Авто Мания

Scania помага на клиентите си да намалят вредните емисии в атмосферата

17 септември 2019 | 15:32 - Обновена
Scania помага на клиентите си да намалят вредните емисии в атмосферата
  • копирано
  • 0
През последните четири години са измерени най-високите средногодишни температури, откакто се водят метеорологични статистики. Този юни е бил най-горещият досега, като температурите в Европа са били с два градуса над нормалните за сезона. За последните три десетилетия градусите в глобален мащаб са с 0,6 °C нагоре, а в Арктика зимните температури са се повишили с 3°C от 1990 г. Концентрацията на CO2 в атмосферата в момента е по-висока от когато и да е през последните 800 000 години. Нивата на моретата и океаните се покачват, кораловите рифове умират. Явно сме започнали реално да се сблъскваме с опасностите, които носят промените в климата. Мръсният въздух, горещите вълни, продължителната суша и рисковете, които носят за добивите и реколтата вече се усещат навсякъде и България не прави изключение.

На 23 септември в Ню Йорк под егидата на ООН ще се проведе среща на върха, на която всяка държава трябва да представи конкретен и реалистичен план от следващата година, в който да се вижда приносът й за намаляване на емисиите на парникови газове наполовина през всяко следващото десетилетие и достигане до нулеви нива около 2050 г. Извън заиграването по темата за адекватността на мерките и политиките на национално ниво, трябва да признаем, че въздействието на изменението на климата вече има много и реални последици за живота на хората, нарушава развитието на икономиките и струва скъпо. Държавите и политиците заговориха за "пълна трансформация на икономиките в съответствие с целите за устойчиво развитие".

Ето как една компания, която има клон в България, "преведе" глобалните директиви и вижда своя реален принос, като преобразява производството си и търговските и бизнес практики. Scania си е поставила за цел да използва за производството и логистиката си електричество изцяло от възобновяеми източници до 2020 г. Само от въвеждането на LED осветление в производствената си база в Анжер, потреблението на електричество е намаляло с 60%, а сметката за ток - с 40 на сто. Т.е. освен ефективно, това се е оказало и изгодно като разход. Но инженерите на компанията са изчислили, че основното замърсяване идва не от производството, а от употребата на техните продукти - приблизително 96% от общия въглероден отпечатък. Затова решили да помогнат на клиентите си да извършват дейностите си с възможно най-ниски емисии на CO2, като предлагат по-нисък разход на гориво на камионите, предоставят алтернативи на стандартното дизелово гориво, помагат им да използват автомобилите и автопарковете си възможно най-ефективно и предлагат сервизни услуги за оптимизиране на работните характеристики на автомобилите. Затова и Scania има най-голямото разнообразие на пазара от автомобили, работещи с възобновяеми горива - биогаз, биодизел и биоетанол. По този начин компанията е изчислила, че ще намали количеството CO2, което отделя при всички свои дейности с 50% през 2025 г. спрямо 2015 г. Ако само 2% от доставените през 2017 г. автомобили на Scania работят на биогаз в продължение на една година, ще се спестят 140 000 тона CO2 за този период.

На 20 септември всички служители на Scania ще спрат работа за час, за да говорят за климатичните промени и как тяхната компания допринася за намаляване на своя въглероден отпечатък. Това ще стане както в централния офис, така и във всички производствени бази и местни структури на Scania във всички държави, в които оперира. Скания България ще стартира през октомври и най-мащабното Road Show за промотиране на чистите транспортни услуги. Обиколката ще премине под мотото "Устойчивост! Сега и Отвъд хоризонта!" и ще представи най-модерните тежкотоварни транспортни средства и автобуси на CNG в 12 града в цялата страна.

Още по темата
  • копирано
  • 0
SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 316

Коментирай



Няма коментари.



							
						
Макларън отново е фактор във Формула 1 26 юли 2019
Преди по-малко от година никой в отбора на Макларън не виждаше изход от кризата, която в последното десетилетие постепенно скова славния британски тим. Рекордите за най-лоши резултати в историята следваха един след друг ...
Какви опасности крие един автомобил с превъртян ... 25 май 2017
Около 1/3 от всички превозни средства втора ръка са с манипулиран километраж. Това води до средна загуба от 3 000 евро за всеки купувач. В тази връзка евродепутатът от ЕНП/ГЕРБ Андрей Новаков е категоричен, че тази ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.