Колоездене

Евроспорт и CGN ще предложат на феновете изживяване от нов тип чрез поредицата на Zwift "Tour for All"

04 май 2020 | 13:52
Евроспорт и CGN ще предложат на феновете изживяване от нов тип чрез поредицата на Zwift "Tour for All"
  • копирано
  • 0
Евроспорт и Global Cycling Network (CGN) с гордост ще предложат на феновете на колоезденето изживяване от нов тип чрез поредицата на Zwift "Tour for All" - състезателна поредица, която ще се проведе на виртуалната платформа на Zwift в пет етапа в периода 4-8 май.

Надпреварата, в която ще вземат участие както мъжки, така и женски отбори, ще бъде излъчена на живо на всички платформи на Евроспорт и на глобалното приложение на CGN. Първият съвместен проект на Евроспорт и CGN ще включва множество анализи и коментари и ще предостави на колоездачните фенове повече начини да се насладят на своя любим спорт.

Състезанията ще бъдат излъчвани всеки ден между 16:00 и 18:00 ч. и ще включват някой от най-силните отбори в света като Mitchelton-Scott, EF-Education, NTT, Alpecin-Fenix, Bahrain-McLaren, Canyon//SRAM Racing, CCC-Liv и Boels Dolmans.

Отборите и 25-те най-добри колоездачи ще получават точки през цялата седмица, като в края на всеки ден ще бъде провъзгласяван етапен победител. Също така ще има и междинни точки за всеки етап, както и удвояващи се точки в петия "Кралски" етап.

Етапите ще са дълги между 45 и 75 километра, а надморската височина ще варира от 400 до 1700 метра. В зависимост от тези условия състезателните времена ще бъдат между 1:15 мин. и 2 часа, като отборите ще получават точки въз основа на представянето си във всеки отделен етап.

Андрю Джорджиу, президент на отдел "Глобални спортни права и спортен маркетинг" в Евроспорт, сподели "По време на настоящата пауза в спорта Discovery отново показа способностите си за креативност и създаване на успешни партньорства за да предостави на феновете едно живо предаване от изцяло нов тип. Целта ни е предложим едно динамично и иновативно изживяване, което да сплоти феновете на колоезденето както никога досега".

"Нашият стремеж е да популяризираме каналите от портфолиото на Discovery чрез ползотворното партньорство между Евроспорт и CGN и по този начин да покажем красотата на колоезденето на още по-голям брой фенове" добави Джорджиу.

Саймън Уеър, основател и изпълнителен директор на Play Sports Group, на свой ред сподели "Предвид настоящата глобална ситуация феновете на колоезденето непрестанно търсят нови начини да поддържат страстта си жива и да следят най-актуалните новини около спорта. Смятаме, че е много важно да подкрепяме усилията на отборите и състезателите и да им помогнем да не губят връзката си с феновете в този труден момент. "Tour for All" е чудесен пример за това как състезатели от различни континенти могат да се обединят чрез неугасващата си амбиция да бъдат най-добрите. С новото приложение на CGN ще можем да уловим по чудесен начин атмосферата на професионалните състезания и да я предоставим на феновете по целия свят не само чрез приложението, но и чрез телевизионната и дигитална мрежа на Евроспорт".

Ерик Мин, съосновател и изпълнителен директор на CGN, сподели "Много се радвам, че най-после мога официално да обявя началото на тази поредица, която създадохме съвместно с Евроспорт и CGN, и чрез която феновете на колоезденето ще могат да се насладят на състезание от най-високо качество".

"През последните месеци предоставихме на феновете множество възможност да надникнат зад кулисите на големите колоездачни надпревари. Знам, че много хора бяха нетърпеливи да разберат по какъв начин Zwift ще събере елита на световното колоездене и не мисля, че има по-подходящ момент за тази първа по рода си надпревара от началото на нашия благотворителен месец, в който "Tour for All" ще се пореведе в подкрепа на лекарите и медицинските работници от сдружението "Лекари без граници".

Професионалните серии "Tour for All" са първата от множеството благотворителни инициативи на Zwift през този месец, след който Zwift ще дари 125 хил. долара на "Лекари без граници" за да подпомогне борбата им с COVID-19. Още 125 хил. долара ще станат налични след като 250 00 души успеят да звърша етап в надпреварата. Една от главните цели на проекта е да даде възможност на феновете да влязат в ролята на своите любими състезатели и да преминат по същите етапи, по които преминават и те.

Още по темата
  • копирано
  • 0
SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 274

Коментирай



Няма коментари.



							
						
Сам Рейнолдс след DarkFEST: Бих искал да посетя ... 14 март 2018
През февруари се проведе едно от най-атрактивните фрийрайд маунтин байк събития за годината. На DarkFEST 2018 Сам Рейнолдс измисли изцяло нова концепция на друга локация в живописната местност Стеленбош, Южна Африка. ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.