Автомобили

И Opel Mokka минава на ток

27 април 2020 | 14:54 - Обновена
И Opel Mokka минава на ток
  • копирано
  • 2

Бъдещето на автомобилите е електрическо и в Opel знаят това. Германският производител представи второто поколение на Mokka, все още в камуфлаж - разбира се, зелен, и покани Юрген Клоп да седне в него. Сега добре познатият малък кросоувър ще премине през серия от тестове  преди да получи заключително одобрение и да бъде пуснат на пазара.

Планира се производството на новия модел да започне през четвъртото тримесечие на тази година. Първите серийно произведени автомобили ще бъдат с електрическо задвижване и ще бъдат доставени на крайните клиенти в началото на 2021 година. Тестовите автомобили загатват за това, което засега остава скрито под маскировката - голямата жълта буква „К” отстрани на зелено-черната каросерия на изпитателните прототипи е ясен знак – „K” като в Mokka. Да, просто Mokka.

Новото поколение се освобождава от допълнителния индекс X в името, следвайки примера на бестселъра от първото поколение при дебюта му през 2012 година. Още тогава Mokka привлече вниманието и впечатли потребителите със своите компактни размери и дизайн, излъчващ усещане за здравина и издръжливост. Новото поколение на модела също е малък, здрав и издръжлив, но с много по-прогресивна и модерна философия - още по-добре пригоден за шофиране в града и с още по-ярък и впечатляващ стил. Извънредно ефективен, смел и самоуверен, и разбира се - изцяло електрически още от момента на пазарния дебют. Клиентите ще могат да се насладят на вълнуващата изцяло електрическа версия с акумулаторни батерии, но новият Opel Mokka ще продължи да се предлага и във варианти с двигатели с вътрешно горене.

Въпреки че в момента все още е маскиран, новият Opel Mokka вече ясно демонстрира своите свежи пропорции с къси преден и заден надвес на каросерията - напълно съобразени с най-новите тенденции в дизайна на марката Opel. Следващото поколение на Mokka съчетава германското инженерно майсторство с ясен, напълно лишен от излишества стилистичен език, демонстрирайки своеобразно “detox" излъчване в автомобилния дизайн. Наред с това водачът и пътниците ще могат да се насладят и на изцяло дигитализирания интериор на новото поколение. И тук дизайнерите на Opel са обърнали голямо внимание на намаляването на всичко излишно и концентрацията върху най-важното.

Изпълнителният директор на Opel Михаел Лошелер сподели - „Следя много внимателно развитието на новата Mokka през последните две години и половина и съм много горд с този нов модел на Opel, който ще бъде електрически от самото начало! Мога да обещая на всички почитатели на марката, че новата Mokka ще бъде един от най-вълнуващите автомобили в нашата дълга история! Второто поколение въплъщава изцяло всичко онова, към оето марката Opel се стреми днес и в бъдеще, и смятам, че то ще промени начина, по който хората възприемат марката. Нашите инженери все още имат пред себе си доста важни задачи, но с нетърпение очаквам скоро да представим официално новата Mokka. "

  • копирано
  • 2

Добави коментар ›› Коментари (1)

XXX
(Гост)
1
отговор
12 май 2020 | 14:26

САМО БСП НЕ ИСКАМЕ РЕКЕТА НА ГЕРБ И ФАШИЗМА НА О П Рейтинг: 0 0


							
						
Новият Volkswagen Golf, който ще дойде, ще види и ... 11 май 2020
Има коли, които просто се появяват и стават част от живота ни. Те са навсякъде, всички ги познават, всички ги харесват, всички ги карат. Култови модели, които са по-скоро наши приятели, отколкото обикновени работници, ...
Какви опасности крие един автомобил с превъртян ... 25 май 2017
Около 1/3 от всички превозни средства втора ръка са с манипулиран километраж. Това води до средна загуба от 3 000 евро за всеки купувач. В тази връзка евродепутатът от ЕНП/ГЕРБ Андрей Новаков е категоричен, че тази ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.