Фитнес

Само 4% от българите спортуват, в Европа – над 25%

11 февруари 2020 | 14:39 - Обновена
Само 4% от българите спортуват, в Европа – над 25%
  • копирано
  • 5
В България едва 4% от хората спортуват активно, което е твърде малко в сравнение с другите страни в Европейския съюз, където са около 30%, показват данните на Евростат. В другите държави населението има изградени спортни навици и редовно посещава фитнес залите. В такава „враждебна“ към спорта среда, изграждането на верига от фитнес клубове е начинание с голяма степен на риск. Защото то вероятно би имало относителен успех без възможност за динамично развитие.
Бизнес моделът на веригата Pulse Fitness & SPA обаче промени завинаги в България това схващане, като не само се превръща в един от най-бързо развиващите се брандове в тази област, но и успява да изгради сред своите клиенти устойчиво отношение към спорта и здравословния начин на живот. Безспорно компанията е лидер в предлагането на иновации, които ще задоволят и най-смелите очаквания на клиента.

„Идеята за създаването на Pulse Fitness & SPA се базира на задълбочено проучване на водещи световни фитнес вериги. Исках клиентите ни да се радват на по-добро качество от това, което биха получили в чужбина. Основната ни цел е да им предложим преживяване заради, което те отново да искат да дойдат, а не просто час или два фитнес упражнения и занимания“, разказва предприемачът Паскал Дойчев, който е създател на веригата клубове Pulse Fitness & SPA. Първият обект отваря врати през 2012 г. Днес те са общо десет – в София, Пловдив, Банско и Свети Влас. „Стремим се да осигурим уникално преживяване на нашите клиенти, за които това да се превърне в начин на живот. Те знаят, че при нас ще намерят модерни, забавни, различни и разнообразни възможности за тренировки и релаксация. Стараем се да съчетаем ефирния, просторен и футуристичен дизайн с уют“, подчертава Дойчев, който акцентира върху ексклузивното обслужване съчетано с опитни треньори и специалисти. Клубовете от веригата така са изградени, че дават възможност за индивидуални и групови тренировки. Достатъчно са просторни, за да запазят достатъчно пространство за тези клиенти, за които това е лично време за усамотение и размисъл, но осигуряват възможности и за хора, предпочитащи да спортуват в компания.

Само за последните две години клубните членове на Pulse Fitness & SPA са нараснали с близо 30%, като броят им вече надхвърля 25 000 редовни посетители. През изминалата година са открити два нови обекта - на ул. Околовръстен път 214 в София Ринг Мол и на ул. Околовръстен път 251 А, в ж.к. Младост, до Бизнес Парка. През 2020 г. е планирано откриването на още два  обекта – Pulse Fitness & Spa Arena на бул. Цариградско шосе (бившата сграда на Орифлейм) и Pulse Fitness Mall Sofia на бул. Ал. Стамболийски. Така мениджмънтът на веригата изпълнява своя план за разполагане на клубовете във възлови локации в града. Достъпът е изключително важно предимство в динамичното ежедневие. „Колкото и амбициозно да звучи, ние постоянно се стремим да предлагаме фитнес услуги и продукти без аналог в страната. Това е ключово за нашия успех“, казва Паскал Дойчев.

Практиката показва, че повечето клиенти имат желание за тренировка, но след първия месец губят интерес и желание. Затова клубното членство по-скоро е инструментът, който им помага да запазят мотивация. Чрез едногодишните членски карти, те се мобилизират да се отнасят максимално сериозно към своите фитнес занимания. Философията на Pulse Fitness & Spa е да помага на клиентите си да изградят култура на постоянство в поддържането на тялото във добра и свежа форма в името на по-качествен начин живот.

Липсата на спорт и движение е един от основните фактори за наличието на наднормено тегло и застой, което от своя страна е един от факторите за разпространението на различни заболявания: хипертония, диабет, както и ред други хронични заболявания на костите и ставите, свързани с обездвижването. Според националната статистика у нас с наднормено тегло, включително затлъстяване, са 62% от мъжете и 48% от жените на възраст 16 години и нагоре. Същевременно в повечето държави-членки на ЕС над 70% от населението осъществява някакви форми на упражнения в свободното си време. Сред отличниците спортуващи нации е съседна Румъния, Дания, Холандия, Финландия и Швеция. В тези държави близо 90% от хората са полагали някакви физически упражнения.

Множество анализи отчитат необходимостта от мерки на власатите и на самите хора за насърчаване на повече българи да спортуват и да бъдат физически активни в ежедневието си. Това е изключително важно не само от гледна точка на здравето, благосъстоянието и интеграцията на хората в общността, но и заради значителните икономически разходи, продиктувани от осигуряване на допълнителни здравни разходи за населението!

 

В статията има продуктово позициониране!

  • копирано
  • 5
SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 5677

							
						
Нови фитнес тенденции: джокаре 17 юни 2010
Свикнали сме да приемаме, че фитнес-залата е някаква скучна константа, която не търпи промени. Това обаче изобщо не е вярно, тъй като и там се случват интересни неща. Напоследък има все по-динамични начини да се ...
Европейският шампион по културизъм Живко Петков ... 23 май 2018
България има европейски шампион по културизъм. Един от най-талантливите състезатели в този спорт - Живко Петков, се пребори за първото място на състезанието в Санта Сузана, Испания. Той говори пред Sportal.bg за всичко ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.