Американски футбол

НФЛ за поредна година без конкуренция на ТВ пазара

07 януари 2019 | 20:01 - Обновена
НФЛ за поредна година без конкуренция на ТВ пазара

И през 2018 г. НФЛ е била без конкуренция на ТВ пазара. А данните на Sports Media Watch показват, че предимството вече е космическо. 40 от 50-те най-гледани програми са мачове от НФЛ. Шест са срещи от колежанското първенство по американски футбол, а останалите четири – излъчвания от олимпийските игри.

Събитието с най-голяма аудитория за 2018 г. е Супербоул LII. След него се нареждат финалите на конференциите, два дизионни плейофа, два мача от „уайлд кард” кръга и срещата в Деня на Благодарността Далас – Вашингтон. Под №8 е финалът на колежанското първенство Алабама – Джорджия и едва под №9 застава първото нефутболно предаване – церемонията по откриването на зимните олимпийски игри.

Превъзходството на НФЛ през 2018 г. спрямо останалите професионални лиги в САЩ е огромно. 40-ият по гледаемост мач (Чикаго – ЛА Ремс) е събрал аудитория от 19.39 млн. зрители. Това е с почти милион повече от най-проследения мач от НБА (№2 от финалната серия Голдън Стейт – Кливлънд), с 1.75 млн. над лидера в МЛБ (№5 от финалната серия Бостън – ЛА Доджърс) и 3.42 млн. над мача за колежанската титла по баскетбол Виланова – Мичиган.

А що се касае до НХЛ, която трета година досажда от ТВ екрана в България, нито един неин мач през 2018 г. не е дори близо до Топ 100…
SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 847

Добави коментар ›› Коментари (9)

Go_Bucs
(Гост)
9
отговор
08 януари 2019 | 10:47

Най-високият рейтинг в БГ е за "Арена Запад" спортен бар "Академията" Ниво -2. ТАМ СМЕ В НЕДЕЛЯ на 13.02. от 19.50 часа за да гледаме Чарджарс-Пейтриътс и Ийгълс-Сейнтс. Всеки желаещ е добре дошъл. Рейтинг: 3 0

Go_Bucs
(Гост)
08 януари 2019 | 10:52

Всъщност, нека часа да е 19.00 за да изгледаме преди това по-интересният мач от предната вечер, Колтс-Чийфс или Каубойс-Рамс Рейтинг: 2 0

Go_Bucs
(Гост)
08 януари 2019 | 12:48

Добре де, Януари. Рейтинг: 2 0

нфл
(Гост)
8
отговор
08 януари 2019 | 10:12

На мен нфл ми е класи над нхл, доста пъти съм писал на макс спорт да свалят тоя хокей и да гледаме малко, защото мачовете са доста удобни за европейско време, нещо от сорта на 20 часа и 22 часа българско, така че много ще се радвам да го пуснат Рейтинг: 6 0

мдааа
(Гост)
7
отговор
08 януари 2019 | 06:24

ми не си прав интереса в европа е голям затова и в лондон винаги се разпродават за минуту мачовете ,а аз лично си ги свалям от торент сайт за да не им гледам рекламите през всяко отиграване ,готин спорт си е не ми пречи на футбола ,всеки си има вкус Рейтинг: 4 0

Фен
(Гост)
6
отговор
08 януари 2019 | 00:23

Страшна новина, че в САЩ гледат най-много американски футбол. Също така е шокиращо, че в Индия се гледа крикет. А за "досаждането" с хокея няма какво да коментирам, меко казано нелепо твърдение. Рейтинг: 2 2

iv0
(Гост)
5
отговор
07 януари 2019 | 23:18

"Досаждате" вие , некадърни и необразовани журналисти... Рейтинг: 2 3

пича с москвича
(Гост)
4
отговор
07 януари 2019 | 22:46

на много малко хора извън САЩ им пука за нфл, а в Европа особено се броят на пръстите на едната ръка както и за всеки друг "американски" спорт освен баскетбол Рейтинг: 0 5

sa28
(Гост)
08 януари 2019 | 09:33

v Germania sa ludi po nfl, machovete gi davat po televiziqta nedelq vecher i v oficalni streamove online. Ima duzini amatiorski klubove vuv vseki krai na stranata, daje moje da igraesh fubol v universiteta ka sport... ogromna chast ot horata znaqt sporta i mnogo sa gledali pone superbowla, ches gledat redovno i sledqt nfl... BTW az nqkolko puti sum gledal Superbowla v kina, koi se naemat specialno za va prez tazi nosht sus hrana i vsichko. Ches e organizirano ot mestniq otbor po am futbol Рейтинг: 2 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Asenov12
(Гост)
07 януари 2019 | 23:45

Я попитай англичаните дали не гледат НФЛ и дали Уембли не е пълен като играят там мачове . Стига писахме тъпотии , всеки ме пита как може да гледаш толко тъп спорт ........спорта не е тъп ,тъпи са тия които не могат да го разберат и само плюят . Рейтинг: 8 0

Брояча!Даа!
(Гост)
07 януари 2019 | 23:07

Можеш да ни преброиш на 03.02. А теб те почваме от 02.02.Именяк сии тии! Чедо! Рейтинг: 2 1

Asenov12
(Гост)
3
отговор
07 януари 2019 | 22:03

А1 пускат 4ти канал Мтелспорт ,и написах в една статия в Фейса че както са пуснали НХЛ ,време е да пуснат и НФЛ ......ще искат пак увеличение на таксите а срешу какво , аз и хокей гледам понякога ,но не колкото амер.футбол Рейтинг: 5 0

Много ясно
(Гост)
2
отговор
07 януари 2019 | 20:51

Така е написано това , че нз за кво говорим. Тв рейтинга в Америка ли става въпрос ? Рейтинг: 1 0

България
(Гост)
1
отговор
07 януари 2019 | 20:09

E r e v 2BG най новата игра в която България води всеки ден битки със страни като Турция и Македония , Ела и се бори за родината си , ОЧАКВАМЕ ТЕ !!! Рейтинг: 0 0


							
						
Супербоул или френска любов за 400 000 04 февруари 2017
Супербоул? Това беше нещо, което започва преди концерта на Лейди Гага и продължава след него, си казват неизкушените от американския футбол. Поп иконата ще е голямото шоу на почивката на най-величественото ...
Супербоул XXXVIII: Фестивалът на голата плът 02 февруари 2007
Комисионерът на НФЛ Пол Таглиабу дотолкова е впечатлен от успеха на Супербоул XXXVI, че се заема с прокарването на идеята мачовете за титлата вече да се провеждат в първата неделя на февруари. Намерението му се увенчава ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.