Автомобили

Volkswagen Touareg – премини на следващото ниво

05 февруари 2020 | 12:16 - Обновена
Volkswagen Touareg – премини на следващото ниво
  • копирано
  • 1

Понякога идва моментът, в който, за да продължиш да се развиваш, трябва да оставиш всичко зад гърба си и да започнеш отначало. Историята на Touareg е вече на близо две десетилетия и всички помним как първото и второто поколение на модела изживяха успешни години на пазара. Volkswagen обаче решиха стратегически, че е време да минат на следващото ниво, вместо само да надграждат на сигурно. Така създадоха третото поколение на Touareg със задачата той да е флагманът и да покаже на хората посоката, по която ще поеме в бъдеще германският концерн.

И така огромният технологичен скок е във всеки аспект при новия Touareg. Размерите му също са по-големи в сравнение с предишното поколение. За да се подобри ефективността обаче, общата му маса е намалена благодарение на използвания много повече алуминий. В резултат на тези усилия теглото на новия Touareg е намалено с цели 106 килограма.

Водещите технологии са навсякъде в новия флагман на Volkswagen, но за тях след малко, защото първото нещо, което виждаш, когато се приближаваш към паркирания Touareg, е, че той е станал част от клуба на луксозните SUV-ове. Нивото е вдигнато повече от всякога и визуалните промени започват от агресивния и самоуверен дизайн, който придава на модела луксозно излъчване.

ИНТЕРИОР

В интериора избраните естествени материали, като кожа "Vienna" с контрастен шев или опционалният кожен салон "Savona", изобилие от алуминий и елементи в купето от прекрасно обработено дърво, внасят нужната доза класа, толкова важна за клиентите в луксозния сегмент. Веднъж настанили се в интериора, технологиите започват да се грижат за вас. Всичко се дирижира от дигиталния кокпит Innovision Cockpit, който Volkswagen интегрира за първи път точно в Touareg, за да покажат колко важен за тях е моделът. Всичко в интериора ти дава усещане за високотехнологичен, комфортен и просторен офис, в който със стил да вършиш работата си или да се отдадеш на дълги пътувания.

ТЕХНОЛОГИИ

Innovision Cockpit реално заема дължината на почти цялото табло. Започва от 12-инчовия дигитален дисплей, който заменя конвенционалното приборно табло зад волана, и плавно прелива към още по-големия 15-инчов централен TFT-тъчскрийн дисплей. Той е обърнат под лек ъгъл към водача за максимално улеснение при предаване на информацията.

През инфотейнмънт системата водачът може да управлява напълно интуитивно всичко, което води до драстично намаляване използването на досадните бутони от миналото. Така всички функции са обединени като в модерен смартфон и през тъчскрийн екрана се командват повечето информационни, комуникационни, мултимедийни и комфортни функции в автомобила.

СЪРЦЕТО НА TOUAREG

В България Touareg се предлага с два V6 дизелови двигателя с 3 литра работен обем и един четирилитров V8. Първият разполага с мощност от 231 к.с. и максимален въртящ момент от 500 Нм. Втората версия е по-мощна и динамична, разполага с 286 к.с. и висок въртящ момент от 600 Нм. И двете версии впечатляват със среден разход от 7.9 л на 100 км пробег. Високата ефективност осигурява на големия SUV възможност за теглене на прикачен товар с маса до 3.5 тона.

Топ версията впечатлява с 4.0-литров V8 турбодизелов двигател с мощност от 421 к.с. и брутален въртящ момент от 900 Нм. Бензиновият избор пада на V6 с 340 к.с. и 450 Нм. По-късно към гамата на новия Touareg ще се присъедини и Plug-In хибрид с обща мощност от 367 к.с.

СТИГНИ НАВСЯКЪДЕ С ВИСОКА 4MOTION ПРОХОДИМОСТ

В третата си генерация Touareg залага на усъвършенствана 4MOTION система за постоянно задвижване на четирите колела. С нея той може да ви преведе и извън пътя през силно пресечени терени. Самоблокиращият централен диференциал с асиметрично динамично разпределение предава въртящия момент и към двата моста. До 70% могат да бъдат предадени към предния мост, а към задния мост – до 80%.

Новото поколение на пневматичното 4-Corner окачване подобрява значително комфорта, но също така има сериозен принос за справянето с трудни терени и намаляване на аеродинамичното съпротивление. То работи при нива на клиренса "Normal", "Comfort" и "Offroad", което при особено тежки терени може да увеличи клиренса с общо 70 мм. При скорост на движение над 120 км/ч пневматичното окачване автоматично снижава с 15 до 25 мм новия Touareg с цел оптимизиране на аеродинамичните показатели и пътното поведение на автомобила. Значително улеснение при товарене и разтоварване предлага функцията за снижаване нивото на багажника с 40 мм.

Едно от големите предимства на новия Touareg е технологията за завиване на всички колела. В зависимост от ситуацията задните колела завиват и така моделът се превръща в един от най-маневрените SUV-ове в своя сегмент. Системата работи при два основни режима на работа: при скорост до 37 км/ч задните колела завиват в посока, обратна спрямо тази на предните. По този начин значително се подобряват повратливостта и маневреността. Когато скоростта на движение надвиши 37 км/ч, колелата на задния мост започват да завиват успоредно с тези на предния мост. По този начин пътното поведение при високи скорости става по-стабилно, особено при резки маневри.

СИГУРНОСТТА Е ПО-ВАЖНА ОТ ВСИЧКО

Новият Touareg е един от най-сигурните и комфортни автомобили в своя клас и за това допринасят новите системи за подпомагане на водача. "Асистентът за задръстване" с включен "Асистент за стеснени пътни участъци" дава възможност за частично автономно придвижване. За първи път в модел на Volkswagen се предлага и асистент за нощно виждане "Nightvision".

ОБРЕЧЕН НА УСПЕХ

Новият Volkswagen Touareg премина на следващото ниво и започна да печели нови клиенти, търсещи автомобили от луксозния клас. С по-добрите ценови предложения от преките си конкуренти и предлаганите последни технологии, комфорт, качествени материали и ефективни двигатели Touareg е обречен на успех.


Още по темата
  • копирано
  • 1
ДИМИТЪР ПУНЕВ
редактор - отдел "Спорт"
Прочетена 860

Добави коментар ›› Коментари (1)

lyubomir
(Гост)
1
отговор
05 февруари 2020 | 13:16

само липсват крилата Рейтинг: 0 0


							
						
Skoda Kamiq - съвкупност от детайли 24 февруари 2020
На този свят има два типа предмети, а и хора - такива, които просто изпълняват брифа, и такива, които го прочитат, смачкват го и го хвърлят в кофата, за да правят каквото си поискат. Спокойно, новият Kamiq е от ...
Какви опасности крие един автомобил с превъртян ... 25 май 2017
Около 1/3 от всички превозни средства втора ръка са с манипулиран километраж. Това води до средна загуба от 3 000 евро за всеки купувач. В тази връзка евродепутатът от ЕНП/ГЕРБ Андрей Новаков е категоричен, че тази ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.