›› Булевард

Петер Чех заведе 16 дами на вечеря

Вратарят на Арсенал Петер Чех се показа като истински джентълмен, след като заведе цял женски футболен отбор на вечеря. Става въпрос за дамската селекция на “артилеристите”, която е най-успешната на Острова ...

Виж още
Моторни спортове

Toyota не може да си позволи отново грешки в "24-те часа на Льо Ман"

13 юни 2018 | 13:57 - Обновена
Toyota не може да си позволи отново грешки в "24-те часа на Льо Ман"
Шефът на отбора на Toyota в Световния шампионат за издръжливост, включващ и "24-те часа на Льо Ман" - Роб Люпен – бе категоричен, че тази година няма място за грешки в легендарното състезание. През последните две години японският конструктор изпуска престижната победа само на косъм, а горчивината от загубите фокусират инженерите върху надеждността и издръжливостта на автомобила.

Тази година Toyota останаха единственият конструктор във високия клас след последователното оттегляне на Audi и Porsche от автомобилните серии. Миналия месец тимът постигна категорична победа в "6-те часа на Спа" с първо и второ място и сега се надява на така чакания успех и на пистата "Бугати".

Миналата година Toyota TS050 Hybrid с номер 8 отпадна заради повреда в електрическия мотор, а тази с номер 7 – заради недоразумение в питлейна, причинило повреда в съединителя. През 2016-а загубата бе още по-сърцераздирателна. Лидерската кола на Toyota с номер 7, управлявана от Казуки Накаджима, отпадна само пет минути преди финала заради проблем с турбодвигателя.

Заедно с тези горчиви спомени Toyota е напът да постави рекорд за пореден седми опит да спечели 24-часовото предизвикателство от началото на настоящия формат на шампионата.

"Проблемът ни е, че винаги изникват проблеми, за които не сме очаквали изобщо. Тази година работим по-усърдно от обикновено, за да се предпазим дори от тях. Напрежението е малко по-различно. Сега няма Audi и Porsche, но трябва да внимаваме. Никой от нас не си мисли, че просто ще стартираме и директно ще победим. Не можем да си позволим грешки", разкри Роб Люпен.

Конструкторът в никакъв случай не смята, че липсата на други заводски отбори омаловажава евентуална победа. "През последните три години ние бяхме логичният победител. Що се отнася до представяне, скорост и стратегия ние бяхме способни да победим конкуренцията си. Не успяхме да победим 24-те часа обаче. Нашата задача все още е тук. Toyota срещу Льо Ман".


Още по темата
АНТОНИЯ СИМОВА
Редактор - отдел "Моторни спортове"
Прочетена 1363

Коментирай



Няма коментари.



							
						
Какво ново в MotoGP през 2019? 11 февруари 2019
Предсезонната подготовка в MotoGP за сезон 2019 вече започна. С рекордно бърза обиколка Ducati и новият им пилот Данило Петручи започнаха годината, която се надяваме да бъде още по-конкурентна и да ни изненадва с ...
Ангел Караньотов: От дете правя конкурентите си ... 08 ноември 2018
Талантът на българския мотоциклетен спорт Ангел Караньотов заяви, че е в приятелски отношения с основния си конкурент на пистата Мартин Чой и не обича да крие състезателните си данни."Аз от дете правя конкурентите си ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.