›› Булевард

“Златното момиче” Цвети Стоянова изигра личната си история в клип на Константин

“Златното момиче” Цветелина Стоянова показа свръх силен дух и застана пред камера, за да пресъздаде личната си драма. За никого не е тайна, че неотдавна гимнастичката преживя тежък инцидент и дълго се бори ...

Виж още
Тенис

Българин, бивш спаринг партньор на Лейтън Хюит, подкрепя Sofia Open

07 декември 2018 | 12:36 - Обновена
Българин, бивш спаринг партньор на Лейтън Хюит, подкрепя Sofia Open
  • копирано
  • 0
Синът на големия ни щангист Благой Благоев се влюбва от малък в хобито на баща си - тениса
Димитър Благоев е син на легендарния български състезател по вдигане на тежести Благой Благоев – трикратен световен шампион, сребърен медалист от олимпийските игри в Москва през 1980 г., притежател на общо 37 световни и олимпийски рекорди и спортист №1 на България за 1982 г.  Покрай баща си се захваща със спорт, но се влюбва в хобито на Благой Благоев – тениса. След като семейството заминава за Австралия, Димитър Благоев продължава развитието си в областта на тениса. Става тенис треньор. Впоследствие и успешен бизнесмен. От 2012 г. развива австралийската компания Grow Green в Европа. Завръща се у дома и започва да подпомага и българския бизнес сектор. А австралийската компания вече е основен спонсор на тенис турнира от сериите АТР 250 Sofia Open.

- Господин Благоев, не настояваше ли баща ви – големият български щангист Благой Благоев, да се занимавате с вдигане на тежести, как тенисът се превърна в част от живота ви?
Роден съм в спортна среда. Баща ми е от по-видните състезатели по вдигане на тежести. От самото ми раждане средата спорт е нещо доста свойствено за мен. Аз исках да бъда щангист. Нормално, за българско дете, което расте в 80-те години, да иска да бъде щангист. Но хобито на баща ми и на няколко от неговите съотборници беше да играе тенис. Така се случи, че на ранна възраст животът ме срещна с тениса. Може би бях на 4-5 години, когато започнах да играя тенис с баща ми и съотборниците му. Впоследствие, когато бях на кръстопът и трябваше да решавам дали тенисът да бъде моят основен път, това, че баща ми е бивш спортист наклони везните, за да взема същото решение.

Започнах да играя в България, но на 12-годишна възраст заминах за Австралия с моето семейство и продължих да тренирам там. Като състезател съм играл повече в Австралия, но спрях на 22 г. Рано приключих кариерата си като състезател. Достигнах до ниско професионално ниво. Реномето ми в тениса е тенис треньор. Любовта ми към спорта по естествен начин ме подтикна да стана тенис треньор. След няколко години учене започнах да се занимавам предимно с професионалисти. През 2007 г. открихме тенис академия Vida в Мелбърн, която в момента е втора или трета по успехи и големина в Австралия. Работил съм с абсолютно всички от предишното поколение професионални тенисисти от Австралия. Бях в щаба на Лейтън Хюит като спаринг партньор. Работил съм с Марк Филипусис, с Ендрю Илие, с Питър Лучак – с всички от отбора за Купа Дейвис на Австралия. Работил съм и с доста добри юноши. Ник Кириос е един от тях, той тренира 3 години в нашата академия. И до ден-днешен не съм се откъснал от спорта.

- Как се случи промяната от тенис към бизнес?
Тази промяна стана по абсолютна случайност. Трима от собствениците на Grow Green Australia бяха мои клиенти в тенис академията. И когато аз реших да направя промяната от спорт към бизнес, съвсем естествено се обърнах към тях, защото покрай тениса завързахме и близки приятелски отношения. Съвпадение е, че точно в онзи момент те търсеха развитие на нов континент – Европа. Grow Green Australia е разпространена главно в Австралия, Нова Зеландия, Азия и Америка. Предложих да съм човекът, който отговаря за развитието на Grow Green Australia в Европа и така през 2012 г. се създаде Grow Green Europe в България. Като всяко начало и това беше трудно – бяхме и нови в областта на земеделието. Минахме този период успешно. Всяка година компанията се радва на доста сериозен ръст. Преди 2 години по изискващи се от пазара причини трябваше да изградим производствена дейност и на българска почва. Имаме завод, който се намира до Шумен. Винаги съм казвал, че България е чудесно място за развиване на бизнес – от географска гледна точка, от гледна точка на изисквания за инвестиция. Предприемачите могат да се радват на достъпни разходи за стартирането на бизнес. Намираме се на необятен за земеделието пазар в Европа – включваме Русия и Турция. Общо взето се намираме на второ място след Америка като потенциален пазар.

- Как стигнахте до идеята Grow Green да стане основен спонсор на Sofia Open?
Причините да се обърнем към тениса като маркетингов инструмент се родиха по съвсем естествен начин. Основната причина е, че наблюдавам вече над 10 години огромен възход на българския тенис. Тук е мястото да спомена работата на настоящата федерация по тенис. И не базирам този успех само и единствено на раменете на Григор Димитров. Напротив, точно обратното. Според мен Българската федерация по тенис и сегашният й екип са постигнали много още преди него, развиха спорта на много добро ниво. Визирам и развитието на детски програми, лагери, подпомагането на нашите професионалисти – тези важни детайли от голямата картина също са на много високо ниво. Аз твърдя, че в момента тенисът е най-популярният спорт в България. Когато коментирах идеята да спонсорираме Sofia Open с екипа на Grow Green, нямаше и миг колебание, че трябва да го направим. Общо мнение във фирмата е, че това е най-голямото спортно събитие за 2019 година в България. Фактите са неоспорими – погледнете само обявените имена дотук. Имаме шампион от „Големия шлем“, имаме изключителни тенисисти с много сериозни постижения, имаме и звезди на бъдещето като Циципас и Хачанов, с които вече се съобразяват най-големите.

Това, че тенисът е станал толкова популярен, допринася все повече и повече деца да се запалват, да тренират и да имаме успехи в бъдеще време. Огромна роля играе и фактът, че ние имаме АТР турнир в България. Когато аз бях състезател, най-големият успех на България в това отношение беше да приемаме турнири от най-ниско ниво – сателити и чалънджъри. А в момента България се нареди сред държавите, които имат един от по-престижните турнири в Европа и света извън турнирите от „Големия шлем“. Да имаме този турнир в България е изключителен успех. Един път, че аз съм закърмен с тениса. И втори път, че тенисът предоставя може би най-голямата аудитория в момента. Така дойде решението да направим това съдружие с българския тенис.

Ръководителите на Grow Green в Австралия са изключителни професионалисти в бизнеса с много сериозна визия как се развива компания в краткосрочен и дългосрочен план. Маркетингът е в основата да развиеш дадена компания. Те разбират отлично до каква степен името Grow Green ще стане известно покрай, ще го кажа отново – превърналия се в най-популярен спорт в България.

Още по темата
  • копирано
  • 0
SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 860

Коментирай



Няма коментари.



							
						

Топ 20 в световната ранглиста - мъже

Топ 20 в световната ранглиста - жени

Новото поколение е тук, но още му е рано за ... 26 януари 2019
От години се говори кога в мъжкия тенис ще има смяна на поколенията. Роджър Федерер, Рафаел Надал и Новак Джокович, заедно с Анди Мъри, дълги години властваха и продължават да го правят. Въпреки успехите на младите ...
Агентът на Свитолина и Медведев: Идва силно ... 24 март 2019
Стефан Гюров, агентът на тенис звездите Елина Свитолина и Даниил Медведев, говори ексклузивно за предаването „Код Спорт“ по ТВ+. Той сподели интересни подробности за работата си и сподели полезни съвети, ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.