Бейзбол

МЛБ показва бъдещето на бейзбола в Атлантическата лига

11 март 2019 | 09:45 - Обновена
МЛБ показва бъдещето на бейзбола в Атлантическата лига
  • копирано
  • 0
Мейджър лийг бейзбол (МЛБ) и Атлантическата лига на професионалния бейзбол (ALPB) обявиха официално експерименталните правила на играта, които ще бъдат приложени за първи път по време на сезон 2019 в първенството на Източното крайбрежие на Съединените щати. В края на миналия месец Висшата лига на САЩ и Канада сключи 3-годишен договор с независимата досега ALPB, по силата на който има право да изпробва в нея потенциални бъдещи нововъведения на професионално ниво.

Списъкът на МЛБ за 2019 г. включва:

- Съдията на хоума ще бъде подпомаган в отсъждането на страйкове и боли от проследяващата радарна система TrackMan;

- Посещения на питчерското възвишение ще се позволяват на играчи и треньори само при смяна на питчера или по медицински причини;

- Всеки питчер трябва да хвърля срещу минимум трима батери (или да довърши ининга), преди да бъде сменен, освен ако не се контузи;

- Увеличава се размерът на първа, втора и трета база от квадрат със страна 15 инча (38 см) на квадрат със страна 18 инча (46 см);

- По време на хвърляне от питчера двама инфилдери трябва задължително да са застанали от всяка страна на втора база, в противен случай топката се обявява за мъртва и съдията отсъжда "бол";

- Времето между инингите и по време на питчерска смяна се ограничава от 2:05 до 1:45 мин.;

- През втората половина на сезона разстоянието между питчерската гума и хоума ще се увеличи с 24 инча (61 см), без промяна във височината или наклона на хълма.

"Целта на първия пакет експериментални промени е да предизвика повече топки в игра, повече динамика в защита и повече тичане по базите, както и да повиши безопасността на играчите. Нямаме търпение да ги видим в действие в Атлантическата лига", коментира старши вицепрезидентът на МЛБ по икономическите въпроси Морган Суорд.

От Мейджър лийг добавиха, че ще анализират ефекта от всички промени по време на паузата за Мача на звездите в ALPB, преди да решат за евентуално допълнително модифициране на правилата в бъдещи сезони.

"Бейзболистите идват да играят в Атлантическата лига заради възможността да бъдат забелязани от МЛБ – заяви президентът на ALPB Рик Уайт. – Развълнувани сме, че нашата витрина прогресивно се разширява и имаме възможност съвместно с Мейджър лийг да работим за бъдещето на играта."


Още по темата
  • копирано
  • 0
ЯВОР ЕВТИМОВ
редактор - отдел "Бейзбол"
Прочетена 229

Коментирай



Няма коментари.



							
						

МЛБ

Какво е общото между МЛБ и ЦРУ? Атомната бомба... 12 януари 2018
През 1944 г. Вернер Хайзенберг изнася своята лекция в Цюрих, без да подозира, че в аудиторията присъства американски шпионин със заповед да го убие, ако представи сведения за прогрес в разработването на атомна бомба. За ...
Президентът на WBSC пред Sportal.bg: В България ... 27 април 2018
Президентът на световната бейзболна и софтболна конфедерация (WBSC) Рикардо Фракари е в България по случай 30-годишнината на българската федерация по бейзбол. Италианецът е почетен гост на II издание на Тройната ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.