Други

В Белгия обмислят премахване на плейофите и увеличаване на отборите

31 март 2020 | 17:15
В Белгия обмислят премахване на плейофите и увеличаване на отборите
  • копирано
  • 1

Все още не е ясно дали този сезон ще бъде завършен, но в Белгия вече обмислят какво ще се случва през следващите сезони в първенството. На масата има специален план и изглежда, че мнозинството от отборите са ентусиазирани. Има шанс да не се играят повече мачове през този сезон, а след това през следващото първенство да стартира с 18 отбора - включително последният към момента Ваасланд-Беверен и два отбора от втора лига с добър икономически и структурен критерий като УХ Льовен и Беершоот.

Ако това бъде одобрено, то ще бъде и краят и на системата с плейофи, по която се провежда първенството на Белгия в последните години. Системата е близка до българската и е изработена от холандската фирма Hypercube. Година по-късно може да се стартира професионална лига от двадесет отбора, което слага директно за решаване какво ще се прави с второто ниво на футбола, наричано в момента 1B.

Според Het Nieuwsblad, две трети от отборите са на разположение за това предложение. Но в момента има няколко отбора, които са доста зле финансово и реално със спиране заради коронавируса или не, те не плащат на играчите си. На първо място това е Локерен, който е във втора лига, но има шанс да влезе в елита.

Другите, които към момента не могат да покрият критерии за елита на Белгия, са Рьоселаре от втора дивизия и Остенд, който си е при най-добрите по класиране. Във всеки случай Белгия ще бъде заета с онлайн-преговорите в следващите дни. Притежателят на правата за телевизионно излъчване "Eleven Sports" заяви предварително, че няма проблеми с възможното премахване на плейофите.

Бившият младежки национален селекционер на Белгия Жан-Франсоа дьо Сар, който в момента е телевизионен анализатор, приветства евентуалното увеличаване на Джупилер-лигата. Пред вестник "Футбал крант" той заяви, че "футболните процеси са динамични като самата игра в 21-и век и промените не бива да се приемат като края на света. Сега белгийският футбол върви много добре благодарение на националния отбор, едно увеличаване на елита ще бъде ползотворно.

Това ще даде много повече шансове на младите белгийски играчи за място в елита, а и ще дойдат чужденци, които после клубовете могат да препродадат. Така белгийският футбол ще има две ползи - демографско-национална с вкарването на млади таланти, и икономическа с продажбата на повече чужденци", обясни специалистът, който е работил и 4 години като технически директор на Стандарт (Лиеж).


Още по темата
  • копирано
  • 1
SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 516

Коментирай



Няма коментари.



							
						

Холандия - Ередевизие

Футболът се завърна на Фарьорските острови 11 май 2020
В събота стартира първенството на Фарьорските острови, което бе позитивен знак за футбола в Европа. На архипелага между Шотландия и Исландия се изигра първия кръг от местния шампионат.Последния път, когато КИ Клаксвик и ...
Дарко Панчев пред Sportal.bg: Не дадоха на Звезда ... 30 септември 2019
Дарко Панчев е роден на 7 септември 1965 г. в Скопие. Започва кариерата си във Вардар, а през 1988 г. е привлечен от Цървена звезда. За гранда от Белград има впечатляваща статистика – 94 гола в 91 срещи. През ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.