ММА

Конър - Хабиб счупи рекорд!

09 октомври 2018 | 15:50 - Обновена
Конър - Хабиб счупи рекорд!
  • копирано
  • 6
Битката между Конър Макгрегър и Хабиб Нурмагомедов счупи рекорда за най-гледан ММА мач в историята. Досегашното постижение за платена галавечер по правилата на смесените бойни изкуства беше 1,65 мил. абонати за реванша между ирландеца и Нейт Диас. Цената на прякото излъчване беше $55 за SD и $65 за HD качество.
"Все още продължават да постъпват данни - коментира босът на UFC Дейна Уайт. - Много съм доволен. Не успяхме да направим 3 милиона продажби, но сме доста над два милиона. Това е прекрасен резултат за бойните спортове."
Очакваните приходи от срещата вероятно ще задминат $150 млн.

Още по темата
  • копирано
  • 6
КРАСИМИР ГЕОРГИЕВ
редактор - отдел "Спорт"
Прочетена 26492

Добави коментар ›› Коментари (4)

PR
(Гост)
4
отговор
10 октомври 2018 | 09:40

На мъжката Ронда и трябва още един мач преди да се премести в кеча Рейтинг: 8 0

Консервативен
(Гост)
3
отговор
10 октомври 2018 | 00:04

Не да го обвиняват, трябва на крака да отидат при Нурмагомедов и да му се молят да се съгласи да даде реванш на Макгрегър.След огромния скандал, който спретна Хабиб след двубоя, като нищо реванша ще мине 3 милиона ППВ, щом сега е доста над 2 млн. Рейтинг: 8 0

Еми
(Гост)
2
отговор
09 октомври 2018 | 21:48

мачът не беше на високо ниво...бих казъл леко скучен даже. Добре,че бяха въргалите след това,че да се запомни с нещо........Конър и той много плямпа и накрая нищо не показа.....да се стегне малко инак ще стане като с Ронда Роузи.......само по реклами и филми. Рейтинг: 10 4

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

lalalala
(Гост)
10 октомври 2018 | 09:41

не е скучно когато бият тоя клоун.не вярвам да стане като рондито,конър поне може да се бие добър е.само дето дрънка малко по-вече от необходимото Рейтинг: 2 3

ьао
(Гост)
1
отговор
09 октомври 2018 | 17:33

У livetvru за без пари. Баххх туй дране аз. Рейтинг: 22 3

FEN 2
(Гост)
09 октомври 2018 | 18:17

И аз това имам в предвид, че поне 10 пъти по толкова сме го гледали по безплатните спортни сайтове излъчващи директно мача. Рейтинг: 14 0


							
						
Защо Дилиън Уайт още се дърпа за мач с Кобрата? 01 май 2018
Международната боксова федерация (IBF) още миналия месец насрочи мача Кубрат Пулев (25-1, 13 КО) - Дилиън Уайт (23-1, 17 КО) за елиминационен за статута на официален претендент за световната титла на Антъни Джошуа ...
Багата иска нов мач срещу Волков (видео) 07 април 2019
Благой Иванов-Багата е специалният гост на предаването „BOEC.BG“ тази неделя. На 7-ми април в студиото на единственото телевизионно предаване за бойни спортове и изкуства у нас ще си говорим с него ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.