НБА

Нов страхотен мач на Лука Дончич, Тим Хардауей-джуниър с личен рекорд за сезона

25 ноември 2019 | 10:00 - Обновена
Далас Маверикс постигна нова победа в първенството на НБА, след като отнесе Хюстън със 137:123 като гост и го задмина в класирането на Югозападната дивизия. Маверикс в момента са на 1-ото място с 11 победи и 5 поражения, докато Хюстън е с 11 победи и 6 загуби.

Лука Дончич за пореден път доказа, че се намира в страхотна форма и вкара 41 точки за победителите, които в нито един момент от мача не изоставаха в резултата. Тим Хардауей-джуниър пък добави рекордните за него през сезона 31.
Гостите вкараха цели 45 точки в първата четвърт, а на полувремето водеха със 78:60, като Хардуей беше до този момент с 19, Дончич със 17 и Кристапс Порзингис с 15.

Поражението за Хюстън е трето подред, а за тях Джеймс Хардън завърши с 32 точки. Стрелбата му от тройките не вървеше и той вкара едва две от 15 опита.

Още по темата
SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 3724

Добави коментар ›› Коментари (14)

666
(Гост)
14
отговор
26 ноември 2019 | 10:10

Съгласен съм, че няма план Б. Хардън често го дублират и така освобождава чисти стрелби, но съотборниците му не могат да вкарват. И как да могат като половината стрелби ги прави Хардън. Може би липсата на Гордън, който е добър стрелец тежи повече, отколкото лисапта на който и да е друг, просто защото няма кой да вкарва. Нещо трябва да се промени, иначе язък за материала. Рейтинг: 0 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

IJ
(Гост)
13
отговор
25 ноември 2019 | 21:24

Някой, който следи мачовете на Хюстън да каже дали снощи просто Далас играха слаба защита, когато Хардън пробиваше към коша или просто играчите ги е страх да му дишат от въздуха и го оставят спокойно да пробива, че иначе няма начин да не му свирят фаул. Рейтинг: 3 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Густав
(Гост)
25 ноември 2019 | 22:13

Гледах само първите две части. Направи ми впечатление, че Хардън го дублираха по много смешен начин, хем двама защитници го обграждаха, хем бяха на метър и половина от него, за да няма контакт. И повече го дебнаха за степ бек стрелба, нито един пробив не можаха да го блокират. За сметка на това Уестбрук си го оставяха дам на тройката. Рейтинг: 3 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

phahah
(Гост)
26 ноември 2019 | 15:18

ама паднаха като фурнаджии Рейтинг: 0 0

Fan
(Гост)
12
отговор
25 ноември 2019 | 20:42

Хардън е истинско чудо в нба звезда от новото поколение която никога няма да има титла заедно с брат му Ръсел . Хардън е изключително ефективен стрелец 65 стрелби 30 35 точки си е супер плюс Ръсел трипъл статистика е равно на 0 титли . Отборната игра ражда титли лакомията ражда статистики които са неефективни Рейтинг: 12 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

.
(Гост)
11
отговор
25 ноември 2019 | 14:16

Всеки мач някой от Уестбрук или Хардън е 1-8 или 2-15 от три. Така няма да стане срещу топ 4 отбори - Ръсел трябва да ги намали стрелбите, а Хардън да се научи да не разчита толкова много на фаулинията Рейтинг: 17 0

Guest
(Гост)
10
отговор
25 ноември 2019 | 14:09

Нещо Хакиймчо ми се губи последните дни, надали е заради 3-те поредни загуби Хардън Рокетс, де, но още първият мач, като бият, и Брадата вкара 47 точки от 68 стрелби, Хакиймчо ще е пръв тук да сипе огън и жупел .... И псувни, хи хи. Рейтинг: 26 1

Хакийм
(Гост)
25 ноември 2019 | 16:30

Тук съм, но след 3 поредни загуби от основни конкуренти,нямам думи.ДиАнтони трябва да промени доста неща, за да може да използва максимално качествата на Уестбрук, а Дарил Моури спешно трябва да докара качествено тежко крило...Иначе мен си ме знаете вече, при първа победа ще появя с целия си блясък... Рейтинг: 6 4

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

лол
(Гост)
25 ноември 2019 | 17:19

Пич промени от Дантъни не чакай тва му е стила няма се промени ... Промяна може напраи ХАрдън откъм играта си и Уестбрук да почне да играе малко повече на пробиви и с капела защото така в ОКС с Адамс бяха проблем ... КАпела и ХАрдън преди няколко години бяха кофти двойка заради тоя пик ен рол а сега го няма щото онуй косматото коне рекорди и стрелби от всякъде ... Трябва им разнообразие в играта не крило имат състав да играя финал и да са конкурент а не са .... Рейтинг: 6 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Psy
(Гост)
9
отговор
25 ноември 2019 | 13:45

Да определено страхотен мач за неутралните зрители, специално в този мач Дончич предизвика лошите стрелби на Хардън от тройката, просто го предизвика а Хардън не се справи психически, естествено и Лука имаше доста грешни и прибързани стрелби .Дончич искаше да демонстрира на Брадата, че може да играе по-същия начин като него, но и доста по-успешно... и го направи, би го в неговата игра. Рейтинг: 23 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

MJ23
(Гост)
25 ноември 2019 | 14:41

Точно :- на мен даже ми стана смешно, защото имаше 3-4 атаки в които Лука направи 1 към 1 какжото прави Хардън. Пробва да си изпроси фалове със същите движения, метна 2-3 безмислени 3ки.. Рейтинг: 17 0

Фен на Голдън Стейт
(Гост)
8
отговор
25 ноември 2019 | 12:19

Да ме извиняват феновете на Хюстън, но Брадата вместо да е този уникален баскетболист,който всъщност е, се държи като пълен палячо. Значи щом не ти върви играта,нали си уж лидер, ами разиграй другите, ама не,бах тази лична статистика... Всъщност снощи Уестбрук беше човека, който можеше да обърне мача,ама в Хюстън се сетиха за това чак последните 15минути... И не ми говорете, че тези загуби нямат значение, щото имало плейофи напролет :като те ошамарят няколко пъти като в този мач,после ходи се възстановявай психически, почваш да развиваш комплекс от този отбор Рейтинг: 28 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

abvgde
(Гост)
7
отговор
25 ноември 2019 | 11:38

Съгласен съм с мнението за Рокетс при едно условие... става дума за редовния сезон. Просто така ги изнасят вече за коя поредна годима. В същото време в плейофите са напълно различен отбор. Сигурно това има нещо и с чоукването на Хардън, което принуждава другите да поемат повече отговорност. И им се получава. Да не ви напомням, че последните 5 години са губили само и единствено от един от най-силните отбори в историята? Играта им става много по-подредена, особено в защита, а в атака всички се включват, както вече казахме, поради грандиозното чоукване на Хардън в елиминаиите. Голямата дилема е дали Уестбруук ще ги стопира от това им подобряване през април/май. Но лично аз вече съм ги виждал как ще ги бият Юта, Портланд, Оклахома, Далас, па накрая ги затварят на едно. Рейтинг: 10 3

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

OldSergeant
фен на: ---
25 ноември 2019 | 11:57

Хардън е редовно набеден за чоукър, защото не се справяше добре срещу машината ГСУ. Когато Дюрант чоукна страхотно още носещ екипа на Оклахома бе жертва и за всичко бе обвинен този лош Ръсел, който толкова е подтискал един от най-големите таланти на нашето време, че беше оправдано и разбираемо, че отиде в отбора, който ги би. Може Брадата да не се справяше успешно срещу Уориърс, но поне си седи там и не реве като госпожичка. Рейтинг: 8 3

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

vonilesik
(Гост)
25 ноември 2019 | 12:18

Хюстън няма как да вземат повече от 2 победи срещу,който и да е от Клипърс,Лейкърс,Денвър,Юта или Далас.Което значи, че отпадат първи кръг.Тази година са по-зле от миналата.Пол е класи над Уестбрук, а пейката им е трагична.Вчера като махнем последните 2 минути, играха с ротация от 9,двама от които играха по 5 мин, реално със 7 човека бяха.Като се върне Гордън стават 8 и дотам.Карлайл 3:30 преди края на третата четвърт извади Дончич,Порзингис и Хардауей, което по принцип е безумие да го прави едновременно, разликата падна до 5, 9 минути преди края и чак тогава върна Дончич и ПорзингисХардауей по-рано, след което разликата за нула време стана пак 20+.Сякаш нарочно го направи, за да им покаже ,че във собствената им зала ще си правят ,каквото си искат с тях. Рейтинг: 20 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

_SSS_
фен на: ---
6
отговор
25 ноември 2019 | 11:30

Лично аз, до момента не виждам ъпгрейд с размяната Уестбрук - Крис Пол. Напротив, случва се точно това, което очаквах. Пол е способен без да се пъне да създава динамика в играта на отбора ... изчаква, следи какво се случва, създава коридори за съотборници, дава чисти асистенции, с които завършващият има празен път за реализиране. Единствената динамика, която Уестбрук създава, е в собствената си игра. Тръгва на спринт като вършачка ... да, атрактивно е за наблюдаване понякога, но адски се издава какво ще се случи. Вижда се кога ще тръгва да те заобикаля, вижда се кога ще стреля - прави един специфичен стоп, след което отскача право нагоре. Това всеки грамотен защитник го вижда и има достатъчно време да защити стрелбата. В допълнение към споменатата липса на каквото и да е подобрение в облика на Хюстън, събирането на едно място на характери като Хардън и Ръсел, си е бомба, която чака да гръмне. Да, първоначалният ентусиазъм от събирането, ще държи настроение и темпо известно време, но ако някъде около ол стар брейка нещата не се движат съвсем на добре, ще гледаме сеир, гаранция. Рейтинг: 24 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

_SSS_
фен на: ---
25 ноември 2019 | 22:03

JAZZ, забравяш най - адекватката причина ОКС да бяха плейофен отбор последните две години. Пи Джи така го замете, все едно е Гершон Ябуселе. И да, Уестбрук е по - добре от Пол, ама физически. Оня колкото и да е мразен, неискан от никой и дразнещ ... баскетболната интелигентност, правилните решения, точния подбор на правилния човек в правилната позиция ... няма как да се наберат от дървото. Рейтинг: 4 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

OldSergeant
фен на: ---
25 ноември 2019 | 11:48

Няма как да има ъпгрейд. Крис Пол е това, което Ръсел не е и обратното. Уестбрук, колкото и да ми е любимец, така и не се научи да си ползва главната сила - атлетизъм и физика. Ако приемем, че правеше нещата правилно, щеше да допринесе ужасно много за един отбор афинитет към стрелбата от 3 като Хюстън. Тръгва на пробив, ако има прекалено много играчи пред него я мята встрани, ако не пробива и вкарва то на забивка или лейъп. Достатъчно бърз и повратлив е. Той обаче продължава с изпълнения тип Оклахома. Бих приел, че има как да си мачнат характерите с Хардън, било то защото се познават от хлапета, но не им ли върви играта ще се избият. Рейтинг: 15 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Bucks
(Гост)
25 ноември 2019 | 12:19

Много съм съгласен с първите две изречения от втория коментар, особено второто - Крис Пол е това, което Ръсел не е и обратното. Което означава дълъг период на адапция, и то не от страна на Хардън само, а на целия отбор. Не може да се прави равносметка след 16 мача, а дори Уесбрук изпусна 1-2 доколкото си спомням. Накрая на сезона най-рано може да се даде чак обективна преценка. Първите наченки на адаптация, които ми направиха впечатление снощи, беше движението на Капела в моментите, когато Уесбрук тръгваше да пробива. Ловко заставаше зад него и тръгваше сравнително паралелно с него към коша, където Уесбрук събираше по двама-трима и при пропуск не оставаше нищо друго за Капела, освен да я тресне стабилно. Рейтинг: 9 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

JAZZ
(Гост)
25 ноември 2019 | 13:57

Уестбрук е класа над Крис Пол в момента, няма какво да се залъгваме. Единия е в зенита си, а другият в най-добрите си години. Рокетс се разкачиха от неадекватно дебелият договор и от тази сделка могат само да спечелят. Достатъчно е да видим къде е Оклахома сега и къде бяха, когато Уестбрук ги мъкнеше на гръб.А от към индивидуалности сега даже са по добри с Адамс,Галинари,Шрьодер, Алекзандър.. Рейтинг: 4 8

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

gnatuw
(Гост)
5
отговор
25 ноември 2019 | 11:22

Лука е страхотен, Кристапс си е стъбилен за момента може да вдигне още точките, но след дългото отсъствие си се справя повече от добре за мен,а Хардауей при добра вечер са си едни 15-20 точки на мач. Съгласен съм с колегата един приличен център и Мавс стават опасен отбор за сега вървят много добре надявам се да хванат плейофите за да видим тия младоци в напечените мачове как ще реагират. Хюстън не знам от 3-4 години играят едно и също с тая игра трудно ще направят нещо, а и за този тип игра Пол беше по-добрия вариант Ръс е класа, но май пак не си е на мястото има още 65 мача грубо да видим какво ще излезе. Рейтинг: 10 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

g0rilla
(Гост)
4
отговор
25 ноември 2019 | 11:02

Да ма прощаваш ама класа и Рокетс в едно изречение... Рейтинг: 9 0

Крис
(Гост)
3
отговор
25 ноември 2019 | 10:56

Дончич преподава! Далас са много интересни. На хартия само Дончич и Порзингис са реализатори, както и Хардуей въпреки че тоя сезон е зле НО са третият най-резултатен отбор в същото време. Трябва си им център обаче - вчера Капела им обра сумати борби. Имат умно рководство и си мисля, че ще вземат център с договор който изтича скоро - например Дръмънд или Адамкс. Рейтинг: 14 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Jazz
(Гост)
25 ноември 2019 | 11:19

Гледах само първата част - Хардуей игра страхотно, Лука явно се е развихрил втората. Но в защита нещо им куцат нещата. Хардън няколко пъти мина от единия кош до другия като на парад. Ако стегнат защитата и вземат център, определено ще са сред фаворитите Рейтинг: 9 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

MJ23
(Гост)
2
отговор
25 ноември 2019 | 10:49

Интересен за безпристрасният зрител мач.. Идеален пример за това, какво е да нямаш план Б за мача, ако на Хардън не му върви 3-ката. За целия мач Д'антони не промени нищичко. Имаше един единствен период от 3 минути в който Хюстън показаха нещо и намалиха разликата до 3-4 точки и точно за още 4 минути разкиката се върна на 16. С тази тактика шампион трудно се става. Далас дава сериозна заявка за плейОфи, Лука е ясен, но ако Порзингата вдигне точките още малко и Хардуей покаже постоянство стажа много много интересно.. Рейтинг: 34 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

OldSergeant
фен на: ---
1
отговор
25 ноември 2019 | 10:39

Тази безумна стрелба на Хардън от тройката няма да доведе до нищо добро. 2 от 15 не приляга на човек, който има претенции да е елитен стрелец. Има достатъчно много неща в арсенала си, но така и не спира да стреля зад линията, виждайки че явно не му върви. От тези 13 опита 6 да бяха пас с асистенция, Хюстън нямаше да загубят. Просто до момента Рокетс при изправяне срещу грамотен отбор не знаят какво да правят. А защитата им е без коментар. Трябва да променят нещо, класата я имат, но тактикчески са супер зле. Рейтинг: 26 3

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

лол
(Гост)
25 ноември 2019 | 10:50

Те за поредна година са така ... Ако не върви триката са до там няма вариант за друго ... Такива мачове дето трябва да показват че са готови за реален претендент се дънят ... Денвър ЛА МАвс отборите който вървят силно от началото на сезона ... Сега и Хъйт могат ги тряснат преспокойно... Особено ако сложат Джими на ХАрдън и са дотам Хюстън ... Трябва им вариант в атака освен ХАрдън на линията за наказателни и 3ките ... Но с Уестбрук няма стане. Рейтинг: 16 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Крис
(Гост)
25 ноември 2019 | 11:05

Безумного много тройки мятат, играчи които не са добри в това. Реално в Рокетс добри стрелци са само Хардън и лиспващите Гордън и Грийн. Не знам защо не залагат повече на пробиви при наличието на Уестрбрук, който в комбинация с Капела са добра двойка гард-център. Рейтинг: 11 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук


							
						

НБА

Малшанс? Не, това вече прилича на прокоба... 03 ноември 2019
Сякаш някаква прокоба тегне над Голдън Стейт Уориърс в последно време. Отборът, който допреди месеци бе страшилище, този сезон изглежда коренно различно и сред аутсайдерите в НБА. Черният облак, надвиснал над ...
Уили Ернангомес: В Испания не само се работи ... 20 август 2017
Баскетболистът на Ню Йорк Никс Уили Ернангомес даде ексклузивно интервю за предаването "Код спорт" по ТВ+. Той играе на позицията център и е един от най-добрите испански национали. Кариерата му започва в Реал (Мадрид), ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.