Баскетбол

Лавар Бол, Биг Болър Бранд и Младежката баскетболна асоциация на САЩ идват в България

08 ноември 2018 | 13:40
Лавар Бол, Биг Болър Бранд и Младежката баскетболна асоциация на САЩ идват в България

Поредна баскетболна инициатива подготвя Национална Баскетболна Лига. По идея на генералния мениджър на Лигата Лили Борисова България ще бъде включена като една от локациите на Лигата, създадена и поддържана от нашумялата отвъд океана фамилия Бол.

Програмата на тима на братя ЛаМело и ЛиАнджело Бол, която пътува и се състезава в различни локации ще бъде на Балканите и София е една от дестинациите за ивент мениджърите на тура. След контакти между европейските представители на Младежката баскетболна асоциация и ръководството на НБЛ за изключително кратки срокове беше уговорена локация, дата, час и отбор, с който американците ще премерят сили.

По предварителна информация Лавар Бол също трябваше да пристигне с отбора в България, като НБЛ в партньорство със сериозна българска дигитална платформа беше организирала редица участия в телевизионни предавания, медии и активности в продължение на 3 дни с цел промотиране на баскетболната игра, бранда на семейство Бол и този на НБЛ, но в понеделник (5.11.), от JBA информираха, че се е наложило Лавар да напусне Европа спешно поради семейни дела.

Балканският тур включва още посещения на Македония, Хърватия, Словения, Румъния и Турция, а миналата седмица турнето премина през Белгия, където беше посрещаното с огромен интерес.

"Датите, които отборът от Младежката баскетболна асоциация таргетират са 16-18 ноември, В този кръг на НБЛ, отборът на Академик почива и лично аз смятам, че на този етап няма по-подходящ противник за американския тим у нас. Разликата във възрастта на двата отбора няма да е осезателна. JBA състезателите са на възраст 16-19 години, а средната възраст на отбора на Георги Давидов е 19.81 години. Програмата на Академик позволява срещата да се осъществи, а треньори и ръководство веднага прегърнаха идеята като виждат изключителен шанс да премерят сили с връстниците отвъд океана и с радост приеха да се включат в проекта. Благодаря им за реакцията!", разказа Борисова.

Мениджърът на НБЛ сподели още: "Поради късната заявка от страна на JBA и постоянните промени, които настъпват при тях, имаме буквално две седмици да организираме мача, да го обявим и промотираме. Не се съмнявам, че ще се справим благодарение на годините натрупан опит по организиране на събития от баскетболен характер. Единствен минус на късното обявяване е рискът, че залата ще остане празна и липсата на възможност да се организира по-сериозна медийна и маркетинг стратегия, за да се използва пълния потенциал на популярността на бранда Бол. Идеи имаме много, но време никакво".

"Лично аз не знаех много за историята на семейството и тази младежка асоциация, но с интерес открих, че са доста популярни в САЩ и сред младите в световен мащаб. Фейсбук е партньор на собственото риалити шоу на фамилията, като първият епизод е гледан от аудитория от 26 милиона зрители, а последователите им в социалните мрежи са впечатляващи", добави Борисова.

Срещата между Академик от Правец със старши треньор Георги Давидов и сборната формация на младежката баскетболна асоциация, предвождана от братята Бол, ще се състои в неделя (18 ноември) от 15:00 часа в столичната зала "Универсиада", непосредствено преди дербито на 7-ми кръг Левски Лукойл - Рилски спортист (Самоков).


Още по темата
SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 1096

Добави коментар ›› Коментари (3)

sdsds
(Гост)
3
отговор
09 ноември 2018 | 12:17

Кой е Лавар Бол? Това е човек, с доста добри атлетически постижения в колежанския спорт и настоящ клоун-бизнемен. Направи така, че всички да говорят за синовете му, начело с Лонзо в Лейкърс. Направи лига, която е алтернатива на колежанския баскетбол и д1 лигата. Това провокира д1 лигата да вдигне възнагражденията, които дава на състезателите, тъй като лигата на бол дава повече пари за заплати. както знаете, в сащ колежаните се водят аматьори и не взимат пари, а д1 дава смешни заплати, еквивалентни на все едно да играете баскетбол срещу 400 лева на месец. Е Лавар Бол явно не е толкова луд ; Рейтинг: 0 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Олеле
(Гост)
09 ноември 2018 | 22:56

Ти понеже си толкова запознат с Лавар Бол: "Това е човек, с доста добри атлетически постижения в колежанския спорт ....." А той смешкото е играл един единствен сезон за със средни показатели за общо 26 мача - 2.2 точки / 2.3 борби, с общо 19 коша в "кариерата си", 40% за 2 точки, 0/1 от тройката, както и завидните 45% от фаула... Да му имам доста добрите атлетически постижения в колежанския спорт... Въздухар, смешник и циркаджия...също като президента на Щатите, явно това се котира. Рейтинг: 0 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Левски 1914
(Гост)
2
отговор
08 ноември 2018 | 23:40

Слугинаж на един човечец с два отбора. И това сигурно е добро за бг баскетбола, като онова обединение по средата на сезона.Закривайте сезона Рейтинг: 1 0

!!!!
(Гост)
1
отговор
08 ноември 2018 | 15:31

Нека да започне смеха хаха Рейтинг: 2 0


							
						

Испания - Лига АСВ

Прокудената легенда 07 септември 2018
“Щеше да ми бъде по-приятно да се сбогувам по друг начин. Решението е ясно. Просто ме уведомиха, че трябва да направя следващата крачка и да продължа на ново поприще извън терена. Аз съм убеден, че можех да играя ...
Тони Дечев: Искам да помогна на Берое да постигне ... 03 януари 2019
Специалистът, който от началото на годината бе привлечен в мъжкия баскетболен отбор като помощник-треньор на Любомир Минчев, е категоричен, че в Стара Загора се работи на високо ниво и целите пред Берое доказват това. ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.