Григор лице на новата кампания на АТР

Григор лице на новата кампания на АТР

Григор Димитров е един от тенисистите, избрани за лица на нова кампания на АТР. От международната асоциация стартират програма за маркетинговото развитие на турнирите, които се провеждат под нейна организация. Те представиха както ново лого на Тура, така и кампанията “Обичай всички”. Лозунгът е прекратка към несравнимите вълнения, които осигуряват 63-те турнира в календара през 2019-а. Става въпрос за надпреварите от ниво АТР250, АТР500, Мастърс, Големия шлем и Финалите в Лондон.

Новите планове целят да променят начина, по който мъжкият тенис се промотира по света. Това включва експериментирането с нови правила на турнира в Милано и стартирането от 2020-а на отборната надпревара  АТР World Team Cup, която ще се провежда в началото на годината.

“Целта на тези иновации е да сме по-близо до феновете и да ги вдъхновим - от заклетите привърженици до тези, които гледат тенис, предимно на турнирите от Големия шлем и на финалите в Лондон”, заяви президентът на АТР Крис Кермоуд.

Освен че стана лице на “Обичай всички”, Григор Димитров ще получи и уникален бранд. Той е избран сред 100-те тенисисти, които ще се сдобият с тази чест. Имената на въпросните звезди обаче все още не са обявени официално. В момента българинът е в САЩ, където води подготовка за новия сезон. Той работи заедно с Андре Агаси и Дани Валверду, за да повиши нивото си и отново да бъде сред претендентите за големите трофеи, какъвто бе в началото на тази година.

Последвайте каналите ни в:

Още от Тенис

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти