Фитнес

Забавлението ще е водещо през 2020 г. в света на фитнеса

20 декември 2019 | 16:40 - Обновена
Забавлението ще е водещо през 2020 г. в света на фитнеса
  • копирано
  • 4

Най-добрият начин за поддържане на мотивацията за трениране e като следим и изпробваме най-новите тенденции в света на фитнеса. Развитието на новите технологии, виртуалната реалност и изкуствения интелект неминуемо ще повлияе и на фитнес активностите. Най-много това ще се усети през 2020 г. Специалистите и треньорите казват, че забавлението ще бъде водещо догодина, докато спортуваме. Оказва се, че ангажирайки тялото и ума си с игри и закачки, горим повече калории и по-важното – чувстваме се енергизирани и щастливи.

Не просто кардио кикбокс, а динамични спаринги. Фитнес гуруто Кейти Дънлоп предсказва, че аферата ни с бокса ще се задълбочи и спортът ще се доближи до професионалния му вариант. А това означава по-сериозни тренировки и овладяване на повече удари.

Известният бодибилдър Ники Уолтър вярва, че спортуването с децата ще набере популярност през новата година. Според някои, колкото по-далеч са децата, толкова по-интензивни са тренировките, но Уолтър е убеден, че с някои трикове малките членове на семейството могат да помогнат изключително много на горенето на калории. С повече игри, смях и импровизирани състезания, семейният фитнес е топ избор.

В мобилното пространство става все по-пренаселено от приложения за здраве и фитнес, отбелязва Майк Колдуел от софтуерната компания Pacer Health. Основните предимства, които привличат потребителите, са висококачественото съдържание, персонализацията и ангажираността на обществото. Също така все повече фитнес маниаци са готови да си платят за здравно мобилно приложение.

HIIT (High Intensity Interval Training – високо интензивни интервални тренировки) е голям хит във фитнеса от години, но през 2020 г. ще бъде изместен по популярност от LIIT (Low Intensity Interval Training – ниско интензивни интервални тренировки). Целта на LIIT също е да изгори солидно количество калории, но за 30-40 минути повече. Тренировката пак е разделена на интервали, но интензитетът не е толкова голям.

Фитнес игрите отстъпват място на виртуалните тренировки. Omni от Virtuix е 360-градусова пътека, която те свързва с играта и позволява да бягаш, скачаш, клякаш и се въртиш със специални сникърси, които имат сензори. Разбира се, докато се забавлявате, може да отчитате изгорени калории, изминати километри, пулс и още безброй неща.


За улеснение на хората всички тези нови тенденции са въведени в големите и модерни фитнес центрове по света, които се превръщат в лайфстайл зони. Те трябва да имат огромни пространства и да предлагат разнообразие от тренировки. В България има само едно място, което отговаря на тези изисквания и е лидер. Това е лайфстайл веригата Pulse Fitness & SPA с нейните 9 мега клуба, 31 000 кв. м. фитнес зони, 6500 кв. м СПА и уелнес зони, и най-големият частен външен басейн. Тя организира 20 вида групови занимания или над 510 на седмица общо във всичките си центрове. Веригата Pulse Fitness & SPA печели 7 поредни награди за фитнес на годината и 4 поредни награди за СПА център на годината. Освен това има награда за Premium фитнес верига на България. Pulse Mladost тази година е номиниран за най-луксозен фитнес в Източна Европа.

Здравословният начин на живот не може без редовен режим на тренировка, която ни поддържа в чудесно здраве. Кардиото също имат ефект върху тялото, стига да го изпълняваш правилно и най-важното в умерено темпо, а не в твърде динамично. Затова е важно да се работи с професионални инструктори, с каквито разполага Pulse Fitness & SPA.


Още по темата
  • копирано
  • 4
SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 949

Добави коментар ›› Коментари (4)

Гошо
(Гост)
4
отговор
21 декември 2019 | 07:59

Много тъпа реклама.място за селфита а не фитнес. Хахаха Рейтинг: 0 0

иво
(Гост)
3
отговор
20 декември 2019 | 19:29

дневен бар за компаньонки Рейтинг: 1 0

Тъпа реклама
(Гост)
2
отговор
20 декември 2019 | 17:14

Тъпа реклама Рейтинг: 0 0

Това не е статия
(Гост)
1
отговор
20 декември 2019 | 17:09

Това не е статия, а лошо скрита реклама на мутро барок чалготека/фитнес залат, в която работеше г-н Липовончо. Рейтинг: 0 0


							
						
Нови фитнес тенденции: джокаре 17 юни 2010
Свикнали сме да приемаме, че фитнес-залата е някаква скучна константа, която не търпи промени. Това обаче изобщо не е вярно, тъй като и там се случват интересни неща. Напоследък има все по-динамични начини да се ...
Европейският шампион по културизъм Живко Петков ... 23 май 2018
България има европейски шампион по културизъм. Един от най-талантливите състезатели в този спорт - Живко Петков, се пребори за първото място на състезанието в Санта Сузана, Испания. Той говори пред Sportal.bg за всичко ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.