Авто Мания

Nissan Leaf стана най-продаваният електромобил в Европа

17 октомври 2018 | 15:54 - Обновена
Nissan Leaf стана най-продаваният електромобил в Европа
Второто поколение на Nissan Leaf развълнува цяла Европа в последните месеци. Преди календарната година да е приключила, масовият електрически автомобил вече постави рекорд за най-много продажби. До края на месец септември бяха поръчани 43 000 модела, от които повече от половината (приблизително 30 000) вече са доставени. Показателите не са никак лоши, имайки предвид, че доставките на новия Leaf започнаха през месец февруари. С тези данни Leaf се превърна в най-продаваният електромобил на Стария континент, надминаващ дори и plug-in хибридите. В Норвегия моделът е най-продаваният сред всички видове автомобили.

Японският бранд пресмята, че нова поръчка за Leaf в Европа идва на всеки десет минути. След груби сметки това се равнява на малко над 4 000 автомобила месечно. За да отговори на търсенето, конструкторът вече е ускорил производството.

Компанията твърди, че приблизително 8 000 броя автомобили са доставени на фирми и корпорации, което означава, че моделът не е търсен само от домакинствата, а и от бизнеса. Nissan Leaf получи максималния петзвезден рейтинг за безопасност от Euro NCAP след серия от тестове.

Новият Nissan Leaf разполага с три основни нови технологии за интелигентно шофиране. Първата е високотехнологичната система за подпомагане на водача ProPILOT. Използвана при движение в една лента на магистрала, тя улеснява шофирането, прави го по-спокойно и сваля напрежението от водача. Втората, ProPILOT Park, променя начина, по който хората мислят за паркирането. Когато я включите, тя поема контрола върху завиването, ускорението, спирането и избора на предавка, за да насочи автоматично автомобила в паркомястото. Така паркирането вече не е затруднение, а лесна задача, която колата изпълнява изключително прецизно.

Третата - e-Pedal, е още по-революционна и променя начина, по който шофираме. Тя позволява на шофьора да потегля, ускорява, намалява и спира, единствено регулирайки натиска върху педала на газта. Когато вдигне крака си от него, системата автоматично задейства регенеративни и конвенционални спирачки, които постепенно спират колата на място. Тя остава така дори и спряла на стръмен наклон нагоре докато не натиснете отново газта. Разбира се, конвенционалният педал на спирачките все още трябва да се използва при ситуации, налагащи агресивно спиране, напомня производителят.

За разлика от Европа, в САЩ продажбите на Leaf са около четири пъти по-ниски. Моделът е достъпен на 51 пазара по целия свят.

През изминалата 2017-а еталонът при електрическите автомобили бе Renault Zoe с общо 31 300 поръчки за цялата календарна година.

Още по темата
SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 1456

Добави коментар ›› Коментари (1)

ОТЕЦ БУНАКОВ
(Гост)
1
отговор
17 октомври 2018 | 15:55

СОКЕРЕС МОДЕРАТОРЧЕ, КАКВИ ЛИ ГИ ВЪРШАТ ГНУСНИТЕ ЦИГАНИ ОТ НАЙ ГНУСНАТА ЦИГАНСКА СГАН В ТОВА ИЗМАМНИЧЕСКО САЙТЧЕ - ОЛХФОРУМ.ИНФО. НА ТОВА МЯСТО ДАЛИ НЯКОГА СА ЧУВАЛИ ЗА ЗАЩИТА НА ЛИЧНИ ДАННИ !!! Рейтинг: 2 0


							
						
Renault Megane R.S. - завръщането на краля 04 октомври 2018
Върху раменете на новия Megane R.S. бяха натрупани огромни очаквания още преди дори да си бе показал носа на улицата. Отговорността бе наистина огромна, но и имаше защо - предишните две поколения бяха най-добрите ...
Какви опасности крие един автомобил с превъртян ... 25 май 2017
Около 1/3 от всички превозни средства втора ръка са с манипулиран километраж. Това води до средна загуба от 3 000 евро за всеки купувач. В тази връзка евродепутатът от ЕНП/ГЕРБ Андрей Новаков е категоричен, че тази ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.