Волейбол

Проба – грешка не е модел за управление

09 юни 2020 | 13:08 - Обновена
  • копирано
  • 9
Пандемия, икономическа криза, свиване на бюджети и тепърва произхождащи от това проблеми, най-вероятно и с телевизионни права, спонсори, рекламодатели и какво ли още не. Отделно – неяснота дали вирусът няма да се завърне през есента в пълния си блясък и да замрази отново държавата и света. На фона на всичко това във волейболното ни първенство, вместо да бъдат умерени и сдържани, решиха да направят директна реформа, увеличавайки клубовете в Суперлигата от 12 на 16.
16 отбора във волейболната Суперлига от новия сезон (видео)
Без никаква реална обосновка, без стратегия, без план за брой мачове – просто така, да вдигнем отборите, пък да става каквото ще.
Количеството ражда качеството, но само когато има равни условия. Сегашното увеличение, със запазване на слабите от Суперлигата и включване на още слаби от Висшата лига, част от които дори не знаят с какъв бюджет ще разполагат, но просто искат да са в елита, няма да доведе до подобрения във волейбола ни. Ще доведе до серия от безсмислени мачове, в които нивото на водещия ни ешелон само ще падне. И ще убие цялата Висша лига, за която също нищо не се знае. Хубаво е да искаш да промениш нещо с цел продуктът ти да стане по-добър. Но не се прави по този начин. Не се прави и от днес за утре. Не се прави и в период на криза и твърде много неизвестни.
Черно море може да напусне първенството
Проба – грешка не може да е модел за управление на най-успешния колективен спорт в България. Това може да е модел за по-ниското ниво, за да се тества и да се разбере дали работи. И тогава да се приложи в елита. Създаването на втора осмица е предпоставка изключително и основно за нерегламентирани и странни неща, които да се случват по време на мачовете там. Кой и как ще следи за феърплей, когато се провеждат безсмислени двубои? И кому беше нужно всичко това изобщо? Разводняването не помага за вдигане на нивото на продукта. Напротив – само би го направило по-трудно продаваем. И както казва Ники Иванов, от БФВ все още могат да коригират това. Въпрос на воля и трезва мисъл.
Любо Ганев: Поставихме задача пред клубовете да мислят не само за първенството 2020/21, а за един 4-годишен период (видео)
Хари ЛАТИФЯН, "Тема Спорт"

Още по темата
  • копирано
  • 9
SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 1258

Добави коментар ›› Коментари (6)

РАЗОЧАРОВАНИЯ УЧИТЕЛ ДАНЕ
(Гост)
6
отговор
10 юни 2020 | 12:07

Агента Тони-Любо Ганев е обременен и СИЛНО ЗАВИСИМ ФИНАНСОВО И КОМПРОМАТНО от определени задкулисни волейболни кръгове и лобита.В предизборната си кампания си е дал задника под наем на тях.Така че, сега играе по тяхната свирка.Той е заложник на собствената си мегаломанщина и неподплатена с никакви качества амбиция.Съдържанието и обема на мозъчните му клетки е обратно пропорционално на огромното му туловище.Начина да се премахне този факт е той да бъде отстранен от управата на БФВ чрез единодушно решение-гласуване на Общо събрание с участието на всички легитимни клубове,членове на БФВ.Заедно с него трябва да се изметат още няколко члена на УС на БФВ,които като нега са заложници и марионетки на същите задкулисни волейболни кръгове и лобита.Знае се кои са те! Задължително с тях трябва да се отстранят и Валентин Помаков и Станислав Николов-Тонката. Рейтинг: 17 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

ОТ НЕГОВИЯ ПАТРОН ДАНЕЦА
(Гост)
5
отговор
09 юни 2020 | 22:26

Каквото и да се каже за Агент Тони-Любо Ганев, ще бъде недостатъчно и малко, относно неговото безочие,некомпетентност,мръснищина,блюдолизчина и нагаздачество.Тоя долен дебел ТУЛУП и тъпак, час по-скоро трябва да бъде изметен за вечни времена от българския болейбол.Всичко е в ръцете на волейболните клубове,които му се вързаха на предизборните обещание.Те,ако се организират, с една подписка могат да предизвикат незабавната му оставка и импийчмънт.Дошло е време разделно в българския волейбол.Тоя дебил е срам за най-интелигентния спорт волейбол. Всички волейболни любители се питаме докога останалите членове на псевдо УС на БФВ ще търпят тоя дебелак,плазмодии и духач! Рейтинг: 23 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Радка Пиракта
(Гост)
4
отговор
09 юни 2020 | 21:35

Абе каква е тази жена най в дясно? Много яка чупка има Рейтинг: 8 0

Попав
(Гост)
3
отговор
09 юни 2020 | 19:34

Искам да прочета мнението на треньора на ЦСКА Сашо Попов???? Попитайте го. Нали беше много за промяна. Рейтинг: 24 0

Кой е
(Гост)
2
отговор
09 юни 2020 | 19:28

Кой е този умник от Нвл допснал всичко това.Нкой от новите ли е сега шеф Рейтинг: 22 0

Сарко
(Гост)
1
отговор
09 юни 2020 | 13:26

До УС на БФВ СУПЕРЛИГА - 8 ОТБОРА СЪС ЗАЛИ И ПАРИ. НЕ СТАВАЙТЕ ЗА СМЯХ. Рейтинг: 27 0


							
						

Италия - А 1

Проба – грешка не е модел за управление 09 юни 2020
Пандемия, икономическа криза, свиване на бюджети и тепърва произхождащи от това проблеми, най-вероятно и с телевизионни права, спонсори, рекламодатели и какво ли още не. Отделно – неяснота дали вирусът няма да се ...
Алекс Грозданов: Има настроение в националния ... 03 юли 2020
Само на 22 години Алекс Грозданов е един от младите волейболисти в мъжкия национален отбор на България, който все повече се утвърждава в състава и е сред играчите, които са сочени за бъдещето на "лъвовете". ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.