НБА

Блейк Грифин вкара рекордни 50 точки при драматична победа на Детройт

24 октомври 2018 | 09:16 - Обновена
Блейк Грифин вкара рекордни 50 точки при драматична победа на Детройт
Блейк Грифин вкара рекордните в кариерата си 50 точки, включително и тройка 1.8 секунди преди края на продължението, с която донесе победата на Детройт над гостуващия Филаделфия със 133:132.

Той добави 14 борби и 6 асистенции, Реджи Джаксън допринесе с 23 точки, а Андре Дрюмънд се отличи с 14 точки и 16 борби за третия успех на тима в три мача през сезона досега.
Редовното време завърши 120:120, като гостите имаха последната атака, но Дарко Шарич пропусна от дистанция 1.6 секунди преди сирената.

Джоел Ембиид беше най-добър за Филаделфия с 33 точки, 11 борби и 7 асистенции, а Джей Джей Редик завърши с 30 точки, но това не беше достатъчно.
Антъни Дейвис наниза 34 точки и взе 13 борби, с което помогна на Ню Орлиънс да спечели срещу гостуващия Лос Анджелис Клипърс със 116:109.

Домакините стартираха сезон с три поредни победа за първи път от есента на 2010 година.

Тобиас Харис беше лидер за гостите с 26 точки.
Денвър започна сезона с четвърта поредна победа след 126:112 над гостуващия Сакраменто.

Джамал Мъри беше най-резултатен за успеха с 19 точки, а Никола Йокич се отличи с 14 точки и 12 борби.

Марвин Бегли вкара 20 точки за гостите.

SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 4066

Добави коментар ›› Коментари (12)

amacherabota
фен на: ---
12
отговор
24 октомври 2018 | 18:03

Ае ей лалурер, бил казал, кой си ти, че да казваш е анонимник, веднага да се скриваш в миша си дупка, съселчо. Да не мислиш, че си някакъв фактор. То който трябва го е казал какъв е таванът на Симънс. Симънс е иновация в баскетбола. В един мач може да играе пойнт гард и център, а Грифин не може, защото не може да топа топката и я няма тая бързина, дето гардовете я имат. Ето това е разликата между пойнт форуърдите и пойнт гардовете. Гардовете имат невероятен дрибъл, адски бързи са и са доста повратливи. Сега лапетиите в щатите ще гледат Симънс и като станат по 7 фейта високи, ще искат и те да са пойнт гардове. Симънс вече е по-добър от Грифин в доста отношения, за-е-б-и пасовете, то това в ясно. Симънс може да пази всичко от пойнт гард до център и е по-добър защитник от Блейк. Много по-бърз е от Грифин, има по-високо баскетболно айкю, много по-добре топа топката от грифин. Дори не съм сигурен дали Грифин е по-атлетичен от Симънс. Той не е този звяр, който беше преди 5 години. Симънс е и по-добрият борец от двата. Единствените предимства на БлГр са, че цялостно е по-добър скорър включително и стрелец, но той се научи да стреля, чак на 29 години. Другото му предимство е, че има по-добра игра на поста. Така, че не ми обяснявай какъв е таванът на Симънс Рейтинг: 3 5

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Vendome
(Гост)
24 октомври 2018 | 18:39

Кое му е иновативното на Симънс? Това с пойнт гарда и центъра го е правил Меджик Джонсън. Рейтинг: 3 2

amacherabota
фен на: ---
24 октомври 2018 | 18:44

Иновативното му е, че след 10-15 години ще има доста 213 сантиметрови пойнт гардове, ама баш пойнт гардове, не пойнт форуърди. Рейтинг: 3 1

Хах
(Гост)
24 октомври 2018 | 21:11

В днешно време гардовете трябва да са стрелци. Симънс прави всичко много добре - визия, пасове, захождания към коша, защита, но няма никаква стрелба - нито от средно, нито за 3. В плейофите се видя, че неумението да стреля ще тормози много Фили, а на този етап няма никакво развитие в тази посока. Рейтинг: 1 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Kamisha
(Гост)
11
отговор
24 октомври 2018 | 17:54

Имах неудоволствието да наблюдавам гостуването на Пистънс в Чикаго, когато моите любимци сами се биха с една безобразна защита 5 секунди преди края. Още тогава обаче се видя, че Грифин е в страхотна форма след като отбеляза 33 точки и направи нашите дръвчета Портис и Лопес смешни. Доколкото виждам пак е имало глупава проява от противниковата защита, за да се стигне до успеха на домакините фаулът срещу Грифин в края на продължението... По никакъв начин не искам да омаловажам победата на Пистънс и добрия им старт,но не ги виждам в топ 4,а в люта борба за последните плейофни места на Изток, където по моему единствено Раптърс, Селтикс и 76ърс са сигурни участници в плейофите напролет. Бъкс и Пейсърс, ако не внимават могат да паднат извън борда, Уизърдс без Хауърд са загатка все още, Кавс имат приличен отбор и малоумен треньор,който ако не махнат овреме ще си изпатят, Хийт ще се постараят да осигурят последно участие на огромния Дуейн Уейд в плейофите и очаквам да се борят до край с гореизброените отбори за последните места. Булс,Нетс, Никс и Хоукс ще чакат по-добри времена, а Хорнетс, които, са най-смотаният франчайз на Изток не вярвам да се докопат до плейофите, тъй като разчитат единствено на Кемба Уокър! Рейтинг: 2 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

?
(Гост)
10
отговор
24 октомври 2018 | 15:09

Хора в ужас и потрес съм. Това зад Блейк Грифин противната муцуна на грузинския убиец Пачуля ли е ? Тоя е трябваше ли окончателно никой нба отбор да не го толерира повече ? Рейтинг: 6 4

Нурса
(Гост)
24 октомври 2018 | 15:17

Заза е..и аз не знаех, че е там, ама около Пистънс нямаше много инфо през това лято Рейтинг: 2 2

asd
(Гост)
24 октомври 2018 | 17:06

и на мен ми е противен но не чоукна като Ембийд в продължението Рейтинг: 1 1

ahahaha
(Гост)
9
отговор
24 октомври 2018 | 13:39

Къде е сега тоя Левун амачеработа да ми каже, че понеже Симънс го няма Фили са паднали. Ок така си е. Но за друго съм тук. Помните ли как сравнявах Симънс с Грифин ? Еми това е истината. Симънс таванът му е нивото на Блейк Грифин. Симънс има пасове, ама Грифин е по-добър скорър и има вече някаква що годе прилична джъмпшот стрелба. Айде моля престани да изкарваш Симънс Леброн Джеймс, Меджик Джонсън, Майкъл Джордън, Уилт Чембърлейн и Папата. Смешен си. Рейтинг: 6 5

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

and1
(Гост)
24 октомври 2018 | 13:44

Не го знам колко е левун, но амачеработа си е прав донякъде, гледай клипа просто Рейтинг: 5 1

and1
(Гост)
24 октомври 2018 | 13:49

Понеже ми трие редактора коментара, напиши ю туб Open Court: Best Ceiling For NBA Players Under-22 Рейтинг: 5 1

Аз
(Гост)
24 октомври 2018 | 15:04

Уви, колко пъти досега е бил силно контузен Грифин, включително и в плейофи, когато им е изигравало лоша шега.. Което ме подсеща за - Mike Korzemba - Here is PROOF That The LA Clippers Are 100% CURSED! Рейтинг: 3 1

Kravite
(Гост)
8
отговор
24 октомври 2018 | 13:29

Добър ден. Само да напомня, че на кравите вече ще им викаме ку ч ките. Най-жалкия франчайз в момента, а и сигурно като цяло. Имат 8 силни години по времето на скоти, през другото време са МИШКИИИ Рейтинг: 7 3

Vendome
(Гост)
24 октомври 2018 | 18:35

Не е нужно сам да си слагаш плюсове на постовете. Рейтинг: 1 1

Buzz City
(Гост)
7
отговор
24 октомври 2018 | 12:12

Орландо, Кливланд и Ню Йорк* :/ Рейтинг: 0 1

go_NY
фен на: ---
24 октомври 2018 | 12:46

Братле, пепел ти на езика.Каква борба, какви пет лева. Всеки път се самозалъгваме с няколко победи в началото, че имаме шанс за плейофи и айде тръгваме да се борим, после идва средата на ноември, анправим 15 поредни загуби и изведнъж установяваме, че не можем да паднем под 11 място, щото другите слабаци, за разлика от нас, не са били глупави да се надъхат с няколко случайни победи и няма падане братче. А Никс няма друг избор с този състав. Ако Порзингис беше здрав, можеше и да се напънем, ама в момента никаква, никаква алтернатива друга няма освен яко танка. Какви добри играчи изтървахме последните години, щото все сме в борбата и свършваме 11-ти с 8ми пик. Рейтинг: 2 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Buzz City
(Гост)
24 октомври 2018 | 13:16

go_NY, ти все едно описа и моите хора от Шарлот : Съгласен съм, че с контузията на Зингера Никс са много по-близо до Атланта и Бруклин, отколкото към горната половина, затова и казах, че много зависи от обстоятелствата, много е крехък баланса на силите. Пък и Фицдейл ми вдъхва доверие, макар че според мен франсето си е пойнт и няма да прокопса в експериментите като шутинг гард или леко крило. Рейтинг: 1 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Buzz City
(Гост)
6
отговор
24 октомври 2018 | 12:08

Не говорим за съпоставка между Изток и Запад като класа на отборите, но чисто като оспорваност на битката за места в плейофите, то и на Изток ще е много интересно тази година. Отборите с "гарантирано" място в плейофите на Изток, според мен са: Торонто, Бостън, Фили, Милуоки и Индиана. Индивидуалната класа на стартовата петица на Вашингтон е ясна, но според мен ги очаква труден сезон с оглед вътрешнозаводските отношения в отбора, особено с идването на Дуайт. Все пак са фаворит за едно от оставащите 3 места, а оттам насетне за оставащите две ще е сериозен дог файт между Детройт, Маями и Шарлот. Но силите на отборите извън Торонто, Бостън и Фили са толкова изравнени, че една контузия на водещ играч в един от останалите изброени отбори може да превърне и някой измежду Орландо, Кливланд и Орландо претендент за място, защо не и Чикаго. Като цяло ми се струва, че само Бруклин и Атланта са бетон на дъното. Рейтинг: 3 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

_SSS_
фен на: ---
24 октомври 2018 | 12:18

Лично за мен Вашингтон са едно от големите разочарования. Джон Уол го имах, надявам се все още имам, за сериозен играч. Имат топ точконосител като Бийл... тия хора трябваше вече да са сериозна заплаха наизток, а те общо взето имаха един силен сезон с Пиърс и май това беше ... от там нататък всяка година все по - зле. Да видим сега Хауърд в какво физическо и психическо здраве ще е ... миналата година се кълнеше, че още има хляб в него. Айде дано пък изненада приятно. Рейтинг: 2 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

go_NY
фен на: ---
24 октомври 2018 | 12:49

Скот Брукс и дължината на пейката са им проблема на Уизардс. Първият въобще не води мача както трябва, спи за таймаутове за накъсване, а за капак и няма никаква широчина и хора, които да му помагат от скамейката. Уизардс няколко поредни години сглобяват читава петица и от пейката само Убре влиза. тая, като гледам, пак ще е същото. Рейтинг: 0 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Buzz City
(Гост)
24 октомври 2018 | 13:04

Съгласен съм за Уизардс. Хауърд вероятно ще е в добро физическо здраве, в Шарлот от гледна точка на здравословното му състояние му беше отлична последната година, особено предвид възрастта и историята му с контузии. А и вършеше чудесно нещата, които върши добре - да е стабилен в защита, да овладява борби, да блокира, да прави технически нарушения :Д Проблемът е, че освен добре известните етикети, които вървят с него "тумор в съблекалнята", лигльо, "софт" е, че все по-популярните смол бол лайнъпи няма как да не го затрудняват в защита, както и излизането за пазенето на линията на тройката. Не на последно място от няколко източника четох, че Къпчак и Борего са го трейднали и заради обстоятелството, че искат Шарлот да играе бърз баскетбол, в който решението за развоя и завършека на атаките се взима в първите секунди от овладяването на топката. При безобразния му пик енд рол когато въобще реши да опита да го играе и при факта, че стигне ли топката до него в 9 от 10 случая избира той да завърши, това няма как да стане. На 32 не виждам как ще промени това и в Уизърдс. Рейтинг: 1 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Крис
(Гост)
5
отговор
24 октомври 2018 | 11:42

Детройте когато разполагат с Грифин, Дръмънд и Реджи са класа. Просто и тримата са солидни. Грифин си е топ 3 тежко крило, Дръмънд е топ борец, а Реджи е добър гард средно ниво. От всякъде погледнато това е отбор с два ол стар играча. Проблема е че са чупливи, а покрай тях няма играчи, които да компенсират липсата им. Само Иш Смит е реална алтернатива. Рейтинг: 8 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Нурса
(Гост)
24 октомври 2018 | 15:23

Любим отбор са ми откакто гледам нба,но без пейка няма как да стане,освен това не виждам нито един от тримата им топ играча да се изявява като лидер и да ги събужда, когато е необходимо Рейтинг: 0 0

лол
(Гост)
4
отговор
24 октомври 2018 | 11:34

Превода под всякаква критика ... Както е споменал колегата леап + фал бяха 3те точки на Грифин накрая а не тройка ... Кой е Дарко Шарич ? Иначе доста от отборите показват, че тая година няма се дават лесно ... Рейтинг: 6 0

666
(Гост)
3
отговор
24 октомври 2018 | 11:08

Много е яко да видиш отбори, като Детройт, Денвър, Ню Орлиънс, които обикновено никой не броинапоследък да поведат класирането без загуба от началото на сезона. Едва ли ще завършат първи, но с натрупване на самочувствие битките с фаворитите ще станат още по-оспорвани, което си е супер за зрителите. Рейтинг: 5 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

go_NY
фен на: ---
24 октомври 2018 | 11:31

Всеки знае, че се кефя много на Денвър и Пеликанс, ама нямат място в едно изречение с Пистънс- те са си сред легендарните отбори на асоциацията. Рейтинг: 5 1

go_NY
фен на: ---
2
отговор
24 октомври 2018 | 10:46

Не съм изненадан. Дадох ги 5ти на Изток, но нищо чудно да минат Фили или Бъкс, ако тези два отбора не направят най-накрая нужното подобрение в играта си. Блейк играе като истински ол стар вече 3та година - ако се опази от контузии може да стигнат далече. Кейси също е доказано име, беше тъпо да си измият ръцете Раптърс с него, играеха правилно до самия край на мача, където вече играят звездидете, а знаем неговите колко бяха лабилни. Заслужаваше да води торонто с Кауай в състава, но сега друг ще се облажи от доброто му ръководене. Хубаво е, хубаво е да имаме добър Пистънс, дано залата им се понапълни малко в хода на сезона - супер е за лигата, че спящите гиганти Лейкърс. Пистънс, Бостън, Фили се събуждат. Ще има класически мачове в първите кръгове на плейофите. Рейтинг: 2 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

_SSS_
фен на: ---
24 октомври 2018 | 11:12

Ако никоя либерална ку*ка не попречи на Тръмп да върне автомобилостроенето в Детройт, не само залата ще се напълни, а целият град ще живне, че сега си е таковало таковата в тоя град. Уайт трашовете от вътрешната част на Щатите изглеждат като изискани милионери в сравнение с талаша в Детройт. В Суринам живеят по - щастливо, отколкото там. Рейтинг: 8 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

go_NY
фен на: ---
24 октомври 2018 | 11:32

Дано си прав, липсва много силният алфа отбор на Пистънс от миналото. трагедия е да се гледа тая зала 3/4 празна. Рейтинг: 5 0

Фенер
(Гост)
24 октомври 2018 | 11:37

Естествено, че ще е хубаво, ако не само Пистънс, а и Детройт като цяло започне да се възражда и да си връща старата слава на индустриалният колос на Америка... само дето не виждам как ще накараш големите корпорации да си преместят производствата от държави с евтината работна ръка, евтини ресурси, никакви синдикалисти и права на работниците обратно в САЩ. Милиардните печалби са доста по-важни от съдбата на цяли градове и милиони жители. Рейтинг: 6 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

_SSS_
фен на: ---
24 октомври 2018 | 11:56

Тръмп много добре знае как да преговаря, извива ръце и общо взето да постигне своето. Щом може да предизвика фалит на силна икономически и военно държава като Турция, какво остава за сглобяване на ламарини. Ще се справи и още как, стига сега на изборите да се развият добре нещата. Решат ли че трябва да се облагодетелстват гетата и да им се дават готови пари, всичко отива подяволите и популистките глупости на добричкия Обама се връщат. Рейтинг: 2 4

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Vendome
(Гост)
24 октомври 2018 | 14:47

Кога фалира Турция? Рейтинг: 1 0

_SSS_
фен на: ---
24 октомври 2018 | 16:23

Не е фалирала... валутата й се обезцени в пъти за отрицателно време и ако Ердоган ненормалника не беше освободил оня проповедник, щяха да фалират 100%. Тръмп е единственият човек на земята, успял да накара оня башибозук да клекне. Новини не четете ли бе хора. Рейтинг: 0 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Vendome
(Гост)
25 октомври 2018 | 09:42

Четем новини и точно затова репликирах написаното от теб за "фалита" на Турция. Турската икономика има проблеми от няколко години, причините за тях са най-различни и слабата лира не се дължи на Тръмп, колкото им се иска да вярват някои тръмписти. Дължи се на базовите проблеми на турската икономика, които не са от тази година. Естествено, не си длъжен да си съгласен с мен, но забелязах, че по отношение на Тръмп разсъждаваш по начина, по който разсъждават феновете на Леброн за любимия си играч. Рейтинг: 0 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

434343434343434343434343
(Гост)
1
отговор
24 октомври 2018 | 10:03

Само не разбрах каква тройка е вкарал 1.8 секунди преди края на продължението, след като вкара кош за 2 точки плюс фаул, което все пак е равно на 3 точки, но не е същото : Страшен Грифин, забивката пред погледа на Ембиид беше яка. Кейси ще върши работа. Рейтинг: 12 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

ко3а
(Гост)
24 октомври 2018 | 10:09

Симънс днес защо не игра ? Рейтинг: 2 0

Ba
(Гост)
24 октомври 2018 | 10:14

Контузен. Болки в гърба. Рейтинг: 2 0


							
						

НБА

Розата, която отказва да увехне 01 ноември 2018
“Вярвайте в себе си, дори когато те не го правят”. Това послание отправи Дерик Роуз в профила си в социалната мрeжа Facebook, след като вкара рекордните за кариерата си в НБА 50 точки. Най-младият MVP в ...
Уили Ернангомес: В Испания не само се работи ... 20 август 2017
Баскетболистът на Ню Йорк Никс Уили Ернангомес даде ексклузивно интервю за предаването "Код спорт" по ТВ+. Той играе на позицията център и е един от най-добрите испански национали. Кариерата му започва в Реал (Мадрид), ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?