НБА

ЛеБрон тренира в Берлин

03 септември 2018 | 15:49
ЛеБрон тренира в Берлин
Лятното звездно попълнение на Лос Анджелис Лейкърс ЛеБрон Джеймс не спира да се готви за новия сезон в НБА, без значение от това къде се намира. Бившият лидер на Кливланд и Маями бе в Берлин и отдели нужното време за тренировки, като за целта получи “асистенция” от страна на най-популярния местен баскетболен тим - АЛБА Берлин.

Крилото посети тренировъчния комплекс на “албатросите”, където проведе интензивно индивидуално занимание, а след това се снима за спомен с част от щаба на берлинския тим, както и с американския гард на отбора Пейтън Сива. Бившият играч на Луивил и Детройт Пистънс играе за АЛБА от 2016 година насам.

Берлинчани се похвалиха с известния си гост в профила си в Twitter.

Още по темата
SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 1299

Добави коментар ›› Коментари (9)

04 септември 2018 | 11:50

Гледам "тоя и оня" пак са изпълзели от.... Та драги ми юзъри, не виждам смисъл от каквато и да е конфронтация и спор на тема кой е по-по най! Навярно за голяма част от "децата на демокрацията" Джеймс би бил избор номер едно 1,за което не ги упреквам,защото е логично... За останалите,който са видели "сладкото" пък е логично да изберат Майкъл Джордан! И единия и другия си имат своите качества,но да сравняваш един лидера на един епохален отбор в лигата,който има неоспорими качества във всяка фаза на играта е меко казано неприемливо. Като не искам да омаловажавам качествата на Джеймс! Наистина е много комплексен,физиката му е безспорна! Безспорно умее да извежда съотборниците си в не лоша стрелкова позиция,но за жалост не проумява,че те не са машини и не могат да вкарват нон стоп! Не отричам,че има качества на лидер. Играта в наши дни е различна от тази през 90те. Навремето във всеки отбор имаше по 1-2 играчи от висок калибър,имаше мъже! В наши дни... тази порода играчи са пренебрежимо малко. Рейтинг: 5 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Ivooo33
(Гост)
04 септември 2018 | 23:52

Глупако , ако разбираше от баскетбол щеше да знаеш какви са очакваните % за стрелба от всеки играч според позицията му и стрелбите , които прави . Баскетбола е сложна отборна игра не е за тъпаци като теб и останалите ти психични отклонения . Но обяснявам , като за малоумник от твоя SSS калибър - целта на всяка една атака е топката да бъде подадена на свободен човек в добра позиция , за която този човек тренира на тренировки и заради , което живее живот като на крал . Рейтинг: 0 7

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

1982
фен на: Съндърланд
05 септември 2018 | 08:22

Иффчоо ,ако разбираше от баскетбол нямаше как да напишеш подобен коментар. Рейтинг: 5 0

Аз
(Гост)
8
отговор
04 септември 2018 | 11:06

Без значение за какво е статията - все Джордан vs ЛеБрон. Ебахти глупаците има тук : Рейтинг: 3 0

Jehovah Witness
(Гост)
04 септември 2018 | 11:53

Действително е доста забавно да гледаш как няколко индивида , които сутрин се събуждат и вечер заспиват , с мисълта , че ЛеБрон Джеймс е "гоат" , са готови на всичко да докажат , че не си прав и че те знаят по-добре. Иначе съм писал , че тази тема за която се спори , е напълно безсмислена след като разликата в топ 10 между двамата е поне 5 места. И неуважението което се демонстрира към играчи като Карийм , Меджик , Бил Ръсел и Бърд , също е доказателство за липсата на познание. Рейтинг: 3 4

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Аз
(Гост)
04 септември 2018 | 13:41

Към Jehovah Witness, до някъде съм съгласен с теб : Рейтинг: 2 0

лол
(Гост)
04 септември 2018 | 14:28

Има 2 основни причини поради който не може да се сравняват Леброн и Майкъл ... Първо играли са в различни ери играта е била много по различна тогава и сега... Темпото е по голямо затова сега нормален резултат е 120 100 докато преди рядко е минавана границата 100 играе се предимно по периметъра защитата е съвсем друга .... Второ единия е бил гард Шутинг гард другия е леко крило .... Как сравнявате играчи на различни позиции немоа разбера само .... Коби и Джордан добре съгласен са 2 гарда сходна сравнявайте ги .... Ама крило с гард .... Рейтинг: 2 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

11
(Гост)
04 септември 2018 | 16:12

Не си гледал баскетбол през 90-те, както можем ясно да видим. Играта днес е по-бърза, но в никакъв случай през 90-те не е била "бавна". Напротив. Защитата обаче беше доста по-добра и се позволяваха контакти, докато днес това е абсолютно невъзможно. НБА просто изгуби от чара си в последните години и всеки, който е гледал преди 20 години, усеща разликата. Рейтинг: 3 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

лол
(Гост)
05 септември 2018 | 08:47

Щом играта сега е по бърза тази от 90 не е ли по бавна спрямо сегашната ? Като се прайте на умни поне малко обмисляйте .... И другото което е къде съм казал че през 90-те е била бавна играта ? Другото което е преди защитата е била индивидуална като ако се дублира играч се е давало фал нелегална защита ... Искаш да ми кажеш че защита от 1 човек е по добра от тази от 2ма или 3ма защото често звездите сега са дублирани ? Да за Контактите съм донякъде съгласен. Според мен в момента баскетбол си има доста чар и е доста по атрактивен от 90-те защото се е развил има много отигравания който тогава даже не са си мислели за тях по динамична е играта и не е било като ... Повечето който ланкате по старите времена основния ви проблем е че сега не играели твърдо .. ако ви са гледат блъскания каквито е имало много преди можете да гледате НФЛ или някой боен спорт там се търкалят и блъскат само ... като не ви харесва баскетбола зако висите тука и се обеснявате като ученички какво не ви харесвало .... Не гледай не влизай и не коментирай и това е лесно е .... Рейтинг: 3 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Do lol
(Гост)
05 септември 2018 | 09:57

Разгледай хубаво правилото за нелегална защита. Джордан във всеки мач беше дублиран. Рейтинг: 1 0

лол
(Гост)
05 септември 2018 | 11:21

Prior the 2001-02 NBA season, the defensive rules in the NBA were no different than your elementary schools rec league; everyone must guard their man. Zones defense, or anything that resembled one, was completely illegal. You had be either guarding your man or the ball, and hing in-. Рейтинг: 1 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

до лол
(Гост)
05 септември 2018 | 16:20

Пич, спри да четеш в уикипедия. То и крачките са забранени, но ги има. Дабъл тиймове имаше непрекъснато. Включително и зонови формации на защитата. Голдън Стейт играеха такава, но не само те. Рейтинг: 1 1

лол
(Гост)
05 септември 2018 | 17:33

Ква Уикипедия та гони пич .... То много неща са забранени но ги има това не е само в спорта ... Мънкате за ПРАВИЛОТО е го правилото а дали са спазва ма боли оная работа мене сещаш ли се ... Изменяте темите да ви станат удобни та да излезете прави винаги .... Когато искаш да спориш за нещо се замисли знаеш ли за какво става въпрос или гледа комшията Иван да го прави и стана експерт .... Рейтинг: 0 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Ghostface ah
(Гост)
05 септември 2018 | 18:22

То всъщност и един на един само да бяха, Леброн Джеймс не е кадър да излезе победител срещу Джей Джей Бареа, а какво остава за ония откачалки от 90-те. Рейтинг: 2 1

Ivooo33
(Гост)
7
отговор
04 септември 2018 | 04:08

Зарежи го ти леброн . Не съм сигурен че знаеш значението на тази дума с която определи джордън . Питай в сектата някой по-начетен пастор ако има ?! Общо взето толкова си зле , че ако утре спортал пуснат някоя от типичните малоумни статий за това как леброн бил най-красивия баскетболист , като нищо ще се появиш да кажеш: “абе не е като Майкъл “ До сега разбрахме че е най добрия , най-великия , човека който правел съотборниците си най-добри , най-големия дарител , най бързия , най умния , спасителят на Найк от фалит , най-комплексния . Понеже започнах да се зачитам по глупостите тук едва от плейофите тази година , кой знае колко още “най” съм пропуснал ... Рейтинг: 0 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

hmm
(Гост)
04 септември 2018 | 16:05

Също разбрахме че ти си най-простия Рейтинг: 2 1

лол
(Гост)
05 септември 2018 | 09:04

Ами Джордан си е бил комплексен ... 10 пъти реализатор и 9 пъти в първия отбор на защитниците .... Колко пъти ЛЕброн е бил в подобни неща ? Коплексен е като лови борби и дава пасове ? Така ли ? Ми то тогава Уестбрук е доста по комплексен от Леброн 2 сезона с трипъл дабъл средно на мач ? Какво разбирате по комплексен първо ? Само за справка Джордан е шутинг гард неговата работа е ясна бележиш и пазиш ... горе споменах как са е справял с тези неща ... ПРедполагам че ако толкова време си бил на добър от цялата лига в нещата който трябва да правиш на паркета си най добър не е ли така ? Най-великия е защото ако питаш някой човек за баскетбол ще се сети за джордан без дори да е фен на играта и прочие ... пример приятелката ми не гледа спортове и даже незнае Леброн къв е и какво прави ама ако я питам за баскетбол се сеща за Джордан и филма с бъкс бъни ... Рейтинг: 2 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

haha
(Гост)
6
отговор
03 септември 2018 | 23:15

Единственият баскетболист, който е водил финална серия всички 5 главни показателя точки, асисти, борби, октраднати топки и чадъри. А пък нека да не може да върши нещо като хората. Ссс, по-голям кав алд жия от теб няма. Рейтинг: 4 5

_SSS_
фен на: ---
03 септември 2018 | 23:44

И какво от това? Рейтинг: 3 9

Фил Джаксън
(Гост)
04 септември 2018 | 00:17

Ами нищо,просто практикуваш най-древната професия... Рейтинг: 8 2

лол
(Гост)
04 септември 2018 | 17:01

Пич нали са сещаш че Спорта се играе с цел победа ако ще и по всички възможни показатели проценти теорий да води накрая не дигне ли трофея нищо не е направил .... за сега има повече загуби от колко победи така че ме боли оная работа ко води щом не печели .... Рейтинг: 1 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

до ко3а ака фил джаксън
(Гост)
04 септември 2018 | 16:16

Най-древната ли? Неграмотен, човек може да те подуши от километри. Рейтинг: 0 0

лол
(Гост)
05 септември 2018 | 13:37

Единствения баскетболист който 1 път не каза аз съм виновен а се другите са му виновни .... за да е с повече загуби от колко победи в финалите начи не прави нещо както трябва а ? Нали е най-комплексния човек на планетата а не може да вземе 4 победи на 1 отбор ? Фенките на Леброн има 1 нещо което винаги ще ви дърпа любимеца назад и това е че не може да печели а това ... а спорта е печелене не статистика .... Даже Къри е по-добре от него 4 фина 3 титли ... :Д Рейтинг: 2 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Embiiiib
(Гост)
5
отговор
03 септември 2018 | 21:56

Bravo iskam fil djaksan i sss da sa zbyhtyt Рейтинг: 3 0

Embiiiib
(Гост)
4
отговор
03 септември 2018 | 21:55

Gazi gi broni Рейтинг: 0 0

Embiiiib
(Гост)
3
отговор
03 септември 2018 | 21:01

Machkai Bron Рейтинг: 0 1

_SSS_
фен на: ---
2
отговор
03 септември 2018 | 20:50

Сещам се за един комплексен талант - чичо Къци Вапцаров ... на китара може да свири, на пиано, цигулка, хармоника, синтезатор, дайре, тарамбука, шкаф, куб, паралелепипед... и в крайна сметка на нищо като хората. И за един такъв комплексен баскетболист се сещам, дето все всичко може да прави, пък все не му се получава ... уж може да пази пет позиции, пък го минават кат колче ролеви играчи като Джейсън Тери. Уж е уникален плеймейкър, пък като се загледаш предимно я плюе на тройката 3 секунди преди края. Уж е голям спортист и състезател, пък се надъхва срещу слабаци и се нааква когато ла*ната ударят вентилатора. Уж е голям мъж, пък се оправдава като второкласник с безумни аргументи като "счупената" ръка. Общо взето ... от всичко по малко и нищо най - добре. Всъщност, за 15 години този баскетболист е водил само веднъж в някоя от сериозните категории - точки/ борби/ асистенции/ блокове/ стийлове. Та ... кой ли е този "комплексник"- гатАнката е към колегите козата .... ааа, извинявам се - Фил Джаксън и Ивчо информирания разбирач. Мерси за вниманието. Рейтинг: 7 11

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

.
(Гост)
03 септември 2018 | 22:07

Аз в една определена серия си спомням, че водеше във всичките 5 компонента от играта. Рейтинг: 3 0

.
(Гост)
03 септември 2018 | 22:14

Аз си спомням една серия, в която водеше и в петте показателя в баскетбола, ти спомняш ли си я? Рейтинг: 0 0

.
(Гост)
03 септември 2018 | 22:22

Абе знаеш ли кво още си спомних, тоя същия дето го подминават като колче, направи най-великото отиграване в защита в тая същата серия. Рейтинг: 1 1

Фил Джаксън
(Гост)
03 септември 2018 | 21:32

ССС от гледане на ТВ помията "Биг Брадър" не му е останало време да се научи,да се държи,като достоен човек...или поне по-нормален. Рейтинг: 6 3

_SSS_
фен на: ---
03 септември 2018 | 21:49

Тва сега ако можеш да ми обясниш каква връзка имаше... Рейтинг: 3 2

Jehovah Witness
(Гост)
1
отговор
03 септември 2018 | 17:29

В Берлин се ходи в една вълшебна "лечебница". Коби Брайънт отиде там през лятото на 2012г. и същия сезон беше доста впечатляващ. След това дойдоха и контузиите. Рейтинг: 2 6

Фил Джаксън
(Гост)
03 септември 2018 | 17:52

Братле,спри с омразата си към най-комплексния играч в историята ! Това заклинание ли беше ? Защо не отговори на последния ми въпрос за фауловете-фантоми на Док Ривърс и подвикванията на феновете на Никс... Рейтинг: 7 3

Jehovah Witness
(Гост)
03 септември 2018 | 19:18

Ти сам си отговори. Не смятам да отговарям повече на подобни тъпотии. За "най-комплексния" играч също може да се спори. И пак спора е с Майкъл Джефри Джордан. Две съществени разлики: защитата на Джордан и трупането на статистика на Джеймс. Предпочитам ефективността , пред сухата статистика. Като се замисля Уилт също може да излезе по-комплексен от ЛеБрон Джеймс , но там е близо. За лабораториите в Германия...Виж , всеки може сам да си провери. Аз пиша с факти. Рейтинг: 5 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Ivooo33
(Гост)
03 септември 2018 | 20:06

:ДДДДД Точно ти и дружката ти сте тия дето най-наблягате на фактите ! Добър лаф , хареса ми. Спорът е за Майкъл джордън само в празната ти , побъркана глава . Джордън извън гард не е играл , 2 минути сигурно и в гимназията . Бахти превъртялника , иначе с факти говорел :ДДД Рейтинг: 4 6

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Jehovah Witness
(Гост)
03 септември 2018 | 20:28

Иво е отличен пример за емоционално нестабилен човек , с психически отклонения. Живее си в неговия свят и всеки ден си мечтае да е като ЛеБрон. Рейтинг: 5 5

Axel
(Гост)
04 септември 2018 | 10:10

Копирам ти отговора ми от предната статия да се видиш ти какви психически отклонения имаш. Искаш да ти обясня какво е хейт ли? Хейт е това, че под обикновена статия за 3ма спортисти, които си разменят тениски вие се изсирате и си развивате някакви неща, на които мястото им не е тук. Хейт е това, господин мъжкар, че ти, който борави с факти и винаги е достоверен, обвиняваш спортист, който дори не си виждал на живо, че има биохимици и лаборатории в имението си. Докажи го. Нали боравиш с факти. Дай да видим допинг тест нещо. Нали си мъж. Мъжете не хвърлят обвинения за щяло и нещяло. Сори, ама твойто ми прилича на женски хормони, които те карат да клюкариш. Хейт е това, че излиза нова статия как ЛеБрон тренира в Берлин и вие двамата с аверчето ССС дрискате първи, без никой да ви провокира, както той се оправдава, че коментарите са му в отговор на "некомпетентни фенчета и поклоници". Как пък от една най- малоумна статеия за тренировка в Берлин, ти заключи, че той е там, за да им пробва най-модерните лаборатории? Няма възможност да е там нещо да промотира или защото там има лаборатории, елитен спортист не може да стъпва в града? Ето дай доказателства нали боравиш с факти. Дай да видим снимка как влиза в тези вълшебни лечебни заведения. Абе тия Херта Берлин що не газят в Бундеслигата,бе? С тия лечебници трябва да са доста впечатляващи. Рейтинг: 2 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук


							
						

НБА

Просто едно хлапе от Акрън 31 юли 2018
“Аз съм просто едно хлапе от Акрън. Дори не би трябвало да съм тук. Би трябвало да съм просто статистика”. Думи на трикратния шампион и четирикратен “Най-полезен играч” на редовния сезон в НБА ...
Уили Ернангомес: В Испания не само се работи ... 20 август 2017
Баскетболистът на Ню Йорк Никс Уили Ернангомес даде ексклузивно интервю за предаването "Код спорт" по ТВ+. Той играе на позицията център и е един от най-добрите испански национали. Кариерата му започва в Реал (Мадрид), ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?