Бейзбол

Световните серии докосват дъното по ТВ рейтинг

31 октомври 2018 | 09:24 - Обновена
Световните серии докосват дъното по ТВ рейтинг
Телевизионният интерес към Световните серии в МЛБ през 2018 г. отбеляза драстичен спад спрямо предходните години. Петте мача между Бостън Ред Сокс и Лос Анджелис Доджърс от финала във Висшата бейзболна лига на САЩ и Канада този сезон са били гледани средно от 14 125 000 зрители по "Фокс Спортс". Това е с 25% по-малко в сравнение с 2017 г. и е четвъртият най-нисък показател в историята.

Въпреки че в спора за титлата участваха два от отборите с най-голям пазар, Есенната класика събра едва 8,3% рейтинг и 17% дял, изчисли нюйоркската пипълметрична компания "Нилсен". ТВ рейтингът на дадено предаване представлява процентът зрители сред всички домакинства с телевизори, а делът – процентът от включените телевизори.


За сравнение през 2017 г. двубоите между Хюстън Астрос и Лос Анджелис Доджърс постигнаха съответно 10,7% и 20% при среден брой зрители 18 909 000 на мач. През 2016 г. пък Чикаго Къбс и Кливланд Индиънс осигуриха на спортния канал на "Фокс" 12,9% национален рейтинг и 22% пазарен дял при средна аудитория от 22 847 000 души на мач.

Единствените Световни серии с по-ниска гледаемост са Сан Франциско Джайънтс - Детройт Тайгърс през 2012 г. (средно 12,636 млн. зрители), Филаделфия Филис - Тампа Бей Рейс през 2008 г. (13,062 млн.) и Сан Франциско Джайънтс - Канзас Сити Роялс през 2014 г. (13,825 млн.). Рейтингът на тазгодишния финал пък е третият най-нисък след 7,6% през 2012 г. и 8,2% през 2014 г.


Най-гледаният двубой от серията между "червените чорапи" и "мошениците" през 2018 г. е мач №5, събрал 17 634 000 зрители. Данните сочат, че в първите три срещи интересът прогресивно е намалявал – 13 800 000 пред екраните за мач №1, 13 507 000 за мач №2 и 13 250 000 за мач №3, преди да се покачи до 13 563 000 за мач №4.

Абсолютният рекорд за най-гледан финал в МЛБ се държи от Световните серии през 1986 г., когато Ню Йорк Метс побеждава Бостън Ред Сокс с 4-3. Седемте мача тогава са гледани средно от 36 370 000 зрители, а NBC постига рейтинг от 28,6% и пазарен дял от 46%.


Още по темата
ЯВОР ЕВТИМОВ
редактор - отдел "Бейзбол"
Прочетена 1016

Добави коментар ›› Коментари (5)

Платен коментар
(Гост)
5
отговор
15 ноември 2018 | 08:49

Нямат фенове няма кой да гледа. Да дойдат на един мач на Левски че да видят какво са фенове . На стадиона сме минимум 1000 000 . Около стадиона сме поне 2 000 000. От Канада до Китай идват фенове само и само да се докоснат до магията ! А на мача с Милан не мисли какво ще е ... Рейтинг: 0 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

mdaa
(Гост)
4
отговор
31 октомври 2018 | 13:28

gledah samo 3tiq mach zash bil golqma drama lichno az haresvam kriketa jalko che ne se namira lesno za gledane mnogo po eresno r ot amerikanskiq variant Рейтинг: 1 0

кой гледа тв
(Гост)
3
отговор
31 октомври 2018 | 11:35

интернет, интернееет... Рейтинг: 3 1

бат
(Гост)
2
отговор
31 октомври 2018 | 10:52

Кой ще гледа тази глупост Рейтинг: 2 7

hajmana
(Гост)
1
отговор
31 октомври 2018 | 09:48

Световни серии, които са съставени от отбори от САМО ЕДНА държава!Не са грандомани американците , нееее... Рейтинг: 3 5

Корекция
(Гост)
31 октомври 2018 | 10:38

Сериите са кръстени на списанив Уърлд, което им е първият спонсор, а не в смисъл, че са световно пъвенство. Рейтинг: 5 3

Корекция на корекцията
(Гост)
31 октомври 2018 | 12:27

The Origin of the Name 'the World Series' For many years, it was believed that the name came the fact that the original series was sponsored by the New York World Telegram newspaper, thus becoming known as the ‘World’s Series’. However, popular as this explanation may be, it’s actually and although the newspaper did report the results of the games, it had hing do the naming of the competition. The reason behind the name is thanks Barney Dreyfuss who was the owner of the Pittsburgh Pirates. In 1903, he wrote the owner of the Bosn Red Sox challenging them a ‘World’s Championship Series’. The Pirates were the best team in the National League and the Red Sox were the best in the American League. The games went ahead and Bosn won the series five games three. Over time, the 'World’s Championship Series' name has been shortened the World Series and has been played every year apart 1904 and 1994. Рейтинг: 2 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Втори опит:
(Гост)
31 октомври 2018 | 12:29

The Origin of the Name 'the World Series' For many years, it was believed that the name came the fact that the original series was sponsored by the New York World Telegram newspaper, thus becoming known as the ‘World’s Series’. However, popular as this explanation may be, it’s actually and although the newspaper did report the results of the games, it had hing do the naming of the competition. The reason behind the name is thanks Barney Dreyfuss who was the owner of the Pittsburgh Pirates. In 1903, he wrote the owner of the Bosn Red Sox challenging them a ‘World’s Championship Series’. The Pirates were the best team in the National League and the Red Sox were the best in the American League. The games went ahead and Bosn won the series five games three. Over time, the 'World’s Championship Series' name has been shortened the World Series and has been played every year apart 1904 and 1994. Рейтинг: 1 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук


							
						

МЛБ

Какво е общото между МЛБ и ЦРУ? Атомната бомба... 12 януари 2018
През 1944 г. Вернер Хайзенберг изнася своята лекция в Цюрих, без да подозира, че в аудиторията присъства американски шпионин със заповед да го убие, ако представи сведения за прогрес в разработването на атомна бомба. За ...
Президентът на WBSC пред Sportal.bg: В България ... 27 април 2018
Президентът на световната бейзболна и софтболна конфедерация (WBSC) Рикардо Фракари е в България по случай 30-годишнината на българската федерация по бейзбол. Италианецът е почетен гост на II издание на Тройната ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.