Гледай на живо

100 години Етър: „Звездите на „Етър” (ветерани) - Национален отбор „Звездите на България” (ветерани)

Рено разкриха точно колко мощност не им достига

Рено разкриха точно колко мощност не им достига

Двигателите на Рено изоставаха значително през последните две години, но шефът на отбора производител Сирил Абитбул твърди, че през новия сезон ще бъдат много близо до лидерите. Откакто започна турбо хибридната ера френската компания не успява да отговори на възможностите на своите съперници. Техният най-голям клиент – Ред Бул – дори реши да се откаже от тях и да премине към доставки от Хонда през 2019.

Абитбул изчисли, че Рено са били 50 конски сили зад Ферари и Мерцедес в квалификациите и около 25 кс в състезанията през 2018. Той се надава, че през зимата Рено ще успее да се изравни с конкурентите. Пред Ауто Мотор унд Шпорт той заяви:

"Не ни достигат между 15 и 20 киловата двигателна мощност (20-27 кс) по време на състезание, които при определени обстоятелства могат да бъдат компенсирани от шасито но Ред Бул. Обаче в квалификационен режим изчисляваме дефицит от порядъка на 40 киловата (53 кс), което е много".

"Ето защо сме се концентрирали основно върху развитието на двигателя за следващия сезон. Следващата година не искам повече да казвам, че ни е липсвала мощност в квалификациите. Няма причина да не успеем да настигнем Мерцедес и Ферари през зимата. Но за шасито ще отнеме повече време".

Абитбул подчерта, че сега му е трудно да поставя цели за следващата година. Според него в спорта всичко зависи до голяма степен и от представянето на опонентите. Той, обаче, вярва, че ако тенденцията към увеличаване на точките им се запази, ще имат успехи.

"Може би няма да сме в позиция за печелене на шампионата, но поне искаме да смалим дистанцията до върха. Нека да изчакаме и да видим как ще потръгне между Ред Бул и Хонда. На Ред Бул така и не им омръзна да повтарят колко по-добри са Хонда, в сравнение с нас. Да напомням ли, че Торо Росо все още са зад гърба ни?"

Последвайте каналите ни в:

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти