ММА

Смит вярва, че дивизията вече “догонва” уменията на Джон Джоунс

11 юли 2019 | 13:33
Смит вярва, че дивизията вече “догонва” уменията на Джон Джоунс
  • копирано
  • 2
В UFC 235 Джон Джоунс успешно защити правото да се нарича “шампион” в полу-тежката дивизия. Той доминира Антъни „Лъвското сърце“ Смит в главното събитие на пей-пър-вю картата. Някой фенове, обаче, са на мнение, че Джоунс не бе същия, какъвто сме свикнали да го виждаме преди. “Кокала” победи повече от убедително, но изглеждаше като че ли се състезава на “трета скорост” и не успя да завърши Смит.

Защитата на титлата му по време на UFC 239 през изминалата събота срещу Тиаго Сантос бе също изненадваща за феновете на 31-годишния атлет. Джон Джоунс за пръв път победи някого чрез съдийско решение, при което един от тримата съдии са отсъдили в полза на опонента му. Според Антъни Смит двата последни двубоя на шампиона доказват, че останалите бойци от дивизията започват да догонват разликата в нивото, която определено беше изключително явна в предишните му боеве.

"Наистина ми е трудно да обясня. Не съм сигурен какво точно се случва.” казва Антъни Смит за Джоунс. “Джон беше толкова напред в началото на кариерата си - той беше нещо като еднорог, беше много различен. Тъй като играта се развива, всеки наваксва. Не знам как иначе да си го обясним. Мисля, че вече има достатъчно видеа и мачове на Джон и той няма толкова изненадващи ходове, които опонентите му не са виждали. Преди той просто прегазваше всички и мисля, че е един от хората, заради които нивото на спорта се вдигна.”

В заключение Смит поясни, че според него, иновативността на Джоунс вече не може да навакса развитието на спорта.

“Просто мисля, че той вече не се развива толкова бързо, колкото самата игра. И мисля, че преди, Джон се развиваше по-бързо от нивото на другите,а вече това не е така."

Още по темата
  • копирано
  • 2
Иван Димитров
Специалист по ММА/BJJ/GRAPPLING
Прочетена 889

Добави коментар ›› Коментари (1)

Jonny Bones Jones
(Гост)
1
отговор
11 юли 2019 | 18:45

Не мисля, че дивизията му догонва качествата, защото той самия е по-предпазлив от преди, а и нито Смит нито Сантос излизаха по начина, по който излезе примерно Густафсон в първия мач. Помня, че Мачида навремето излезе срещу Джоунс доста по-настървен и атакуващ от Сантос, но Джоунс го приспа рано във втория рунд. Според мен Джони е по-предпазлив от преди, но това не значи, че ако се наложи, не може да превключи на следващото ниво. Рейтинг: 5 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук


							
						
Пълната бойна карта на галавечерта MaxFight 42 19 април 2019
Бойната галавечер MAX FIGHT 42 ще се проведе на 3 май в столичния хотел "Маринела". Събитието ще включва двубои по правилника на ММА, кикбокс и бокс. Сред участниците са шампиони от различни бойни спортове като Йосиф ...
Багата: Благодаря на всички, победата е за ... 09 юни 2019
Единственият българин в UFC Благой Иванов - Багата записа втората си победа в най-голямата и най-престижна ММА промоция, надвивайки по точки с 3-0 съдийски гласа австралиеца Тай Туиваса. Багата не пропусна да благодари ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.