Спорт и бизнес

Светлана Димитрова: Coca-Cola винаги е подкрепяла спорта и ще продължава да го прави

25 юли 2018 | 12:31 - Обновена
Светлана Димитрова: Coca-Cola винаги е подкрепяла спорта и ще продължава да го прави
  • копирано
  • 2
Coca-Cola бе един от най-големите спонсори на приключилото наскоро Световно първенство по футбол в Русия. Компанията от дълги години подкрепя и много спортни събития по света и в България. Какви още може да очакваме от Coca-Cola в бъдеще разговаряме със старши бранд мениджъра на "Кока-Кола България" Светлана Димитрова:

- Разкажете повече за партньорството на Кока-Кола с FIFA?
Компанията Кока-Кола /The Coca-Cola Company/ е един от най-дългогодишните корпоративни партньори на FIFA, официален спонсор от 1978. Компанията присъства с реклама на стадионите от 1950-а.

Така че тази година е юбилейна за нашите отношения - компанията Кока-Кола подкрепя световния футбол вече 40 години. А подкрепата е наистина на много широка основа. Освен финансова част, подновената договорка в категорията на безалкохолните напитки обхваща широка гама продукти и услуги за различни събития, организирани от FIFA в целия свят. Това включва Световното първенство по футбол, Световното първенство за жени, FIFA U-17 Световна купа, FIFA U-20 Световна купа, Световната купа по плажен футбол и други.

Освен това Кока-Кола продължава да подкрепя FIFA/Coca-Cola Световно класиране за мъже и FIFA/Coca-Cola Световно класиране за жени.

- Кое е най-важното при подобно дългогодишно партньорство?
Най-важни са устойчивите отношения и взаимния принос – за популяризиране на футбола като любим спорт на голяма част от човечеството, с емоциите, които съпътстват играта и сплотяват хората, независимо от различията им. Компанията Кока-Кола подкрепя тези ценности и се стреми да направи споделените моменти още по-специални.

В тази посока ние имаме идентична визия и тя е да обединява и да приобщава различни хора и общности. Виждате какво се случва след всяка победа на национален отбор. Нищо не обединява така хората, както гордостта от победата. А футболът е може би най-мощният двигател на този процес. В световен мащаб няма друг бранд освен Coca-Cola, който в годините неизменно е част от тези емоции.

- София е европейска столица на спорта през 2018 г. Защо е важно да подкрепяме развитието на спорта според Вас?

- Защото спортът е носител на универсални ценности, развива, обогатява и възпитава в целеустременост и колективен дух. Той е предизвикателство да покажеш най-доброто от себе си. Спортът дисциплинира и калява, учи ни, че няма лесни победи и усилията винаги се възнаграждават. Освен всичко това обаче спортът е и игра, забавление, източник на положителни преживявания и много поводи за празници – лични и национални. 

- Споделете какъв беше ефектът от историческото посещение на купата тази година в България, която стъпи на българска земя за първи път като част от глобалната си обиколка FIFA World Cup™ Trophy Tour by Coca-Cola?
- Пристигането на Световната купа беше уникално събитие за българските фенове и предизвика огромен интерес. Благодарение на добрата организация на местния и глобалния екип и сътрудничеството на FIFA успяхме да поставим своеобразен рекорд и да направим възможно повече фенове да видят купата за краткото време, което беше в България. Само за 8 часа повече от 5 000 души от цялата страна, и дори от съседните държави, успяха да видят и да се снимат с най-ценния футболен трофей. Събитието получи и изключителна популярност – новините за гостуването на Световната купа в София достигнаха до повече от 5,4 милиона българи.

- Какво следва за Кока-Кола след финала на Световното първенство?
- Като най-голям производител на безалкохолни напитки в света компанията Кока-Кола разполага с портфолио от марки, които подкрепят различни спортни, културни и обществено значими инициативи. Това е част от дългосрочната ни стратегия на глобално ниво и на локалните пазари, на които оперираме.
Кока-Кола България подкрепя спорта и ще продължим да го правим с много от нашите брандове. С Банкя например оставаме официален партньор на Българската федерация по тенис, подкрепяме бягането и други спортни дейности. С марката Coca-Cola ще подкрепяме гейминга като популярна алтернатива на физическия спорт. Тази година за първи път организирахме онлайн турнир по FIFA’18 - „eCOPA Coca-Cola 2018“, като част от FIFA World Playoffs. Победителят от България – Иван Чуров, спечели второ място на Световното по eCOPA  в Амстердам. Това му осигури участие в Световното първенство на FIFA World Playoffs, на което Иван се класира в топ 32 сред геймъри от цял свят. Имаме страхотни играчи и смятаме да продължим подкрепата си в тази посока.

На глобално и на местно ниво не спираме да търсим обратна връзка от потребителите си, за да знаем какво ги вълнува, от какво имат нужда и какво очакват от нас. А те имат различни желания, вкусове и потребности. Вдъхновяващо е, че освен от футбол, хората все повече се интересуват и фокусират своето внимание върху здравето и начина си на живот, върху опазването на околната среда и развитието на общността си. Като лидер на пазара с над 130 годишна история ние имаме уникалния шанс да чуваме и да се развиваме заедно с хората, които вярват в нас. Затова разширяваме портфолиото си с напитки с намалено съдържание или изцяло без захар, като предлагаме варианти на популярните вкусове с малко или без калории.

Успоредно с това, компанията ни обяви и глобалната инициатива Свят без отпадъци, която цели да разшири инвестициите и усилията ни в опазването на околната среда и разработването на 100% рециклируеми бутилки и опаковки. Глобалният ангажимент на инициативата е до 2030 г. да помогнем за събирането и рециклирането на еквивалента на всяка бутилка или кен, които продаваме. Достигането на този глобален ангажимент няма да е лесен, но всички ние в системата на Кока-Кола вярваме, че ще успеем, защото ще го направим заедно с нашите партньори и нашите потребители.

Още по темата
  • копирано
  • 2
SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 2895

							
						
Светлана Димитрова: Coca-Cola винаги е подкрепяла ... 25 юли 2018
Coca-Cola бе един от най-големите спонсори на приключилото наскоро Световно първенство по футбол в Русия. Компанията от дълги години подкрепя и много спортни събития по света и в България. Какви още може да очакваме от ...
Лъчезар Танев: Не възстановят ли парите на ... 25 ноември 2017
Най-популярният футболен агент у нас Лъчезар Танев се оказа „човека с отговорите“ по немалко въпроси тази седмица. Той даде първия залп от последвалата медийна канонада по Петър Волгин по повод изказване ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.