НБА

Стеф Къри изведе Голдън Стейт до победа на старта на сезона в НБА

17 октомври 2018 | 09:14 - Обновена
Стеф Къри изведе Голдън Стейт до победа на старта на сезона в НБА
Стеф Къри отбеляза 32 точки и вкара тройка 1:46 минути преди края за победа на Голдън Стейт със 108:100 срещу Оклахома Сити на старта на редовния сезон в Националната баскетболна лига на САЩ и Канада (НБА).

Кевин Дюрант добави 27 точки за Уориърс, които завършиха при едва 7/26 в стрелбата от далечно разстояние, но спечелиха за първи път от три години насам първия си мач през редовния сезон.
Пол Джордж завърши с 27 точки за Оклахома Сити, а Денис Шрьодер дебютира с още 21. Те помогнаха на Тъндър да се задържат до края на мача срещу шампионите от изминалите две години, докато Ръсел Уестбрук продължава да се възстановява от операция в коляното. Той изгледа срещата в залата.

Тройката на Къри в края беше изключително важна, след като Тъндър, които изоставаха с 14 точки през първото полувреме, се доближиха на две при 97:99 след точна стрелба на Стивън Адамс 1:57 преди сирената. Звездата на Уориърс обаче покачи разликата на пет точки, а Дюрант добави още един кош и две стрелби от бялата линия в последната минута.

Още по темата
SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 3935

Добави коментар ›› Коментари (22)

OldSergeant
фен на: ---
22
отговор
18 октомври 2018 | 10:15

Така нареченият "хейт" по ГСУ не идва от играта им или от играчите там. Всичко започна с идването на Дюрант и начина по който всички се опитват да го оправдаят. Обяснява на речта си, когато взе МВП как Ръсел му бил като брат бла бла, в следващия момент си пише с Грийн цяла година, чоуква на финалите срещу Уориърс и месец по-късно вече е с техния потник. Само да уточня, че той беше човека нахранил Леброн за отиването му в Хийт! След това обяснява "ако не ви харесва не гледайте"???? Това е едно от лицата на лигата?? Да не говорим как феновете на ГСУ го оправдаваха, какво ли не измислиха в негова защита. Ако Ръсел е виновен то излез, кажи а не стой като п*тка в отбора и после изведнъж да стовариш новината. Страхотен играч, но тотален бездушник. И пак подчертавам дебело: Вината не е на Уориърс а е на човека взел решението! Рейтинг: 0 4

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

OldSergeant
фен на: ---
18 октомври 2018 | 16:59

Пак си обръщате нещата, към това как НИЕ серем и как играят ГСУ. Къде в моя коментар видя да пиша против Уориърс по някакъв повод изобщо, че ми се говорят колко блока, подавания и т.н имат. А няма човек, който да е спортувал и да знае що е лоялност и да се кефи на постъпката на Дюрант. И това за което си писал, че е ходил да говори при ръководството относно Уестбрук а същевременно да говори навсякъде как Ръсел му е като брат? Това мъжка постъпка ли е? И повярвай ми ако беше спечелил една титла с Оклахома, тя щеше да е в пъти по-сладка от пет с Уориърс, защото Тъндър го направиха играч. И спрете да се защитавате като ощипани, когато дори не съм обидил по никакъв начин отбора а критикувам само и единствено вторият най-добър играч в НБА по това време, който не остана да се бори а реши да се мести на друго място, щото така е по-лесно. Рейтинг: 0 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Payn
(Гост)
21
отговор
17 октомври 2018 | 22:48

За поредна година сезона започва и вместо да се обсъждат мачовете, кой как играл и т.н., тука пак се плюе на богато. Тоя бил такъв, оня бил онакъв...Пичове седнете гледайте си мачовете и да си коментираме. Тука има един сериозен процент хора, дето цял мач не са гледали в живота си и сядат и почват с л@йномета по някви играчи, дето дали ви харесва или не са най-доброто, което има в баскетбола в момент и това не е мое мнение, а на всички, които се лишават от сън и време за да гледат мачовете по нощите, точно заради същите играчи, които тука са наричани тумори, бъстове, лакомии и т.н.Б@хва в шизофрениците маняк... Рейтинг: 7 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

запознат
(Гост)
20
отговор
17 октомври 2018 | 21:56

Две неща ми направиха впечатление в снощния мач. Първо Томпсън започна много слабо, което беше едната от причините Оклахома да са равностойни. Другата причина, която все пак реши мача, беше безобразната игра на Адамс в защита. Да направи си обичайния дабъл-дабъл, но беше като абсолютна блейка срещу анонимното дърво Джоунс, което под носа му си направи личен рекорд. Смятам, че лиспата на Уестбрук не се усети особено, защото Шрьодер свърши същата работа с изключение на това, че не се стремеше да прави трипъл-дабъл. Рейтинг: 2 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Хакийм
(Гост)
19
отговор
17 октомври 2018 | 21:53

Защо се учудвате, че според мен Хюстън ще са първи?Тази година кой беше номер 1 в NBA в редовния сезон?2 пъти от 3 мача бихме Войните в редовния, а след това още 3 пъти в плейофите, поради стечение на обстоятелствата не можаха да станат 4...А за всички, които казват, че Хюстън са с много отслабнала защита, вижте, че Мба а Муте изпусна 2/3 от сезона заради контузии в рамото, а плейофите има 10 минути общо изиграни. Сега голям рев, че го няма, та той миналата година почти не игра. Друг напуснал-Райън Андерсън играе по 10-12 минути на мач, сега защо бил напуснал, голям защитник бил. Едиствената загуба е на Тревър Ариза-голям играч, добър защитник, но като си спомня изявите му в мач Н 7...Май годинките му теглят вече...На тяхно място взехме Кармело, Джеймс Енис,Картър-Уилямс и 2 мата от Финикс+ Хардън, Пол, Тъкър, Капела, Гордън,Джералд Грийн, Нене...Май не са толкова зле, а? Рейтинг: 1 4

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

До Ню Йорк
(Гост)
18
отговор
17 октомври 2018 | 21:46

Евала на Ню Йоркъра. Голям пич. С кеф чета мненията му. Личи си, че обича играта и не може да търпи този тумор. Всеки нормален фен на играта няма как да подкрепя и адмирира тази организация. Едните ги подкрепят защото в момента са номер 1, а другите защото мразят Джеймс. Не става така. Рейтинг: 3 5

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

ПЕПО
(Гост)
17 октомври 2018 | 22:23

Хаха , номрмалните фенове си харесваме ГСУ , отбор направен по най-естествения възможен начин ,чрез много добри драфтове стигнаха до титлата и едва след като станаха супер отбор голяма звезда като КД дойде при тях по собсвено желание а сега и Буги, нормално всички искат да са в най добрата организация. Хийтъри като теб виждат тумор там където го няма , в Лейкърс , Селтикс или НЮ може да има много големи звезди но в отбор като ГСУ не може , така ли . Дълги години воините бяха слабаци и на никой не пречеха а сега са тумор щото са най-добрите - страшна логика. Ай млъкнете вече с тъпите си коментари. НБА е във върхов рейтингов пик в последните години точно заради ГСУ , те промениха играта и вдигнаха рекордно интереса в световен мащаб , перфектен отбор с перфектни собственици , перфектен ГМ , перфектен треньор и перфектни ирачи , колкото и до хейтите няма да промените това. Рейтинг: 10 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

V
(Гост)
18 октомври 2018 | 09:15

Да бе и аз се чудя как преди 6 години на никой не пречеха, изведнъж станаха тумори, като взеха да мачкат. Рейтинг: 0 0

and1
(Гост)
17
отговор
17 октомври 2018 | 21:09

Момчета не съм чел предишните коментари все още, само искам да кажа, че Къри е гейм чейнджинг плаър. Тоя човек промени играта с неговите тройки. Сега вече и в колежите се насират да пукат тройки. Линия за 3 точки е имало и преди Къри, но той собственоръчно, може би малко с помощта на Клей промени играта и сега гледаме конкурс по тройки за 48 минути време. Рейтинг: 5 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

666
(Гост)
16
отговор
17 октомври 2018 | 17:44

Къри е страхотен играч. Той е едно от лицата на НБА. Като физика и дадености не може да се сравнява нито с КД, нито с Ръсел, да не говорим за Леброн и Майкъл. Точно в това му е силата, магията и чара. Той е илюстрация на това, че човек с обикновена физика,с много работа може да е сред най-добрите в спорт, който по правило е за суператлети. Освен това е интелегентен и скромен за разлика от много звезди на спорта. За това хората го обичат и за това продава най-много фланелки от всички. Рейтинг: 15 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Истината!
(Гост)
17 октомври 2018 | 18:20

Недей така бе човек, прекаляваш с истината, няма да го понесат хейтърчетата и сега ще ти скочат... Рейтинг: 9 1

.
(Гост)
15
отговор
17 октомври 2018 | 14:02

Минавам само да подскажа на колегите, че и Дюрант има сезон 50/40/90 Рейтинг: 3 0

лол
(Гост)
17 октомври 2018 | 15:18

Моя грешка сега погледнах има и той 1 в ОКС 2013. Рейтинг: 1 0

ко3а
(Гост)
14
отговор
17 октомври 2018 | 12:58

Не мога да разбера плюнките към Къри.И за мен е доста надценен,понеже преди доста време,дори го сравняваха с Майкъл Джордън,но е страхотен вкарвач.Разбира се,че с тези дълги ръце и това тяло Кевин Дюрант няма как да бъде спрян и че е класа над Къри,но Стеф има по-високо КПД...поне за Голдън Стейт Уориърс.Финалът е ясен и Рокетс трудно биха спрели устремът на Уориърс.Между другото Тъндър днес стояха изключително добре срещу тях,а и бяха без Ръс ! Рейтинг: 12 3

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

лол
(Гост)
17 октомври 2018 | 14:49

И аз това се опитвам да разбера ... Мисля си че е защото не е на габаритите на Леброн и не може толкова да го имат за голяма работа в НБА ... Относно сравненията с Джордан до колко знам те бяха на база че е променил играта и си е така всеки стреля толкова много заради него ... Това с КПД трябва да е в основата на оценката към даден играч особено в офанзивен план където Къри в момента от звездите е единствения с сезон 50/40/90 .... и е единствения играч в историята с 50/45/90 .... Рейтинг: 2 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

.
(Гост)
17 октомври 2018 | 13:29

Нащ и той е 50-40-90, но мисля, че го прави на 18 точки средно на мач ... 2016 Къри го направи с 30 точки средно на мач и дори миналият сезон пропусна да го направи за някаки мижави проценти. Не съм съгласен, че Дюрант е класа над Къри след като вторият при равни други условия ти носи по-добри резултати от първият Рейтинг: 3 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

лол
(Гост)
17 октомври 2018 | 13:41

Неш и Дирк имат сезони но имах предвид настоящите звезди. Дирк е на залеза а Неш е в пенсия вече. Иначе да Къри го прави това при 30 точки средно на мач ... А дюрант е по комплексен заради защитата и ръста ... преди да отиде в ГС защитата му не беше толкова добра и можеше да сложиш Къри пред него , но откакто е в ГС в защитен план израсна доста и сега индивидуално си е пред Къри. За офанзивен план само ако говорим мога да се замисля и даже да дам на Къри предимство. Рейтинг: 1 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

.
(Гост)
17 октомври 2018 | 14:14

Може и да си прав, но Дюрант има предимството да бъде в отбор в който не му се налага да се раздава на 100% през целият мач. В защита имаш Клей, Дреймънд и Иги които да компенсират, а в нападение Къри и Клей. Знаейки, че имаш множество хора, които да те заместят, когато искаш да си отдъхнеш помага много да се отпуснеш. Къри от друга страна също дръбна спирачка и не прави 30-35 точкови сезони, макар и да е способен Рейтинг: 4 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

лол
(Гост)
17 октомври 2018 | 15:23

Иначе предния сезон не му достигнаха на Къри 0.4 % от игра за 2 сезон в клуба .... тоя сезон ще е там. :Д Рейтинг: 2 0

666
(Гост)
13
отговор
17 октомври 2018 | 12:36

Нищо чудно тези два отбора да играят финала на запад. ОКС се подсилиха и с Ръсел и Робъртсън ще вдигнат много нивото. Хюстън на хартия трябва да е по-силен от миналата година, но според мен напарвиха лоши трансфери, отслабиха доста дефанса и това не може да се компенсира от Мело. Разбира се има много време, контузии, скандали, всичко меоже да се случи, така, че не се знае. ГСУ са суперотбор и изглждат непобедими в серия, но да видим дали Буги няма да развали маята. Рейтинг: 8 4

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

kiro kirov
(Гост)
17 октомври 2018 | 22:03

Буги няма да развали нищо , а само ще подобри нещата. Този човек е в ГСУ за две неща , пръстен и макс договор от следващия сезон , ще играе каквото се иска от него за да постигне целта си, би било лудост да направи нещо друго и да изпусне 200+млн. ГСУ са фаворити но и Селтикс яко кефат , имат 9 много добри играча , всеки един от които би могъл да бъде стартър в почти всеки друг отбор от лигата. финал между воините и келтите изглежда супер , дотук с изказвания от типа че сезона е предрешен или безинтересен. Рейтинг: 0 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Обективен
(Гост)
12
отговор
17 октомври 2018 | 12:32

Браво ! Добър старт ! Пръстените са невероятни : Рейтинг: 3 3

mda
(Гост)
11
отговор
17 октомври 2018 | 12:18

гсу не ми се струват достатъчно силни. Няма да е лошо да подшишат с 1 2 олстара за да има конкуренция в лигата Рейтинг: 11 7

Хакийм
(Гост)
10
отговор
17 октомври 2018 | 12:16

Напълно съм съгласен с N.Y.Тази година Оклахома ще са твърдо 3ти на Запад, да не кажа, че имат шансове да изместят Войните от второто място. Като се върнат Андре и Ръс ще станат многото сериозен тим.Мисля, че Хюстън-Бостън ще бъде финала обаче! Рейтинг: 4 11

лол
(Гост)
17 октомври 2018 | 13:45

Ти мислиш че Хюстън ще са първи на 100 % ли ? Аз си мисля че ще са надъхани да дойдат плейофи и да се доказват там и няма толкова да се пънат през сезона ... и защитата им се отслаби а това ги разделяше от другите миналия сезон. Аз си мисля че няма хванат топ 3 и ги имам на 4 място в моята прогноза. 1 ГС 2 Спърс 3 ОКС 4 Хюстън . Спърс миналия сезон бяха 4 без изявена звезда а сега имат Дероузан дето може ти носи по 25 + ... Рейтинг: 4 3

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

асд
(Гост)
9
отговор
17 октомври 2018 | 12:14

къри е най-набедената звезда в спорта Рейтинг: 4 19

.
(Гост)
17 октомври 2018 | 14:50

А ти си по зле от козата, йорка и ссс взети заедно Рейтинг: 10 1

до go_NY
(Гост)
8
отговор
17 октомври 2018 | 11:53

За Кайри няма как да се пробват ГСУ. Той със сигурност ще иска някаква ултра макс дийл, а Уориърс със 16 оу стара няма как да му я дадат. Другото е, че Кайри иска все пак да е водеща фигура и това е причината поради която се махна от Леброн. Докато в ГСУ ще потъне сред 16 оу стара. Мисля, че Кайри или ще остане в Селтикс или ще ходи да предвожда Никс. А относно ГСУ мисля, че само Селтикс ще могат да ги спрат защото стилът им е наистина жестоко неудобен за ГСУ и това си личи от години, дори когато СТивънс разполагаше с много по-малко класа от сравнение със сега. Рейтинг: 5 4

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук


							
						

НБА

Розата, която отказва да увехне 01 ноември 2018
“Вярвайте в себе си, дори когато те не го правят”. Това послание отправи Дерик Роуз в профила си в социалната мрeжа Facebook, след като вкара рекордните за кариерата си в НБА 50 точки. Най-младият MVP в ...
Уили Ернангомес: В Испания не само се работи ... 20 август 2017
Баскетболистът на Ню Йорк Никс Уили Ернангомес даде ексклузивно интервю за предаването "Код спорт" по ТВ+. Той играе на позицията център и е един от най-добрите испански национали. Кариерата му започва в Реал (Мадрид), ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?