››   Анкета

Има ли Байерн сили за успех в ШЛ със селекцията до момента?

›› Булевард

Ребека Варди се наслаждава на осмата си почивка за годината

Ребека Варди се наслаждава на своята осма почивка за годината. 36-годишната футболна съпруга, която е омъжена за Джейми Варди, използва профила си в “Инстаграм”, за да покаже луксозната обстановка, на която ...

Виж още
Авто Мания

Запознайте се с новия Touareg – диамантът в короната на Volkswagen

11 септември 2018 | 10:00 - Обновена
Запознайте се с новия Touareg – диамантът в короната на Volkswagen
В крак с времето, ролята на флагман във флотилията на Volkswagen не е отредена на луксозния им седан. Диамантът в короната на германците е SUV в лицето на новата трета генерация Touareg. Забравете всичко, което знаете за него досега, защото той е преминал на следващото ниво.
За да се случи това, при създаването на новия Touareg от концерна използват същата обща модулна платформа (MLB) , която споделят и с топ играчите от луксозния клас: Porsche Cayenne, Bentley Bentayga, Audi Q7, новото Q8 и дори екзотика като Lamborghini Urus. Това, както може да се очаква, води до огромен технологичен скок напред, а също и до по-големи общи размери. Обратно на очакваното обаче, в сравнение с предишното поколение, благодарение на използвания много повече алуминий в купето (48%) теглото е намалено с цели 106 килограма.
ПО-ВИСОКОТЕХНОЛОГИЧЕН ОТ ВСЯКОГА
Дизайнът на новия Touareg е наистина внушителен и предизвиква внимание, но големите промени започват първо отвътре. Интериорът е високотехнологично, комфортно и просторно място, в което да прекарваш с удоволствие времето си, заобиколен от качествени материали. В него доминираща позиция заема дигиталният кокпит, който се нарича Innovation Cockpit и се появява за първи път, с което още веднъж показва колко важен за тях е Touareg.
Innovation Cockpit системата реално заема дължината на почти цялото табло. Започва от 12-инчовия дигитален дисплей, който заменя конвенционалното приборно табло зад волана, и плавно прелива към още по-големия 15-инчов централен TFT-тъчскрийн дисплей, който под лек ъгъл е обърнат към водача. През "Discover Premium" инфотейнмънт системата водачът управлява максимално интуитивно почти всичко в автомобила, което води до драстично намаляване използването на досадните бутони от миналото. Така всички функции са замислени и обединени като в модерен смартфон и през тъчскрийн екрана се командват повечето информационни, комуникационни, мултимедийни и комфортни функции в автомобила.

МОЩЕН И ЕФЕКТИВЕН

На пазара в Европа Touareg първоначално се появява с два V6 дизелови двигателя с 3 литра работен обем. Първият разполага с мощност от 231 к.с. и максимален въртящ момент от 500 Нм, а по-мощната версия с 286 к.с. и 600 Нм. Впечатлява със среден разход от едва 6.9 л на 100 км пробег. Високата ефективност осигурява на големия SUV възможност за теглене на прикачен товар с маса до 3.5 тона. През есента ще дебютира и бензинов V6 с 340 к.с. и 450 Нм. На по-късен етап се очаква топ версия с 4.0-литров V8 турбодизелов двигател с мощност 421 к.с. и 900 Нм брутален въртящ момент. В гамата на новия Touareg ще присъства и Plug-In хибрид с обща мощност от 367 к.с.
ВИСОКА 4MOTION ПРОХОДИМОСТ

В третата си генерация Touareg залага на усъвършенствана 4MOTION система за постоянно задвижване на четирите колела. С нея той може да ви преведе и извън пътя през силно пресечени терени. Самоблокиращият централен диференциал с асиметрично динамично разпределение предава въртящия момент и към двата моста. До 70% могат да бъдат предадени към предния мост, а към задния мост – до 80%.

Новото поколение на пневматичното 4-Corner окачване подобрява значително комфорта, но също така има сериозен принос за справянето с трудни терени и намаляване на аеродинамичното съпротивление. То работи при нива на клиренса "Normal", "Comfort" и "Offroad", което при особено тежки терени може да увеличи клиренса с общо 70 мм. При скорост на движение над 120 км/ч пневматичното окачване автоматично снижава с 15 до 25 мм новия Touareg с цел оптимизиране на аеродинамичните показатели и пътното поведение на автомобила. Значително улеснение при товарене и разтоварване предлага функцията за снижаване нивото на багажника с 40 мм.
Едно от големите предимства на новия Touareg е технологията за завиване на всички колела. В зависимост от ситуацията задните колела завиват и така моделът се превръща в един от най-маневрените SUV-ове в своя сегмент. Системата работи при два основни режима на работа: при скорост до 37 км/ч задните колела завиват в посока, обратна спрямо тази на предните. По този начин значително се подобряват повратливостта и маневреността. Когато скоростта на движение надвиши 37 км/ч, колелата на задния мост започват да завиват успоредно с тези на предния мост. По този начин пътното поведение при високи скорости става по-стабилно, особено при резки маневри.

СИГУРНОСТ НА ПЪТЯ

Новият Touareg е един от най-сигурните и най-комфортни автомобили в класа. За това допринасят новите системи за подпомагане на водача. "Асистентът за задръстване" с включен "Асистент за стеснени пътни участъци" дава възможност за частично автономно придвижване. За първи път в модел на Volkswagen се предлага и асистент за нощно виждане "Nightvision". С тези и останалите асистиращи системи на борда на новото поколение Touareg комфортът и сигурността достигат до напълно ново равнище.
Новият Touareg на Volkswagen идва с амбиция да спечели сърцата на нови клиенти. Това са хора, търсещи нови автомобили от луксозния клас. Има всички предпоставки за голям успех с предлаганите нови технологии, комфорт, качествени материали и ефективни двигатели на разумна цена.

Още по темата
ДИМИТЪР ПУНЕВ
редактор - отдел "Спорт"
Прочетена 120

							
						
Stinger: Най-бързата и мощна Kia 08 януари 2018
Когато през 2011 година Kia показаха своя GT Concept на изложението във Франкфурт, всички си помислиха: "Това ще се произвежда, ама някой друг път". Дизайнът бе на Питър Шрайер и Грегъри Гийом. Първият е човекът,  ...
Какви опасности крие един автомобил с превъртян ... 25 май 2017
Около 1/3 от всички превозни средства втора ръка са с манипулиран километраж. Това води до средна загуба от 3 000 евро за всеки купувач. В тази връзка евродепутатът от ЕНП/ГЕРБ Андрей Новаков е категоричен, че тази ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?