Бейзбол

Бостън плаща $12 млн. данък "лукс" след титлата

17 декември 2018 | 09:14 - Обновена
Бостън плаща $12 млн. данък "лукс" след титлата
Шампионската титла на Бостън Ред Сокс в МЛБ ще коства на клуба още почти $12 млн. В срок до 21 януари 2019 г. победителят в Световните серии трябва да плати $11 951 091 данък "лукс" заради превишаване на бюджета за заплати на играчите.

Според колективния трудов договор във Висшата бейзболна лига на САЩ и Канада необлагаемият максимум за 2018 г. беше $197 млн. "Червените чорапи" са изплатили общо $239,5 млн. и сега дължат 20% върху всеки долар от първите $20 млн. превишение, 32% от следващите $20 млн. и 62,5% от всяка следващата сума.

Освен това заради надхвърлянето на прага с над $40 млн. (общо $42,5 млн.) Бостън ще бъде свален с 10 позиции надолу в реда на аматьорския драфт през 2019 г. Това на практика означава, че шампионите няма да имат право на избор в първия кръг от разпределянето на таланти следващия юни.

За Ред Сокс това е девета санкция от въвеждането на системата за балансирана конкуренция в настоящия й вид през 2003 г. Тимът от "Фенуей Парк" плати данък "лукс" и при две от предишните си три титли този век – през 2004 и 2007 г., като успя да стигне до върха с коректен бюджет само през 2013 г.


Тази година още само един отбор е надхвърлил допустимата граница от $197 млн. – Вашингтон Нешънълс, чийто фонд работна заплата възлиза на близо $205 млн. Тъй като за столичани това е второ поредно нарушение, техният данък се изчислява при 30% за първите $20 млн. горница и те дължат $2 386 097.

Забележителното през 2018 г. е, че за първи път в историята Ню Йорк Янкис не дължи данък "лукс". След 15 поредни сезона над установения максимум "янките" най-сетне слязоха под прага с бюджет от $192,98 млн. Той отрежда на клуба едва шесто място в лигата, непосредствено зад Сан Франциско Джайънтс ($195,7 млн.), Лос Анджелис Доджърс ($195 млн.) и Чикаго Къбс ($193,3 млн.), допълващи Топ 5.

През следващите три сезона необлагаемият таван в МЛБ ще нараства прогресивно – $206 млн. през 2019 г., $208 млн. през 2020 г. и $210 млн. през 2021 г. Събраните средства от данък "лукс" се разпределят от комисионерския офис по строго определена схема: първите $13 млн. отиват във фонда за допълнителни облаги на бейзболистите; 50% от остатъка влизат в индивидуалните пенсионни партиди на играчите; останалите 50% се разпределят между отборите, които не са надвишили позволения бюджет.


Още по темата
ЯВОР ЕВТИМОВ
редактор - отдел "Бейзбол"
Прочетена 751

Коментирай



Няма коментари.



							
						

МЛБ

Какво е общото между МЛБ и ЦРУ? Атомната бомба... 12 януари 2018
През 1944 г. Вернер Хайзенберг изнася своята лекция в Цюрих, без да подозира, че в аудиторията присъства американски шпионин със заповед да го убие, ако представи сведения за прогрес в разработването на атомна бомба. За ...
Президентът на WBSC пред Sportal.bg: В България ... 27 април 2018
Президентът на световната бейзболна и софтболна конфедерация (WBSC) Рикардо Фракари е в България по случай 30-годишнината на българската федерация по бейзбол. Италианецът е почетен гост на II издание на Тройната ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.