Sportal.bg
Използвай App-а за
по-добро усещане
Отвори

Пътешествие във времето, започнало от „Долината на Елена“

Пътешествие във времето, започнало от „Долината на Елена“

През 1887 William Grant реализира своята мечта да построи собствена дестилерия. Нарича я „Glenfiddich“ от келтски „Долината на Елена“. Първите капки уиски потичат от медните казани точно на Коледа същата година. Няколко години по-късно, през 1909-та се появява и първата бутилка на иконичната марка. Сега, през 2019, точно 110 години по-късно, с грандиозно парти в Club Music Jam бе отпразнувана появата на новата бутилка Glenfiddich на българския пазар.

През 1887 William Grant реализира своята мечта да построи собствена дестилерия. Нарича я „Glenfiddich“ от келтски „Долината на Елена“. Първите капки уиски потичат от медните казани точно на Коледа същата година. Няколко години по-късно, през 1909-та се появява и първата бутилка на иконичната марка. Сега, през 2019, точно 110 години по-късно, с грандиозно парти в Club Music Jam бе отпразнувана появата на новата бутилка Glenfiddich на българския пазар.

Glenfiddich - най-награждаваното шотландско сингъл малц уиски в света, разкри новата си визия пред почитатели на марката и специални гости, сред които Ники Кънчев, Камен Алипиев – Кедъра и др.

Glenfiddich - най-награждаваното шотландско сингъл малц уиски в света, разкри новата си визия пред почитатели на марката и специални гости, сред които Ники Кънчев, Камен Алипиев – Кедъра и др.

Под притихналите светлини, на сцената се появи Владо Карамазов – домакин на събитието и дългогодишен приятел на Glenfiddich в България, който посрещна гостите и ги поведе на разходка във времето. Защото Music Jam бе преобразен именно в машина на времето. Гостите имаха възможността да се потопят изцяло в атмосферата на емблематични за историята на Glenfiddich епохи от развитието на марката - да надникнат зад завесите и да разберат детайли около създаването на самата напитка, както и да се насладят на експозиция, проследяваща иновативния дизайн на бутилките от различните години.

Под притихналите светлини, на сцената се появи Владо Карамазов – домакин на събитието и дългогодишен приятел на Glenfiddich в България, който посрещна гостите и ги поведе на разходка във времето. Защото Music Jam бе преобразен именно в машина на времето. Гостите имаха възможността да се потопят изцяло в атмосферата на емблематични за историята на Glenfiddich епохи от развитието на марката - да надникнат зад завесите и да разберат детайли около създаването на самата напитка, както и да се насладят на експозиция, проследяваща иновативния дизайн на бутилките от различните години.

Четири тематични бара, илюстрираха ключови времеви отрязъци от историята на марката, а посетителите се впуснаха в едно незабравимо пътешествие:

Четири тематични бара, илюстрираха ключови времеви отрязъци от историята на марката, а посетителите се впуснаха в едно незабравимо пътешествие:



Автентични мебели и декор от началото на 20 век, разливащия се ритъм на суинг

и превъзходния вкус на коктейл Rob Roy (несъмненият фаворит на изисканото общество в онова време) напомняха за 1909 година и първите стъпки на Glenfiddich.

Бляскавата магия на 50-те и 60-те години, опияняващия Rusty Nail коктейл и вдъхновяващата история на Санди Гордън, правнук на Уилиям Грант и човекът запознал през 1963г Америка със сингъл малц уискито. Това са времената, в които бутилката се превръща в неизменна част от магията на бранда - тогава се появява революционния триъгълен дизайн на Glenfiddich - дело на един от най-влиятелните дизайнери на 20-ти век Ханс Шлегер.

С лекота пътешествениците се озоваха в бара, пресъздаващ периода 1970-1990 г., отпиваха от емблематичен за този период коктейл – Godfather, любим на актьора Марлон Брандо. Там ги очакваха бутилките от 70-90-те, които формираха основни характеристики на емблематичната Гленфидих визия: символа на Елена, първият „златист етикет“ и въвеждането на годините на етикета.

Автентични мебели и декор от началото на 20 век, разливащия се ритъм на суинг

и превъзходния вкус на коктейл Rob Roy (несъмненият фаворит на изисканото общество в онова време) напомняха за 1909 година и първите стъпки на Glenfiddich.

Бляскавата магия на 50-те и 60-те години, опияняващия Rusty Nail коктейл и вдъхновяващата история на Санди Гордън, правнук на Уилиям Грант и човекът запознал през 1963г Америка със сингъл малц уискито. Това са времената, в които бутилката се превръща в неизменна част от магията на бранда - тогава се появява революционния триъгълен дизайн на Glenfiddich - дело на един от най-влиятелните дизайнери на 20-ти век Ханс Шлегер.

С лекота пътешествениците се озоваха в бара, пресъздаващ периода 1970-1990 г., отпиваха от емблематичен за този период коктейл – Godfather, любим на актьора Марлон Брандо. Там ги очакваха бутилките от 70-90-те, които формираха основни характеристики на емблематичната Гленфидих визия: символа на Елена, първият „златист етикет“ и въвеждането на годините на етикета.



Милениумът бе последната спирка.

Милениумът бе последната спирка.

Старателно добавяните през десетилетията елементи - триъгълната бутилка, етикетът, наподобяващ герб и гордият елен говореха за дългия и успешен път на най-награждаваното шотландско сингъл малц уиски в света.

Старателно добавяните през десетилетията елементи - триъгълната бутилка, етикетът, наподобяващ герб и гордият елен говореха за дългия и успешен път на най-награждаваното шотландско сингъл малц уиски в света.

Последвайте каналите ни в:

Още от Спорт и бизнес

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти