›› Формула 1

Дженсън Бътън става баща

Дженсън Бътън разкри със снимка в социалните мрежи, че с годеницата му - моделът Бритни Уорд очакват първото си дете заедно. Бебето – момче - се очаква да се роди през лятото на 2019 година. Brittny & I are ...

Виж още
Волейбол

Мариан Колев: ЦСКА няма бюджет като други отбори, но има дух и традиция

12 август 2018 | 13:29 - Обновена
Мариан Колев: ЦСКА няма бюджет като други отбори, но има дух и традиция
През лятото на 2016 година Мариан Колев и управляваната от него компания за играчки „Хиполенд” подадоха ръка на волейболния ЦСКА. Вече две години те са основен спонсор на клуба и с тяхна подкрепа червените последователно спечелиха редовния сезон на Суперлигата и играха финал в първенството. Бизнесменът от Ловеч говори пред „Тема Спорт” за решението да стане част от семейството на армейците, бъдещите планове, успехите и проблемите, които са свързани с ръководството на един клуб в България.


Г-н Колев, предстои ви трета година като основна фигура в управлението на ЦСКА. С какви очаквания я посрещате?
- Като подразбиране ЦСКА винаги иска да е на върха. Обективно погледнато обаче, един от конкурентите ни е пълен с национални състезатели и ще бъде много трудно да го преборим. Така че, ако не първи, то поне в тройката. От друга страна обаче, за мен и за Сашо Попов е по-важно да направим състав, който след няколко години да мачка наред, не само в България, да бъде изграден от наши момчета и без да разчитаме на чужденци, което е огромен проблем на българския спорт, не само на волейбола. Ще преживеем,

без да скачаме от 10-ия етаж, ако не сме първи

а втори или трети. Не вярвам, че ще завършим на по-задно място.

ВК ЦСКА с нов спонсор
Това, което казвате, означава, че имате дългосрочни планове с ЦСКА, така ли е?
- От първата секунда. Никога не съм го крил, независимо от доста странните неща, които откривам в българския спорт. Винаги съм следял и харесвам спорта, но не съм бил в кухнята. Трябва да си голямо перде, за да имаш нерви и желание да подкрепяш българския спорт в една такава особена среда, в голяма част от която спортните фактори изобщо ги няма. Конкуренцията е особена, странна, да не използвам по-силни думи, защото имам достатъчно врагове.

Какво разбрахте за българския волейбол през тези две години, откакто сте в кухнята?
- Във всеки случай не знам дали на хората, които заемат важни постове в различните звена, им пука толкова за спорта и развитието на волейбола. Много необикновени неща, прави се всичко друго, но не и подкрепа на спорта. Вие, журналистите, знаете много по-добре фактите. ЦСКА си има достатъчно неприятели, за да си създаваме още. Не сме поставени на едно ниво ние, софийските отбори, ЦСКА и Левски спрямо общинските като Добрич, Монтана и Пазарджик, колкото и да е странно. Подкрепата е никаква, не само това, но с една зала на над 45 години, която е сдухана отвсякъде и никой освен нас не е вложил един лев, дори тя е проблем да си продължим договора, тъй като собствеността се прехвърли в поредната ненужна фирма, с принципал министерството на спорта. От януари се борим да подпишем дългосрочен договор, а не знаем с кого преговаряме.

Като просяци сме

а хората в малките градове имат обществена и местна подкрепа. Все едно сме натрапници, които се молим да похарчим много сериозни средства, за да възстановим нещо, което е собственост на държавата, а отсреща отношението е все едно сме някакви досадници.

Казахте, че имате дългосрочни планове. На фона на всичко това защо е така?

- Защото обичам ЦСКА и волейбола и искам децата да са в спортните зали, а не пред компютрите. Вече започвам да си мисля, че възможностите ни да вървим надолу са необятни и поради тази причина някой трябва да е луд, за да забие главата и да е контра.
В първия си сезон с вас ЦСКА спечели редовния сезон, във втория игра финал на Лигата. Логиката сочи, че в третия трябва да спечели титлата, но… клубът е с по-нисък бюджет от Нефтохимик, Монтана, Хебър,
ЦСКА приема руския гранд Белогорие (Белгород) в зала “Универсиада” (видео)

Левски, дори Пирин и Добруджа. Как ще стане това?

- Моята фирма и всички наши приятели, които подкрепят ЦСКА, нямат възможностите на Лукойл или неограничените такива на всяка община, която може да си посочи какъвто иска бюджет за сметка на местните бизнесмени, които

получават предложения, на които не могат да откажат.

Не можем да се мерим с техните бюджети, но можем да се мерим чрез духа на ЦСКА, традицията, с това, че имаме най-добрите треньори в нашата школа. Това са сериозни контрааргументи. Единственият непреодолим отбор в последните две години е Нефтохимик, въпреки че беше на кантар миналия сезон. Запазихме основната група волейболисти, продадохме Яни (Георгиев), но той получи неприятна контузия и остава при нас. Имаме две нови попълнения и дори бюджетът ни да не е равен като на другите, заплатите са доста прилични за нивото на България, момчетата осъзнават това и ще дадат всичко от себе си, за да може този път финалът да е в наша полза.
Тази спортна злоба, която се заражда у вас, не ви ли гложди да вдигнете още финансовата летва, за да сбъднете мечтата ЦСКА шампион?
- Общо взето, бюджетът ни не е фиксиран. Ние сме сложили разумна граница, но винаги може да се добави, стига да има смисъл. За нас в момента е много по-важно да решим дългосрочната сигурност на школата. Тя е свързана със залата, която не се знае дали ще бъде наша изобщо. Желаем да направим нова, за което от година и половина водя преговори с Тех парка. Оглеждаме се за други локации, което ще ни направи независими. Тогава се правят сериозни планове. Чисто хипотетично няма проблем да вдигна бюджета по три и да станем шампиони с 20 точки разлика и с 3:0 във финала, ако ще

ВК ЦСКА с нов спонсор
Вальо Златев да докара националния отбор на Бразилия.

Но не това е целта, искаме дългосрочен проект, да имаме школа, деца, които да излизат от ЦСКА. Това се случва, когато нямаш никакви ежедневни битови сътресения. Всеки от ЦСКА винаги иска да е на първо място, но някой път трябва да направиш една стъпка назад и да прецениш кои са приоритетите. За нас е важно да ни има дългосрочно, а не да правим фойерверки, да танцуваме едно лято и после да се върнем обратно в блатото.

Ако можете да съпоставите нещата, успехът в бизнеса или спортният с ЦСКА ви носи по-голямо удовлетворение?
- Все едно да попитате кое от двете си деца обичам повече. И едното, и другото са любими неща. Всеки човек, който е успял в бизнеса, го е направил, защото обича точно този бизнес, същото е със спорта. Удоволствието е еднакво, както и тъгата, когато има провали.

Тогава къде тревогите са по-големи?
- Мислех си, че в спорта ще е много по-леко, но се оказа, че май съм се заблудил. Не мога да кажа, че бизнес тревогите са по-големи от спортните, но има много подводни камъни да правиш бизнес и да се занимаваш със спорт. Това не е мой или на ЦСКА проблем, а на цялата ни среда.

В този ред на мисли съжалявате ли за решението отпреди две години?
- Никога!

На всички приятели препоръчвам да се захванат

с тази кауза и никога няма да съжаля, въпреки че си създадох ненужни врагове. Всяка една кауза има своите тъмни и неприятни моменти.
Мариан Колев: ЦСКА ще има нова зала (видео)

Усеща ли се позитив от подкрепата ви за ЦСКА и върху бизнеса ви?
- Не бих казал. Хората ни се радват, но силно се съмнявам, че има рекламен ефект. Ако сме спечелили някой фен повече от червените, със сигурност сме загубили такъв от сините. Но аз не съм го правил с подобна мисъл. За мен е голямо удоволствие, че помагам с някакви средства, които за мащаба на нашия бизнес с детски играчки са доста. Маркетинговият ефект не е бил търсен и не съм разочарован, че го няма.

Хари ЛАТИФЯН, "Тема Спорт"

Още по темата
SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 8299

Добави коментар ›› Коментари (6)

Фен
(Гост)
6
отговор
13 август 2018 | 19:26

Поредният ловешки ДДС измамник. Рейтинг: 4 2

Килийно училище с. Микре
(Гост)
5
отговор
13 август 2018 | 12:39

"Бизнесменът от Ловеч..." И ТУКА ЛИ БЕ, АХАХАХАХАХА!? Рейтинг: 5 4

Blq
(Гост)
4
отговор
12 август 2018 | 20:13

Много глупости и фоерверки ей школа с тренери и то най пълна смехория един лев не е дал за школата тоя тупан де се изживява и пере нари от данъци ама от смешковци Рейтинг: 9 2

ТОЙ
(Гост)
3
отговор
12 август 2018 | 16:14

АМИ МАРИАНЧО,ОБЪРНИ СЕ КЪМ ГРИШИТО ТОЙ ЗНАЕ КАК СЕ СГЛОБЯВАТ ОТБОРИ.ЗАЩО ЛИ НЕ СЕ УЧУДВАМ ЧЕ СИ ОТ ЛОВЕЧ?КАКТО СТЕ ПОЧНАЛИ И ОТБОРА ПО ВОДНА ТОПКА ЩЕ ПРИВЛЕЧЕТЕ.КЪДЕ ГЛЕДАТ ДАНЪЧНИТЕ?ТОВА СЕ ЧУДЯ Рейтинг: 5 11

фен
(Гост)
2
отговор
12 август 2018 | 16:12

хахахахаххахахахахахахха Рейтинг: 3 1

fbi
(Гост)
1
отговор
12 август 2018 | 14:03

Каква школа приятелю? нито един медал на всички възрасти в мъжката секция! Рейтинг: 7 18

!
(Гост)
13 август 2018 | 14:41

Нямат, щот не крадат момчета от другите отбори. Рейтинг: 7 4


							
						

Италия - А 1

Силвано Пранди – Професора 12 януари 2019
Всяко ново нещо е добре забравено старо, са казвали римляните. Те може и да не са чували за волейбол, но ето, че мъдростта им е валидна и в случая с националния отбор на България. Въпреки че е италианец, Силвано ...
Силвано Пранди: Няма добър или лош жребий 17 януари 2019
България попадна в предварителна група А, във френския град Монпелие, за Европейското първенство по волейбол за мъже 2019. Съперници на националите ни са домакините от Франция, Италия, Португалия, Гърция и Румъния. ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.