Honda Civic Type R с нов рекорд на "Ещорил"

Honda Civic Type R с нов рекорд на "Ещорил"

Honda постигна нов рекорд от 2 мин и 01.84 сек за серийни автомобили с предно предаване на португалската писта "Ещорил". Високоскоростният хечбек Type R бе пилотиран от Тиаго Монтейро.

Известната писта "Ещорил" е дълга 4.2 км, с два завоя тип "фиба", труден шикан и много дълга права. Карайки по нея, само от една обиколка пилотите тестват широк диапазон от скорости в различни режими. По този начин пистата дава възможност автомобилите да разгърнат целия си потенциал за ускоряване и прекрасно управление. Honda Civic Type R се оказа перфектният автомобил за нея със своя двигател VTEC TURBO с макс. мощност от 320 кс, с подобренoто си окачване и кормилната си система, които позволиха на Монтейро да постигне новия рекорд.

Споделяйки мнението си за новия рекорд, Тиаго Монтейро каза: "Ние дойдохме тук с цел да подобрим рекорда, поставен от миналогодишния модел, но все пак не можеш да го приемеш за даденост – имам предвид, че е рекорд за обиколка и това никак не е лесно постижение. Трябва да имаш самочувствие и смелост в колата, за да превземеш пистата Eщорил, и новият Type R е просто толкова силнa, плавнa и надеждна кола. Ние подобрихме рекорда, разбихме го всъшност".

Новото постижение на пистата е четвъртият рекорд за коли с предно предаване, постигнат от Honda през 2018 г. Civic Type R е чупил рекорди и на Силвърстоун и Спа-Франкоршан. Тази година Honda надскочи всички свои постижения на цитираните писти.

Новото издание на модела върви по стъпките предшественика си, покорил "Зеления Ад" на Нюрбургринг, където колата записа време на обиколка от 7 мин и 43.8 сек през април 2017 г.

Type R 2018 e част от най-мащабната развойна програма в историята на Honda за десетото поколение Civic и е проектиран да достави най-удовлетворяващото шофиране на "hot hatch" автомобили. Колата създава уникално усещане както на пистата, така и на пътя. Type R включва леко, но устойчиво шаси, нисък център на тежестта и подобрена двойна шарнирна връзка между амортисьора и долния носач, което намалява въртящия момент и подобрява завиването при високи скорости.

Последвайте каналите ни в:

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти