Авто Мания

Международният автомобилен салон София 2019: място за среща на водещите марки

20 септември 2019 | 11:58 - Обновена
Международният автомобилен салон София 2019: място за среща на водещите марки
  • копирано
  • 0

24-ият Международен автомобилен салон в София ще отвори врати след 20 дни и ще предложи на посетителите нова, уникално привлекателна среда за автомобилите и за концепциите на бъдещата мобилност. Представянето на новите модели в Интер Експо Център ще прерасне във всеобхватно преживяване за любителите на автомобили и технологичните маняци, за професионалните посетители и за тези, които просто обичат бързите и модерни коли. Нищо не може да се сравни с блясъка и мириса на новите автомобили в залите на изложбения център. Някъде между технологичните иновации и оборудване, изяществото на детайлите в дизайна на купето или мощния конвенционален или пъргав електрически двигател, се ражда изключителния статут на автомобилното изложение в София като глобална комуникационна платформа на променящия се транспорт. Посетителите в Интер Експо Център от 12-ти до 20 октомври ще бъдат изненадани от широката комбинация от изложители.

"Международният автомобилен салон в София е между най-престижните изложения в региона. Важна цел за изложителите и организатора е достоверно и мащабно разкриване на иновационния потенциал на световната автомобилна индустрия днес. Светът се променя и ние се намираме в процес на технологичен прелом", каза Александър Миланов – председател на Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България (ААП), организатор на събитието. По думите му много различни двигателни концепции се борят за доверието на потребителите днес и място в бъдещето. "Изложбените експонати документират както разнообразните концепции на задвижване, така и задълбочаването на дългосрочната тенденция за свързаност на автомобила и околната среда. Автомобилите днес са значително по-вълнуващи, комфортни и безопасни за околната среда. Тяхното усъвършенстване се ускорява, става все по-осезаемо. Посетителите ще могат да се запознаят с новите технологични решения и по време на пробни шофирания, които дават чудесна възможност за изучаване на функциите, свързани с автономно движение на модерните автомобили. Бих желал да благодаря сърдечно на участниците за ангажимента, инвестициите, креативността и усърдието. На посетителите пожелавам много богати впечатления и завладяващи емоции", допълни председателят на ААП Александър Миланов.

На Международния автомобилен салон София 2019 ще бъдат изложени ABARTH, ALFA ROMEO, AUDI, BMW, CITROEN, CUPRA, DACIA, FIAT, FORD, GREAT WALL, HAVAL, HONDA, HYUNDAI, JAGUAR, JEEP, KIA, LAND ROVER, LEXUS, МАHINDRA, MAZDA, MASERATI, MERCEDES-BENZ, MINI, MITSUBISHI, NISSAN, OPEL, PEUGEOT, RENAULT, ROLLS ROYCE, SSANG YONG, SEAT, SKODA, SUBARU, SUZUKI, TOYOTA, VOLVO, VOLKSWAGEN и др. Много от марките, които пропуснаха автосалона във Франкфурт, ще представят новите си модели на изложението в София тази година. Ще има и много нови участници, както и съвсем нови марки за българския пазар. Посетителите ще бъдат очаровани, а изложителите ще получат шанс за достъп до повече потенциални клиенти и ценни контакти, като допълнителен дивидент от присъствието им на изложението.

Не е изненадващо, че организаторите и самите изложители на щандовете си се ориентират към предлагане на специални изживявания за посетителите. Повече от 150 автомобила са подготвени за тест драйв. Феновете ще имат възможност да усетят част от атмосферата и адреналина на Формула 1 с управление на дистанционно задвижвани автомобили, базирани на истински модели, по специална състезателна мини писта. Между 11 автомобила ще избира щастливецът, който ще спечели голямата награда на изложението тази година. „По този начин искаме да позиционираме Автомобилният салон в София като изложение на бъдещето. Смятаме, че ще можем да привлечем още по-широка аудитория, като покажем всички аспекти на мобилността“, подчертават организаторите.


Още по темата
  • копирано
  • 0
SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 812

Коментирай



Няма коментари.



							
						
Макларън отново е фактор във Формула 1 26 юли 2019
Преди по-малко от година никой в отбора на Макларън не виждаше изход от кризата, която в последното десетилетие постепенно скова славния британски тим. Рекордите за най-лоши резултати в историята следваха един след друг ...
Какви опасности крие един автомобил с превъртян ... 25 май 2017
Около 1/3 от всички превозни средства втора ръка са с манипулиран километраж. Това води до средна загуба от 3 000 евро за всеки купувач. В тази връзка евродепутатът от ЕНП/ГЕРБ Андрей Новаков е категоричен, че тази ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.