Гледай на живо

Очаквайте в 13:00 - Фернандо Каранга с първа награда след завръщането си в България

НФЛ за поредна година без конкуренция на ТВ пазара

НФЛ за поредна година без конкуренция на ТВ пазара

И през 2018 г. НФЛ е била без конкуренция на ТВ пазара. А данните на Sports Media Watch показват, че предимството вече е космическо. 40 от 50-те най-гледани програми са мачове от НФЛ. Шест са срещи от колежанското първенство по американски футбол, а останалите четири – излъчвания от олимпийските игри.

Събитието с най-голяма аудитория за 2018 г. е Супербоул LII. След него се нареждат финалите на конференциите, два дизионни плейофа, два мача от „уайлд кард” кръга и срещата в Деня на Благодарността Далас – Вашингтон. Под №8 е финалът на колежанското първенство Алабама – Джорджия и едва под №9 застава първото нефутболно предаване – церемонията по откриването на зимните олимпийски игри.

Превъзходството на НФЛ през 2018 г. спрямо останалите професионални лиги в САЩ е огромно. 40-ият по гледаемост мач (Чикаго – ЛА Ремс) е събрал аудитория от 19.39 млн. зрители. Това е с почти милион повече от най-проследения мач от НБА (№2 от финалната серия Голдън Стейт – Кливлънд), с 1.75 млн. над лидера в МЛБ (№5 от финалната серия Бостън – ЛА Доджърс) и 3.42 млн. над мача за колежанската титла по баскетбол Виланова – Мичиган.

А що се касае до НХЛ, която трета година досажда от ТВ екрана в България, нито един неин мач през 2018 г. не е дори близо до Топ 100…

Последвайте каналите ни в:

Още от Други спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти