Оскар Де Ла Оя продължава с промотирането на ММА битки

Оскар Де Ла Оя продължава с промотирането на ММА битки

Миналия месец Golden Boy Promotions направи своя MMA дебют. Тяхната първа пей-пър-вю карта бе оглавена от две звезди в “Залата на величието” на UFC, които имат години история един с друг. Тито Ортиз най-накрая извоюва първата си победа срещу Чък Лидел чрез нокаут, секунди преди края на първия рунд. Преди този двубой "Ледения", който е на 49-годишна възраст, не се е бил в клетката от юни 2010 година.

След края на голямата вечер за “Golden Boy Promotions” се появиха спекулации, които твърдят, че събитието не е успяло да продаде дори 50 000 купувания и по-скоро е наближавало 25-30 000 пей-пър-вю продажби.

Де Ла Оя говори с репортери, за да отхвърли тези цифри и каза, че ще продължи да популяризира спорта MMA, докато президентът на UFC Дейна Уайт "не плаща заслуженото на своите бойци".

"Искам да кажа преди всичко, че цитатите от LA Times не са верни. На второ място, те не броиха нашите дигитални покупки, които далеч надхвърлиха това, което са цитирали. Така, че тези доклади са неверни. Ако Дейна Уайт иска да критикува факта, че направих карта, оглавена от Чък Лидъл и Тито Ортиз, това е защото те искаха да спечелят пари. Ако Дейна Уайт мисли да ме критикува, тогава трябва да плаща добре на бойците си, за да не се налага да се бият когато станат на 49 години. Толкова е просто… и така, докато Дейна не плаща на своите състезатели, ще продължа да популяризирам ММА." завърши боксовата легенда.

Последвайте каналите ни в:

Още от Бойни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти