›› Булевард

Вижте сензацията Циципас като 13-годишно момче

20-годишният Стефанос Циципас вдигна шум с представянето си в Мелбърн тази година. Гръцкият талант отстрани на 1/8-финалите идола си Роджър Федерер, а на полуфиналите ще се изправи срещу друго голямо име - Рафаел Надал. ...

Виж още
Световен футбол

Атланта на Тата Мартино с историческа титла пред рекордна посещаемост в МЛС

09 декември 2018 | 13:50 - Обновена
Атланта на Тата Мартино с историческа титла пред рекордна посещаемост в МЛС
Тимът на Атланта Юнайтед е новият шампион на Мейджър Лийг Сокър. Пред рекордна посещаемост от над 73 000 зрители, на може би най-модерният стадион в света - "Мерцедес Бенц Арена", играчите на Тата Мартино спечелиха финала с 2:0 над Портланд Тимбърс, ставайки за първи път в своята история първенец на МЛС. Интересното е, че това се случи в едва втория им сезон сред най-добрите в САЩ, но не успяха да подобрят постижението на Чикаго Файър, който триумфира още в дебютната си година преди две десетилетия - 1998 г. Голмайсторът на първенството Джоузеф Мартинес вкара рекордния си 35-и гол през този сезон в 39-ата минута. Венецуелцът се възползва от грешка в защитата на гостите, като се пребори за топката и преодоля вратаря, след което вкара в мрежата поредния си гол. Той още през август счупи рекорда на МЛС, който се държеше от трима футболисти Рой Ласитър (1996), Крис Вондоловски (2012) и Брадли Райт-Филипс (2014) - 27 отбелязани гола за един сезон. В началото на второто полувреме трибуните избухна за втори път. Това се случи в 54-ата минута, когато аржентинският бранитeл Франко Ескобар засече отблизо удар с глава на Мартинес и прати топката за втори път в мрежата на Портланд. Голът беше трети за защитника, който кара своя дебютен сезон в САЩ.

 

25-годишният Мартинес пък влезе в историята, като третият футболист с гол и асистенция на финала на МЛС. Най-полезният играч за сезона стана и MVP на финала. Наставникът Мартино пък се сбогува отлично с феновете, след като поема националния отбор на Мексико. Успехът пред рекордната публика в Атланта е първи спортен за града от 1995 година, когато бейзболният тим на Атланта Брейвс спечели за трети и последен път Световните серии. Интересното е, че през март бъдещите шампиони тръгнаха с тежкото 0:4 в гостуването си на Динамо Хюстън, но предвид най-голямата посещаемост в историята на МЛС, рекордните приходи, отборът на Тата Мартино разполагаше с много качествени футболисти, които завършиха сезона на второ място в Източната конференция.
Атланта завърши редовния сезон с 69 точки след 21 победи, 6 равенства и 7 загуби, като изоставаше само на две от лидера Ню Йорк Ред Бул. Освен това благодарение на страхотната форма на Мартинс съставът имаше най-резултатното нападение в цялото първенство със 70 отбелязани гола. В плейофите новият шампион изхвърли първо Ню Йорк Сити (с общ резултат 4:1) на полуфиналите в Източната конференция, а след това и Ню Йорк Ред Бул (с общ резултат 3:1), за да стигне до големия финал, на който домакинства заради по-добрите показатели през сезона от Портланд, завършил на пето място в Западната конференция. Дълго време цифрите показваха, че отборът на Сиатъл е водач по посещение от феновете в МЛС. Тимът достигна над 40 хил. души средно на мач през последните седем години. Нито един друг отбор не бе достигал до кота 33 хил.

 

През миналия дебютен сезон средната посещаемост на мачовете на Атланта бе 48 200 души, като веднага бе счупен рекордът на Сиатъл, а през тази година тя удари 50 000 зрители средно на мач. Само за две години Атланта достигна върха в МЛС и вече взе участие в осем срещи с най-добри средни посещения, включително и първите четири места в тази класация, три от тях бяха записани в последните три мача на "Мерцедес Бенц Арена" - 70 706 срещу Ню Йорк Сити, 70 016 срещу Ню Йорк Ред Бул и 73 019 срещу Портланд. Преди това през септември 2017 година 70 425 зрители пристигнаха да гледат мача с Орландо Сити, подобрявайки 21-годишен рекорд на Лос Анджелис Галакси от 1996 година (69 225 души). Атланта Юнайтед е 13-ият клуб ставал шампион в историята на МЛС, където рекордьор с пет титли продължава да бъде Лос Анжелис Галакси. Интересното е, че след последната титла за тима на Златан Ибрахимович през 2014 година, следват четири различни първенци, като за всеки един от тях титлата е дебютна. Портланд Тимбърс (2015), Сиатъл Соундърс (2016), Торонто (2017) и Атланта Юнайтед (2018).

ФИНАЛ МЛС 2018 ГОДИНА

АТЛАНТА ЮНАЙТЕД - ПОРТЛАНД ТИМБЪРС 2:0

1:0 Мартинес (39)
2:0 Ескобар (54)

ФОТОГАЛЕРИЯ НА МАЧА


Още по темата
ВЛАДИМИР СТОЯНОВ
заместник-главен редактор
Прочетена 2484

Добави коментар ›› Коментари (3)

fen
(Гост)
3
отговор
09 декември 2018 | 14:54

В САЩ има правила във всички спортове които гарантират почти еднакви възможности на всички клубове , тоест с кадърни хора и качествена работа всеки може да е шампион , това е почти невъзможно е Европа Рейтинг: 14 1

Justice
(Гост)
2
отговор
09 декември 2018 | 14:33

70 000 толкова събира цялата първа лига за сезон. Рейтинг: 15 0

Coach
(Гост)
1
отговор
09 декември 2018 | 14:02

Дълго време цифрите показваха, че отборът на Сиатъл е водач по посещение от феновете в МЛС. Тимът достигна над 40 хил. души средно на мач през последните седем години. Нито един друг отбор не бе достигал до кота 33 хил. Рейтинг: 10 0


							
						

Копа Либертадорес

Метаморфозата на Ривер 11 декември 2018
„Край на мача. Ривер е носител на Копа Либертадорес де Америка в един исторически финал. Исторически, защото бе между двата гранда на аржентинския футбол. Исторически заради всичко случило се, та чак до пътуване ...
Уинтън Руфър: Стоичков беше играчът-чудо на ... 25 ноември 2018
Уинтън Руфър, най-голямата футболна легенда на Нова Зеландия, даде ексклузивно интервю за предаването „Код Спорт“ по ТВ+. Той е идол за феновете на Вердер (Бремен) и един от любимците на великия Ото ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.