Авто Мания

Sofia Motor Show 2019 предлага за всекиго по нещо

10 октомври 2019 | 13:16 - Обновена
Sofia Motor Show 2019 предлага за всекиго по нещо
  • копирано
  • 0

Посещението на едно автомобилно изложение е прекрасна емоция за всеки, който се чувства поне малко запленен от магията на превозните средства, чудесно изживяване за малки и големи. Софийският автосалон отдавна надрасна ролята си на изложение с предимно търговски характер и се превърна в събитие от европейски и дори световен ранг, на което човек се чувства като част от умалена версия на най-големите международни форуми от този тип. Затова и не е изненада, че Sofia Motor Show 2019 гарантира множество приятни емоции за цялото семейство, които далеч надхвърлят неизменното разглеждане на новите модели на множество различни марки, някои от които са представени за първи път на салон у нас.

Многобройни атракции, забавления и награди за посетителите

В четири обособени зони ще бъдат паркирани над 150 автомобила за тест-драйв. Време ви е да изберете нов автомобил? Или просто ви се иска да седнете за малко зад волана на любимия си модел? Какъв по-добър момент за тест-драйв от Sofia Motor Show 2019, където ще откриете накуп почти всички марки представени на българския пазар автомобили?

Феновете на Формула 1 пък ще могат да усетят част от атмосферата и адреналина, съпътстващи всяко истинско състезание, управлявайки дистанционно задвижвани автомобили, базирани на истински модели, по специална състезателна мини писта. За победителите ще има и специална награда – безплатен абонамент за платформата Play Diema Xtra.

Посетителите на щанда на Shell ще могат да проверят своите шофьорски умения и рефлекси посредством симулатор на пистата "Фиорано" в Маранело, Италия. Добър начин да доставите радост на детето в себе си, не мислите ли?

Голяма награда с 12 автомобила за избор

Освен удоволствието да види, да тества и евентуално да закупи някой от последните модели автомобили, един от посетителите на изложението ще има невероятния шанс да си тръгне с голямата награда на Sofia Motor Show – нов автомобил. Изборът е между 12 автомобила с цена от 28 000 до 63 000 лева. Конкретните модели, между които участниците в традиционната игра могат да избират, са Citroën C3, Ford EcoSport, Haval H6, Honda Jazz, Kia Ceed, Mahindra KUV100, Peugeot 308, Skoda Scala, SsangYong Tivoli, Toyota Yaris, Volkswagen T-Cross и DR3. За участие в играта е достатъчно просто да попълните анкетна карта и да я пуснете на обособените за целта места. Пожелаваме късмет на участниците – наградата определено си я бива!

Знаете ли как работят камерите за скорост на "Пътна полиция"?

Искате ли да разберете как работи системата за контрол на скоростта и видеозаснемането на проверките на пътя? А как се правят дистанционно справки за контролните точки и електронните фишове или как се мери за наличие на алкохол и наркотични вещества? Възможността да направите всичко това ще имате по време на изложението. Оборудването и техническите средства, които "Пътна полиция" ползва при акции и регулярния контрол за безопасност на движението по пътищата, ще бъдат демонстрирани в рамките "Автомобилен салон София" 2019. В зоната "Пътна полиция" на салона служители на Главна дирекция "Национална полиция" и СДВР ще задоволят любопитството на изкушените от техниката и технологиите за контрол. Е, при желание от Ваша страна, може да Ви връчат и някой невръчен електронен фиш, но със сигурност ще Ви кажат и какво да правите, ако сте платили глобата, а тя стои като неплатена в системата на МВР. Все пак смелостта трябва да се възнаграждава.

По традиция, запазено място на изложението имат не само автомобилните марки, а и редица други компании от браншове, свързани по един или друг начин с автомобилния сектор – производителите и търговците на гаражно оборудване, резервни части, гуми, масла, автоаксесоари, охранителни системи, аудио системи, както и лизингови компании, банки, застрахователни компании и много други. Предвидени са и още редица игри с награди на щандовете на отделните изложители.


Още по темата
  • копирано
  • 0
SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 269

Коментирай



Няма коментари.



							
						
Макларън отново е фактор във Формула 1 26 юли 2019
Преди по-малко от година никой в отбора на Макларън не виждаше изход от кризата, която в последното десетилетие постепенно скова славния британски тим. Рекордите за най-лоши резултати в историята следваха един след друг ...
Какви опасности крие един автомобил с превъртян ... 25 май 2017
Около 1/3 от всички превозни средства втора ръка са с манипулиран километраж. Това води до средна загуба от 3 000 евро за всеки купувач. В тази връзка евродепутатът от ЕНП/ГЕРБ Андрей Новаков е категоричен, че тази ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.