Бейзбол

Тампа Бей свива капацитета на "Тропикана Фийлд" до минимум

07 януари 2019 | 09:20 - Обновена
Тампа Бей свива капацитета на "Тропикана Фийлд" до минимум
Страдащият от тотална липса на фенска маса Тампа Бей Рейс прибегна до поредното редуциране на капацитета на своя бейзболен стадион – "Тропикана Фийлд". От сезон 2019 в МЛБ достъпът до 45-хилядното съоръжение в Сейнт Питърсбърг ще бъде ограничен с нови 6000 места до критичния минимум от 25 000. Вторият етаж от трибуните на покрития стадион ще бъде изцяло затворен за посетители, а т. нар. премиум зона ще бъде преместена на долното ниво.

"С тези промени целим да се придържаме към нашия ангажимент да осигуряваме първокласно преживяване за зрителите на "Тропикана Фийлд" – заяви президентът на Тампа Бей Мат Силвърман. – Това ще помогне за създаването на една по-задушевна, забавна и вълнуваща среда за нашите фенове."



През 2018 г. "лъчите" имаха втората най-слаба посещаемост в Мейджър лийг, като мачовете им бяха гледани средно от 14 258 зрители. По-малко публика имаше само на ст. "Марлинс Парк" в Маями, където ходеха средно по 10 013 души. За Рейс спадът бе със 7,9% спрямо предходния сезон, в който клубът беше на последно място по зрителски интерес.

При създаването на отбора през 1998 г. официалният капацитет на "Тропикана Фийлд" за бейзболни мачове беше 45 369 седящи места. Оттогава той бе свиван методично с по 1000-2000 седалки през няколко сезона, докато стигна сегашното дъно. С новия си капацитет домът на Тампа Бей вече е с 10 000 места по-малък от втория най-компактен стадион в МЛБ – "Прогресив Фийлд" в Кливланд (35 041 места).



През последните години клубното ръководство на "лъчите" усилено търси възможности да премести отбора извън Сейнт Питърсбърг, но все пак да го задържи на западното крайбрежие на Флорида. Засега обаче всички опити за намиране на подходящо място за нов стадион в региона удрят на камък. А клубът няма много време, тъй като настоящият договор за наем на "Тропикана Фийлд" изтича през 2027 г.

"Ще продължим да търсим из Тампа Бей и ще вложим всичките си усилия в това – подчерта собственикът Стюърт Стърнбърг по време на зимната среща на босовете през декември. – По един или друг начин трябва да изясним къде ще бъде отборът през 2028 г., ако не и по-рано. В идеалния случай ще се преместим по-рано. Но най-късно това ще стане през 2028-а."


Още по темата
ЯВОР ЕВТИМОВ
редактор - отдел "Бейзбол"
Прочетена 453

Коментирай



Няма коментари.



							
						

МЛБ

Какво е общото между МЛБ и ЦРУ? Атомната бомба... 12 януари 2018
През 1944 г. Вернер Хайзенберг изнася своята лекция в Цюрих, без да подозира, че в аудиторията присъства американски шпионин със заповед да го убие, ако представи сведения за прогрес в разработването на атомна бомба. За ...
Президентът на WBSC пред Sportal.bg: В България ... 27 април 2018
Президентът на световната бейзболна и софтболна конфедерация (WBSC) Рикардо Фракари е в България по случай 30-годишнината на българската федерация по бейзбол. Италианецът е почетен гост на II издание на Тройната ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.