Автомобили

Opel увеличи предлаганите услуги през приложението OpelConnect

06 февруари 2020 | 14:27
Opel увеличи предлаганите услуги през приложението OpelConnect
  • копирано
  • 0

Opel разширява обхвата на гамата от услуги “OpelConnect” с нови предложения и възможности. Още от лятото на 2019 година клиентите на нови автомобили от марката Opel могат да се насладят на допълнително спокойствие благодарение на услугите за повикване на спешна помощ и пътна помощ на борда. Сега те могат да се възползват и от удобството на множество други услуги в гамата на „OpelConnect“, като например актуални данни за техническото състояние на автомобила и друга информация, както и услугата LIVE Navigation (ако съответният автомобил е оборудван с навигационна система). Собствениците на новите електрически модели Opel Corsa-e и plug-in хибридната версия на Grandland X могат също да проверят степента на заряд на батерията чрез „OpelConnect” и смартфон приложението „myOpel”, както и да програмират дистанционно времето за зареждане на акумулаторните бетерии и включването и настройките на климатичната инсталация. По този начин електрифицираните модели на Opel могат да бъдат размразявани и затопляни предварително през зимата или охлаждани удобно в горещите летни месеци.

Влизате, избирате услуга и веднага се възползват от удобството на “OpelConnect

Достъпът до разширената гама от услуги на “OpelConnect” е изключително лесен. При закупуване на нов автомобил клиентите просто поръчват модула за свързване (connect box) срещу допълнително заплащане от едва 300 евро (на пазара в Германия). Възможно е също новият автомобил да бъде оборудван директно с някоя от инфоразвлекателните системи Navi 5.0 IntelliLink, Multimedia Navi или Multimedia Navi Pro, при които „OpelConnect“ е част от серийното оборудване. Модулът за свързване (connect box) и услугите на OpelConnect се предлагат за всички модели на Opel от Corsa до Crossland X и Grandland X, Combo Life и Combo Cargo до Zafira Life и Vivaro. 

По желание на клиента, дилърите на Opel могат да извършат предварителната му регистрация с необходимите данни. След това новите собственици на модели от гамата на Opel могат да създадат свой акаунт в портала за клиенти „myOpel“ и да активират услугите в онлайн магазина „OpelConnect“. В него те веднага получават пълен преглед на всички предлагани безплатни и платени услуги. Много практична и удобна е необходимостта от една-единствена регистрация за достъп и използване на приложението „myOpel“, портала за клиенти „myOpel“ и онлайн магазина „OpelConnect“. И трите платформи споделят едни и същи данни за вход. 

Стандартни услуги – безопасност, комфорт и интелигентност

Следните безплатни услуги са стандартна част от гамата на “OpelConnect”:  

  • eCall1: в случай, че въздушните възглавници или устройствата за притягане на предпазните колани бъдат задействани при злополука, системата извършва автоматично спешно повикване до местния пункт за връзка при спешни случаи PSAP2 (Public Safety Answering Point). Ако не се получи отговор от водача или пътниците в автомобила, спешната служба (PSAP) изпраща подробни данни за произшествието до службите за спешна помощ - включително времето на настъпване на инцидента, точното местоположение на катастрофиралото превозно средство и посоката му на движение. Спешно повикване може да се задейства и ръчно чрез натискане и задържане на червения SOS бутон на тавана над огледалото за повече от две секунди.

 
  • Повикване при повреда на пътя: свързва се с услугата за мобилност и пътна помощ на Opel. Ако клиенттът желае, системата може да изпрати автоматично важна информация като данни за местоположението на автомобила, диагностични данни, точно време на възникване на повредата, данни за температурата на охладителната течност и моторното масло, както и за издадените предупреждения по отношение на сервизното обслужване.

 
  • Състояние на автомобила и информационни услуги: водачите могат да получат информация за техническото състояние на своя автомобил чрез приложението „myOpel”. В зависимост от модела, тези данни могат да включват изминат пробег, среден разход на гориво, интервали на сервизно обслужване и смяна на масло и други течности, както и напомняне, ако следващото планово посещение в сервиза наближава. Освен собственика, съответният дилър на Opel също бива информиран за сервизните интервали и издадените предупреждения и напомняния по отношение на техническото състояние и сервизното обслужване, така че посещението в сервиза да бъде насрочено бързо, лесно и удобно.

 
  • При електрифицираните модели в гамата на Opel, „OpelConnect” включва също e-remote control функции за дистанционно управление. Клиентите могат да използват своите смартфони за проверка на степента на заряд на акумулаторната батерия или да програмират дистанционно работата на климатичната инсталация и времето за зареждане.

 
  • Водачите на автомобили с навигационна система, които искат да получат повече подробности за своя профил на шофиране от „OpelConnect“, могат да се консултират с функцията за управление на маршрутите и шофирането Trip & Drive Management. Тя предоставя информация за продължителността на пътуването, както и за изминатото разстояние и средната скорост на последното пътуване. Услугата за навигация през „последната миля” чрез Bluetooth предлага навигация от мястото за паркиране до крайната цел на пътуването (в зависимост от модела).

 
  • LIVE Navigation3 осигурява (в продължение на три години след активиране) онлайн информация за пътнотранспортната ситуация в реално време, с помощта на която водачът може бързо да открие евентуалните пречки по маршрута и избегне закъсненията. При наличие на задръствания или инциденти по пътя, системата предлага алтернативни маршрути и изчислява съответното време на пристигане. Налице е и актуална информация за отсечките с интензивен трафик, така че водачите да могат да изберат по-малко натоварен маршрут. Сред допълнителните услуги са информация за цените на горивата по маршрута, наличните места за паркиране и цената на паркирането, информация за времето и за интересните обекти като ресторанти и хотели (или за наличието на станции за зареждане при електрифицираните модели).

  Допълнителни услуги “OpelConnect” - повече удобства за електрическата мобилност и предимства за големите автопаркове  

Гамата на “OpelConnect” и “Free2Move” предлага допълнителни платени услуги по желание на клиента и в зависимост от възможностите в отделните държави. Те включват богата гама – от Charge my Car с планиране на маршрута на пътуванията и карта за зарядните станции за електромобили, до специални услуги за бизнес клиенти. “Charge My Car” осигурява удобен достъп до хиляди зарядни станции в цяла Европа чрез смартфон приложението „Free2Move“. За да улесни още повече клиентите в избора на най-подходящата станция за зареждане, „Free2Move“ прави предварителна селекция въз основа на разстоянието до зарядната станция, скоростта на зареждане и цените за зареждане на наличните общественодостъпни станции.  

Бизнес клиентите и управителите на големи автопаркове могат да се възползват от специалните възможности и улеснения за обслужване на автопарка. В тази насока гамата включва различни пакети за платени услуги, които предоставят анализи на разхода на гориво и стила на шофиране или предават в реално време подадените в автомобила предупредителни сигнали и информация за предстоящи планови посещения на сервиза. Всичко това прави планирането по-лесно и повишава ефективността на работа на автопарка.  

Скоро на пазара – комфортни функции чрез приложението “myOpel  

През следващите месеци гамата от услуги на OpelConnectще бъде разширявана последователно и непрекъснато. Много от функциите в автомобила ще могат да се контролират дистанционно4 с помощта на смартфон приложението „myOpel”. Собствениците на модели на Opel например ще могат да заключват или отключват своя автомобил чрез приложението, а ако забравят къде са паркирали на голям паркинг, могат да включат клаксона и светлините чрез приложението „myOpel” и веднага да го открият.  

Съвсем скоро на разположение ще бъде и още едно удобство - ако автомобилът е оборудван със система за достъп и стартиране без ключ Keyless Open & Start, включително с цифров ключ, автомобилът ще може да бъде споделян и с други членове на семейството например. Чрез своя смартфон собственикът може да разреши достъп до автомобила на до петима души.

  • копирано
  • 0

Коментирай



Няма коментари.



							
						
Чиста съвест (ревю на Renault Zoe) 06 февруари 2020
Говори ли ви се за мръсния въздух? За този, който дишаме всеки ден, който наричаме “зима”, който излиза от ауспусите на автобусите и камионите, от комините на къщите и заводите и влиза в дробовете ни? За ...
Какви опасности крие един автомобил с превъртян ... 25 май 2017
Около 1/3 от всички превозни средства втора ръка са с манипулиран километраж. Това води до средна загуба от 3 000 евро за всеки купувач. В тази връзка евродепутатът от ЕНП/ГЕРБ Андрей Новаков е категоричен, че тази ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.