговор
28 юни 2020 | 21:13

Винаги съм симпатизирал на този клуб както и на повечето немски отбори , обаче червените шорти спокойно могат да получат титлата - идиотите на Германия. Рейтинг: 18 1

smaragdus
фен на: ---
1
отговор
28 юни 2020 | 20:59

Откакто изпадна, Хамбургер, който има най-голям бюджет във Втора Бундеслига, всяка година го пишат абсолютен фаворит за директна промоция, а не може да се дотътри и до бараж. С оглед на обстоятелствата да ти трябва точка у дома срещу средняк като Зандхаузен и да те разгромят с 1-5, това е престъпление. Освен че се отново се провали, Хамбергер провали и култово дерби срещу Вердер на баража. Някога от Хамбургер бяха наели детективи да проучват дали Юрген Клоп е подходящ за техен треньор, изводът, до който стигнаха- облича се небрежно, има лош език, не става за отбор като Хамбургер. Да сложат нов часовник, за Втора Бундеслига, че ако продължават да я карат така, дълго време ще се задържат там. Рейтинг: 37 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук


							
						

›› Live Scores

Календар

calendar_icon
календар затвори

Всички мачове

Проблемите на Шалке се пренесоха и на терена 28 май 2020
Очакваше се проблемите на Шалке да приключат с подновяването на Бундеслигата. Клубът от Гензенкирхен бе застрашен от банкрут поради кризата с коронавируса и бе един от тези, които най-много държаха първенството да ...
Павел Дочев: Исках да станем шампиони с ЦСКА, ... 08 юни 2020
Българският треньор Павел Дочев записа уникално постижение в германския професионален футбол. Той счупи досегашния рекорд за най-много мачове като наставник в Трета Бундеслига. 54-годишният специалист е ръководил 240 ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.