›› Анкета

Одобрявате ли назначението на Петър Хубчев начело на Левски?
Левски

Директор обяви раздяла с Левски

24 май 2019 | 00:04 - Обновена
Директор обяви раздяла с Левски
Шефът на маркетинговия отдел в Левски Тодор Минев обяви, че се разделя с клуба, тъй като договорът му е прекратен. Той обяви това на страницата си във Фейсбук. Минев твърди, че е бил готов да работи за “сините” срещу символичната сума от 1 лев на месец, но дори и така не е успял да убеди шефовете да го задържат на “Герена”. Публикуваме написаното от него без редакторска намеса.

Здравейте Левскари!

Дойде време да дам отчет за свършената от мен и екипа ми работа, тъй като бях уведомен, че се прекратява договорът с мен и компанията ми.

Няма да влизам в полемики по темата. Причината за прекратяването на договора бе представена като чисто финансова. Аз приемам това което правя изключително сериозно, а фактът, че го правя за любимия ми отбор, дори не го правеше работа, а просто истинско забавление. Заради това взех решение да подготвя мотивационно писмо, адресирано до „Нове Холдинг“, в което освен, че описах всичко, което съм направил до момента, дадох предложение да продължа да заемам поста си и да продължавам да правя това, което правя, срещу символичната сума от 1 лев на месец. Очевидно причината, която ми бе представена за отстраняването ми от длъжност не е била тази, която цитирах горе. Каза ми се, че новото ръководство иска да се срещне с мен, за да се обсъдят начините, по които можем да продължим да работим заедно, но в продължение на един месец никой не ме потърси за подобна среща. Нещо повече, преустанови се достъпа до социалните канали на клуба на мен и екипа и ние не можехме да продължаваме да работим, въпреки че ми беше връчено предизвестието за прекратяване на договора.
С оглед на това и на стотиците въпроси, които получавам относно замиращата дейност на социалните медии на клуба, искам официално да оповестя оттеглянето ми от поста на Маркетингов Директор на ПФК Левски!

Бях обещал да водя изключително прозрачна политика, що се отнася до дейността, за която отговарям. Срещнах се с много от вас, които ме потърсиха, за да ми зададат въпроси, свързани с маркетинга, но през времето спестих много информация, която ме задушаваше, но съобщаването и би довело до деноминирането на името на клуба.

Та ето и няколко думи, свързани с нашите постижения. За времето, в което аз и екипът ми се занимавахме с маркетинга, успяхме да създадем следните активности и резултати:

- Да установим ред в корпоративната идентичност на клуба, като за целта изготвихме подробен бранд бук с емблеми, графики и шрифтове.

- Да увеличим последователите на клуба в социалните мрежи с над 30% за една година на фона на това, което вече се е правило в последните 10 години. За някои от социалните мрежи имаме над 100% ръст благодарение на иновативните стратегии, които приложихме.

- Да организираме празненства на всеки домакински мач - “Matchday”, което дългосрочно води до по-висока посещаемост и допълнителни финансови ползи за клуба. Само от храните и напитките в момента клубът получава над 4000 лв. при нормално посещаван мач.

- Да създадем клубен талисман “Лъвски” и екип от “Сини Ангели”, които допринасят за атмосферата и посещаемостта на “Matchday”.

- Да реновираме изцяло магазина за фен артикули, като го направим модерен и отговарящ на стандартите на водещ национален клуб.

- Да направим дизайн на продуктова гама от над 150 фен артикула.

- Да създадем собствена марка бира, която се харесва и консумира от цялата левскарска общност.

- Да вдигнем качеството на телевизионните продукции на Левски ТВ до нивото на водещи клубни отбори в Европа.

- Да създадем редица успешни инициативи, като “Учи и спортувай с Левски”, в който талисманът ни, „Лъвски“, ходи в различни училища, за да кани децата с родителите си да посетят мачове на стадиона.

- Да създадем фамилен ВИП сектор, уникален по рода си за българските стадиони, който има за цел да забавлява както децата, така и родителите.

Борили сме се със зъби и нокти с обезверената администрация на клуба, за да се случат всички тези неща. Аз лично съм финансирал 90% от всичко споменато горе, тъй като маркетинговият бюджет винаги е бил 0 лева. За да можем да излъчваме качествено съдържание, съм инвестирал над 7000 лева в техника за Левски ТВ. За реконструкцията и модернизирането на магазина, който преди това изглеждаше като аптека от 80-те години, съм инвестирал над 10 000 лева. За хонорари на маскота “Лъвски” и “Сините Ангели” съм инвестирал над 6000 лева за 12 месеца.

В този период аз дори не получавах възнаграждението си по договор. Тук е ред да благодаря на Павел Колев и екипа от „Нове Холдинг“ за това, че бяха коректни и изплатиха всички дължими суми по въпросния договор.

Любовта към отбора и това, което правя, ме тласна да се развивам допълнително в насока, която би била полезна за заемания от мен пост. Аз и част от екипа ми се записахме в учебната програма на Футболен Клуб Барселона за “Спортен Маркетинг и Спонсорство”.

Отделно от това, за да развиваме международните взаимоотношения и да черпим идеи и вдъхновение от чуждите отбори, имаме уговорени редица срещи с маркетингови мениджъри и директори от цяла Европа, започвайки този юни с г-н Деймиън Бот - Маркетинг Мениджър на ПСВ Айндховен.

Надявам се с наученото да мога да помагам дори и не пряко на клуба и на това да се развиваме в правилната посока!

Благодаря на всеки един от вас, които ми стисна ръката и ме поздрави за това, което правя. За вас го правих и за вас ще продължавам да се трудя, за да се развива синята идея и в следващите поколения.
Поклон пред цялата синя публика!

Поклон пред Левски!

Респект!

Само Левски!


Още по темата
SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 9915

Добави коментар ›› Коментари (9)

Kkk
(Гост)
9
отговор
24 май 2019 | 20:23

Спират кранчето на кърлежите от СЗ Рейтинг: 0 0

НКПСЗ
(Гост)
8
отговор
24 май 2019 | 17:24

На националния клуб на парата им взеха магазина и започнаха да вият на умряло. А Тошко да разкаже как върви дилърството по Лозенец? Рейтинг: 1 1

1992-!!!!!
(Гост)
7
отговор
24 май 2019 | 11:33

Тоя какво иска? И НОВЕ ХОЛДИНГ си отиват те са до края на месеца да мине БАРАЖА и кой откъде е. Рейтинг: 2 6

до Ники Т
(Гост)
6
отговор
24 май 2019 | 07:17

какво и е на цената на бирата? Няма как къстъм бира да е на цената на пиринско кенче. Май само мрънкаш за някакви работи и всичко ти е скъпо. Без пари само е Ловеч Рейтинг: 8 6

Насираков
(Гост)
5
отговор
24 май 2019 | 06:28

ТРЯБВА ДА ИМА ОСВЕН БИРА И СЕМКИ И ТОАЛЕТНА ХАРТИЯ С ЕМБЛЕМАТА..... Рейтинг: 5 16

Lissa
(Гост)
4
отговор
24 май 2019 | 01:12

И︆︆ск︆︆аш л︆︆и да с︆︆е на︆︆ме︆︆ри ж︆︆ен︆︆а за ед︆︆на н︆︆о︆︆щ? Д︆︆об︆︆ре до︆︆шл︆︆и на >︆︆>︆︆> w︆︆w︆︆w.︆︆S︆︆e︆︆x︆︆y︆︆d︆︆r︆︆o︆︆m.︆︆C︆︆o︆︆m Рейтинг: 0 5

Ники Т.
(Гост)
3
отговор
24 май 2019 | 00:37

Вип сектора за деца е нещо хубаво, но недомислено. Аз съм с карта. Жена ми е с карта, За да заведеме детето ни в този сектор, който е 5 реда над местата ни, трябва да заплатиме още 45лв. Това коректно ли е? Хем карти, хем 45лв и то с отстъпка. : Рейтинг: 22 1

Ники Т.
(Гост)
2
отговор
24 май 2019 | 00:31

Приятелю, половината от нещата не мога да ги коментирам, но със магазина на стадиона нищо не е мръднало. Даже не разбрах какъв беше този ремонт след който не видях почти никаква промяна. Бирата е супер, но цената е луда. Я защо се появи зимата? Рейтинг: 15 3

Fen na ETAR
(Гост)
1
отговор
24 май 2019 | 00:27

БОЖИНОЖ КАЗА ЦЕ НЕ ТЕ ХАРЕСЖА ОСТЕ ОТ ПАРЖИЯ ДЕН Рейтинг: 5 6


							
						

›› Live Scores

Календар

calendar_icon
календар затвори

Всички мачове

Треньорският пост в Левски загуби своя престиж 01 май 2019
Новият треньор на Левски Георги Тодоров е петият специалист, който ще води "сините" в официален мач през сезон 2018/2019 година. "Сините" стартираха кампанията с Делио Роси, който беше уволнен след резила от Вадуц в ...
Божинов: Евала на Хубчев, а Гочето да ми каже в ... 17 юни 2019
Доскорошният нападател на Левски Валери Божинов говори за "сините", за Петър Хубчев, за изказванията на Георги Василев, за бъдещето и футбола в България. Нападателят към момента се подготвя с Ботев (Враца) и очаква ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.