››   Анкета

Колко титли ще спечели до края на годината Григор Димитров?

›› Булевард

Жената на Жиру го побърка от...селфита (снимки)

Оливие Жиру се наслади на романтична вечер със съпругата си Дженифър в Мейфеър. Двамата вървяха хванати за ръце до ресторанта, който бяха избрали, а там очарователната футболна половинка отдели голяма част от времето ...

Виж още
Спорт и бизнес

Светлана Димитрова: Coca-Cola винаги е подкрепяла спорта и ще продължава да го прави

25 юли 2018 | 12:31 - Обновена
Светлана Димитрова: Coca-Cola винаги е подкрепяла спорта и ще продължава да го прави
Coca-Cola бе един от най-големите спонсори на приключилото наскоро Световно първенство по футбол в Русия. Компанията от дълги години подкрепя и много спортни събития по света и в България. Какви още може да очакваме от Coca-Cola в бъдеще разговаряме със старши бранд мениджъра на "Кока-Кола България" Светлана Димитрова:

- Разкажете повече за партньорството на Кока-Кола с FIFA?
Компанията Кока-Кола /The Coca-Cola Company/ е един от най-дългогодишните корпоративни партньори на FIFA, официален спонсор от 1978. Компанията присъства с реклама на стадионите от 1950-а.

Така че тази година е юбилейна за нашите отношения - компанията Кока-Кола подкрепя световния футбол вече 40 години. А подкрепата е наистина на много широка основа. Освен финансова част, подновената договорка в категорията на безалкохолните напитки обхваща широка гама продукти и услуги за различни събития, организирани от FIFA в целия свят. Това включва Световното първенство по футбол, Световното първенство за жени, FIFA U-17 Световна купа, FIFA U-20 Световна купа, Световната купа по плажен футбол и други.

Освен това Кока-Кола продължава да подкрепя FIFA/Coca-Cola Световно класиране за мъже и FIFA/Coca-Cola Световно класиране за жени.

- Кое е най-важното при подобно дългогодишно партньорство?
Най-важни са устойчивите отношения и взаимния принос – за популяризиране на футбола като любим спорт на голяма част от човечеството, с емоциите, които съпътстват играта и сплотяват хората, независимо от различията им. Компанията Кока-Кола подкрепя тези ценности и се стреми да направи споделените моменти още по-специални.

В тази посока ние имаме идентична визия и тя е да обединява и да приобщава различни хора и общности. Виждате какво се случва след всяка победа на национален отбор. Нищо не обединява така хората, както гордостта от победата. А футболът е може би най-мощният двигател на този процес. В световен мащаб няма друг бранд освен Coca-Cola, който в годините неизменно е част от тези емоции.

- София е европейска столица на спорта през 2018 г. Защо е важно да подкрепяме развитието на спорта според Вас?

- Защото спортът е носител на универсални ценности, развива, обогатява и възпитава в целеустременост и колективен дух. Той е предизвикателство да покажеш най-доброто от себе си. Спортът дисциплинира и калява, учи ни, че няма лесни победи и усилията винаги се възнаграждават. Освен всичко това обаче спортът е и игра, забавление, източник на положителни преживявания и много поводи за празници – лични и национални. 

- Споделете какъв беше ефектът от историческото посещение на купата тази година в България, която стъпи на българска земя за първи път като част от глобалната си обиколка FIFA World Cup™ Trophy Tour by Coca-Cola?
- Пристигането на Световната купа беше уникално събитие за българските фенове и предизвика огромен интерес. Благодарение на добрата организация на местния и глобалния екип и сътрудничеството на FIFA успяхме да поставим своеобразен рекорд и да направим възможно повече фенове да видят купата за краткото време, което беше в България. Само за 8 часа повече от 5 000 души от цялата страна, и дори от съседните държави, успяха да видят и да се снимат с най-ценния футболен трофей. Събитието получи и изключителна популярност – новините за гостуването на Световната купа в София достигнаха до повече от 5,4 милиона българи.

- Какво следва за Кока-Кола след финала на Световното първенство?
- Като най-голям производител на безалкохолни напитки в света компанията Кока-Кола разполага с портфолио от марки, които подкрепят различни спортни, културни и обществено значими инициативи. Това е част от дългосрочната ни стратегия на глобално ниво и на локалните пазари, на които оперираме.
Кока-Кола България подкрепя спорта и ще продължим да го правим с много от нашите брандове. С Банкя например оставаме официален партньор на Българската федерация по тенис, подкрепяме бягането и други спортни дейности. С марката Coca-Cola ще подкрепяме гейминга като популярна алтернатива на физическия спорт. Тази година за първи път организирахме онлайн турнир по FIFA’18 - „eCOPA Coca-Cola 2018“, като част от FIFA World Playoffs. Победителят от България – Иван Чуров, спечели второ място на Световното по eCOPA  в Амстердам. Това му осигури участие в Световното първенство на FIFA World Playoffs, на което Иван се класира в топ 32 сред геймъри от цял свят. Имаме страхотни играчи и смятаме да продължим подкрепата си в тази посока.

На глобално и на местно ниво не спираме да търсим обратна връзка от потребителите си, за да знаем какво ги вълнува, от какво имат нужда и какво очакват от нас. А те имат различни желания, вкусове и потребности. Вдъхновяващо е, че освен от футбол, хората все повече се интересуват и фокусират своето внимание върху здравето и начина си на живот, върху опазването на околната среда и развитието на общността си. Като лидер на пазара с над 130 годишна история ние имаме уникалния шанс да чуваме и да се развиваме заедно с хората, които вярват в нас. Затова разширяваме портфолиото си с напитки с намалено съдържание или изцяло без захар, като предлагаме варианти на популярните вкусове с малко или без калории.

Успоредно с това, компанията ни обяви и глобалната инициатива Свят без отпадъци, която цели да разшири инвестициите и усилията ни в опазването на околната среда и разработването на 100% рециклируеми бутилки и опаковки. Глобалният ангажимент на инициативата е до 2030 г. да помогнем за събирането и рециклирането на еквивалента на всяка бутилка или кен, които продаваме. Достигането на този глобален ангажимент няма да е лесен, но всички ние в системата на Кока-Кола вярваме, че ще успеем, защото ще го направим заедно с нашите партньори и нашите потребители.

Още по темата
SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 2635

							
						
Светлана Димитрова: Coca-Cola винаги е подкрепяла ... 25 юли 2018
Coca-Cola бе един от най-големите спонсори на приключилото наскоро Световно първенство по футбол в Русия. Компанията от дълги години подкрепя и много спортни събития по света и в България. Какви още може да очакваме от ...
Лъчезар Танев: Не възстановят ли парите на ... 25 ноември 2017
Най-популярният футболен агент у нас Лъчезар Танев се оказа „човека с отговорите“ по немалко въпроси тази седмица. Той даде първия залп от последвалата медийна канонада по Петър Волгин по повод изказване ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?