НБА

НБА на планира нови отбори до 2025 година

06 октомври 2018 | 16:56
НБА на планира нови отбори до 2025 година
  • копирано
  • 3
Сиатъл бе домакин на мач от НБА, макар и да ставаше дума само за предсезонен двубой, а това моментално вдигна сериозен шум и посъживи надеждите на феновете отново да имат свой отбор в Лигата. Градът остана без Суперсоникс след края на сезон 2007/2008, а по всичко изглежда, че скоро не се планира разширяване на Асоциацията, която към момента се състои от общо 30 отбора.

По информация на ЕSPN, от Лигата планират да продължават в настоящия си състав поне до 2025 година. Тогава ще има преговори за нов сериозен договор за телевизионните права, в резултат на което евентуално може да се преговаря и за увеличение на клубовете - вероятно от 30 на 32.

Американците пишат още, че има минимален шанс някой от сегашните отбори да бъде преместен в Сиатъл, а като възможни варианти се споменават Мемфис и Ню Орлиънс, но засега всичко е в сферата на спекулациите.

Още по темата
  • копирано
  • 3
SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 1378

Добави коментар ›› Коментари (3)

REDMAP
(Гост)
3
отговор
06 октомври 2018 | 18:09

Доста се говореше, за обединяване на конференциите в последно време. Та ми хрумна един формат и нека ви чуя мнението. Стартираме както е сега 2х15 Изток-Запад. Играят по 4 мача по между си 56 мача След това, 4-те най-добри отбора от двете конференции съставят първа 8-ца където играят по между си 4 мача, те са с гарантирано място в плейфите. Следващите 8 от всяка конференция общо 16 създават втора група. Там играят помежду си по 2 мача, като първите 8 влизат в плейофите. И последните 4 от всяка конференция създават 3-та група където играят 4 мача помежду си, като този с най-добрирезултати в тази 3-та група получава най-висок процент в драфта, за да се елиминира танкването поне в края на сезон. Така всички отбори ще играят в първата фаза 56 мача и във втората още 28 което прави 84. След разделянето всеки ще бъде мотивиран от разлино нещо в последната група е по-добри шансове в драфта, тези от втората, да влязат в лейофите, а тези от първата да са обиграни за плейофите, а и може да се направи така, че примерно последните 2 отбора от първата група да не са с домакинско предимство в първият плейофен кръг. Така, ще бъдат стимулирани да играят. И остава въпроса, дали дасе запазват победите от първият етап, защото например в по-слабият Изток, торонто след 56 мача може да има 50 победи, а в по-силният запад, Хюстън да имат 46, но това ще балансира лигата, така някой звезди може да решат да преминат в по-слабият Изток, за да имат такоа предимство. Дали да се запазват и аз не мога да го преценя. Вие кажете. Рейтинг: 4 6

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

rdgfdg
(Гост)
08 октомври 2018 | 13:00

твърде сложно за американците да проумеят кое как и кой срещу кого. Дай нещо по-просто, като за тях. Рейтинг: 3 1

Аман от такива
(Гост)
08 октомври 2018 | 14:35

Какво стартираш ти от село Анонимово. Някой в НБА чака ти да кажеш. Самият факт, че огромна държава, с огромен пазар не организира по-голям шампионат от 30 отбора по-малко от 1 отбор на щат значи има защо и някои специалисти са мислили много по въпроса. Рейтинг: 2 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

запознат
(Гост)
2
отговор
06 октомври 2018 | 17:48

Жалко, че ще стане чак през 2025, това значи цели 21 години от последното увеличаване на отборите, което стана през 2004, когато Шарлът под името Бобкетс се включиха, тъй като по това време марката Хорнетс беше заета от Ню Орлиънс след напускането им именно на Шарлът. Иначе според мен е много вероятно да станат 32 отбора и да направят предварителен плейофен кръг 5-12, 6-11, 7-10 и 8-9, докато пъривте 4 в конференциите да имат около 2 седмици почивка между последния си мач от редовния сезон и първия плейофен. Оставането на само по 4 отбора от конференция извън плейофите според мен ще е добро решение, защото дори последните почти до март биха имал шанс за плейофи, съответно би намаляла драстично тая пошла борба за по-задно място в класирането с цел по-преден пик. Рейтинг: 9 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

GoGoSpurs
(Гост)
1
отговор
06 октомври 2018 | 17:09

Би били яко да сменят формата. Да разделят изцяло изтока и запада. В редовен сезон да си играят само изток срещу изток. Като две различни първенства по 18 отбора, които игра 4 пъти помежду си = 68 редовен сезон.После първите 16 да играят в серии 4 от 7. Първият от изток срещу 8-мия от запад и така. Рейтинг: 1 16

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук


							
						

НБА

Розата, която отказва да увехне 01 ноември 2018
“Вярвайте в себе си, дори когато те не го правят”. Това послание отправи Дерик Роуз в профила си в социалната мрeжа Facebook, след като вкара рекордните за кариерата си в НБА 50 точки. Най-младият MVP в ...
Уили Ернангомес: В Испания не само се работи ... 20 август 2017
Баскетболистът на Ню Йорк Никс Уили Ернангомес даде ексклузивно интервю за предаването "Код спорт" по ТВ+. Той играе на позицията център и е един от най-добрите испански национали. Кариерата му започва в Реал (Мадрид), ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.