››   Анкета

Време ли е Ули Хьонес да се оттегли от Байерн?

›› Булевард

Секси тенисистка подпали социалните мрежи

Секссимволът в женския тенис Дона Векич разпали страстите в социалните мрежи. Красивата половинка на Стан Вавринка е на почивка след тежкия сезон, който имаше. Вижте тази публикация в ...

Виж още
Авто Мания

Най-силният, най-безопасният и най-динамичният CR-V

02 юли 2018 | 13:40 - Обновена
Най-силният, най-безопасният и най-динамичният CR-V

Благодарение на добре обмислените дизанейрски и инженерни програми новото поколение на Honda CR-V се отличава с най-здравото и най-усъвършенстваното шаси в историята на модела. Благодарение на новата конструкция е получена нискоинерционна и изключително устойчива платформа, изработена от съвременни олекотени висококачествени материали.

CR-V е настроено не само според европейските стандарти, но и да очарова шофьорите с впечатляващи показатели, които могат да бъдат усетени дори и при много високи скорости.

Системата Real Time AWD предлага още по-добра стабилност при завой и подпомага автомобила при изкачване на наклони, докато новите окачване и кормилна система осигуряват водещо в класа динамично управление и лидерска позиция за Honda по отношение на активната и пасивната безопасност.

Съвременни производствени процеси

За първи път за шасито на CR-V е използвана високоякостна горещо валцована стомана от ново поколение, като от нея са изработени 9% от шасито на модела, а резултатът е допълнителна здравина в най-застрашените при удар зони и намалена като цяло маса на автомобила.

При производството на модела е използвана комбинация от високоякостни стомани, ковани под налягане съответно от 780 MPa, 980 MPa и 1500 MPa, тя съставлява 36% от новия CR-V спрямо 10% при предишното поколение. Благодарение на това здравината на автомобила е нарастнала с 35%, а устойчивостта срещу усукване – 25%.

Процесът на асемблиране също е иновативен и неконвенционален, като първо е сглобена цялата вътрешна рама, а след това външната

Подобрени динамика и комфорт

По-ниските рамене на предното окачване тип MacPherson осигуряват високо ниво на странична устойчивост при линейно управление, докато новото задно многоточково окачване осигурява геометрична стабилност за по-предсказуемо управление при висока скорост и върхов комфорт на возията.

Кормиланата система е с двоен пиньон с електрически усилвател и променливо отношение, специално настроено за европейските потребители, така че воланът на CR-V ще дава изключително добра обратна връзка, съчетана с леко и точно управление.

Agile Handling Assist (AHA) и Real Time AWD

За първи път CR-V е обзаведен със системата Honda Agile Handling Assist (AHA). Електронната стабилизираща система е специално настроена за европейските пътни условия и характерния за шофьорите от Стария свят стил на управление. При необходимост тя се намесва дискретно и допринася за по-плавно и по-предсказуемо поведение на автомобила, при смяна на пътни ленти и при навлизане в кръгови както при висока, така и при ниска скорост.

Водещо ниво на безопасност в класа

Както при всички автомобили Honda новата платформа на CR-V включва структура на каросерията от ново поколение (ACE™ – Advanced Compatibility Engineering). Тя абсорбира енергията при челен удар чрез цяла мрежа от свързани помежду си защитни клетки. Както винаги в Honda са помислили тази конструкция да предпазва не само автомобила сам по себе си, но и намалява вероятността от евентуални щети по другите коли, участници в ПТП.

Системата за пасивна безопасност ACE™ е допълнена от набор от умни асистенти, обединени под името Honda Sensing®, като тази патентована технология е налична още от базовите нива на оборудване. Тя включва асистент за спазване на пътната лента, адаптивен круиз контрол, сигнализация за челен удар и спирачна система за смекчаване на удара.

Доставките на новото поколение на Honda CR-V в Европа се очаква да започнат от есента на 2018 г. Първоначално моделът ще се предлага с 1.5-литров турбобензинов двигател VTEC TURBO, а от началото на 2019 г. гамата ще бъде допълнена и от хибридна версия.


Още по темата
SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 682

Коментирай



Няма коментари.



							
						
Renault Megane R.S. - завръщането на краля 04 октомври 2018
Върху раменете на новия Megane R.S. бяха натрупани огромни очаквания още преди дори да си бе показал носа на улицата. Отговорността бе наистина огромна, но и имаше защо - предишните две поколения бяха най-добрите ...
Какви опасности крие един автомобил с превъртян ... 25 май 2017
Около 1/3 от всички превозни средства втора ръка са с манипулиран километраж. Това води до средна загуба от 3 000 евро за всеки купувач. В тази връзка евродепутатът от ЕНП/ГЕРБ Андрей Новаков е категоричен, че тази ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?