Бейзбол

Лари Уокър хвана последния влак за Залата на славата, Джитър пристигна с първия

22 януари 2020 | 11:32 - Обновена
Лари Уокър хвана последния влак за Залата на славата, Джитър пристигна с първия
  • копирано
  • 3
Дерек Джитър се размина на един глас разстояние от втория в историята единодушен избор на член в Залата на славата на бейзбола. Иконата на Ню Йорк Янкис очаквано беше приет в Музея в Купърстаун още при първото си включване в анкетата, като беше посочен в 396 от 397 бюлетини на асоциацията на бейзболните журналисти в Америка (BBWAA).

Легендарният шортстоп не успя да се повтори постижението на своя съотборник при "янките" Мариано Ривера, който през 2019 г. създаде прецедент, събирайки подкрепа от 100% от участниците във вота. Все пак резултатът му от 99,7% е вторият най-висок, надхвърлящ предишния рекорд на Кен Грифи-младши от 99,3% през 2016 г.


"Всички ми повтаряха, че изборът ми е гарантиран – призна 45-годишният Джитър. – Аз обаче не разчитах на това. Денят ми въобще не беше спокоен. Имаше много напрежение. Бях нервен, мотаех се наоколо. Чакането на телефонно обаждане е нещо извън твоя контрол."

Заедно с него във Випуск 2020 беше избран легендата на Колорадо Рокис Лари Уокър. Канадецът премина необходимата граница от 75% при последното си, десето включване в листата, събирайки 304 гласа (76,6%).


53-годишният бивш аутфилдер разказа, че вече се е бил примирил, че дълго чаканото обаждане няма да дойде никога. "Държах телефона в ръка по времето, когато знаех, че евентуално ще звъннат. Само че този момент дойде и отмина. Но после, две минути по-късно, той наистина звънна. Казах си: "О, господи!" И ето че наистина се случи."

Джитър и Уокър ще бъдат въведени в Залата на славата на тържествена церемония на 26 юли заедно с двамата избраници на комисията "Модерна епоха", излъчени още в началото на декември. Това са приетият посмъртно първи изпълнителен директор на асоциацията на професионалните играчи (MLBPA) Марвин Милър и бившият кетчер на Сейнт Луис Кардиналс Тед Симънс.


Още по темата
  • копирано
  • 3
ЯВОР ЕВТИМОВ
редактор - отдел "Бейзбол"
Прочетена 202

Добави коментар ›› Коментари (2)

Трипъл Плей
(Гост)
2
отговор
24 януари 2020 | 09:32

Ех! Мръсници имало и в Америка . Рейтинг: 0 0

88
(Гост)
1
отговор
22 януари 2020 | 11:56

кое копеле прецака перфектният вот, Рейтинг: 1 0

74
(Гост)
22 януари 2020 | 14:22

Сигурно е същото което прецака перфектния вот на Кен Грифи Дж. ..... Рейтинг: 2 1


							
						

МЛБ

Какво е общото между МЛБ и ЦРУ? Атомната бомба... 12 януари 2018
През 1944 г. Вернер Хайзенберг изнася своята лекция в Цюрих, без да подозира, че в аудиторията присъства американски шпионин със заповед да го убие, ако представи сведения за прогрес в разработването на атомна бомба. За ...
Президентът на WBSC пред Sportal.bg: В България ... 27 април 2018
Президентът на световната бейзболна и софтболна конфедерация (WBSC) Рикардо Фракари е в България по случай 30-годишнината на българската федерация по бейзбол. Италианецът е почетен гост на II издание на Тройната ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.