Революцията по отношение на телевизионните права в Премиър лийг е факт

Революцията по отношение на телевизионните права в Премиър лийг е факт

Телевизионните права за един от най-комерсиалните продукти във футбола - мачовете от Премиър лийг, стигнаха нови върхове. За първи път Amazon закупи един от пакетите за излъчване на срещите в Англия. Гигантската онлaйн платформа ще дава по 20 мача на сезон в периода 2019-2022 година, като по този начин за първи път се появи конкуренция на големите играчи в лицето на Sky Sports и BT Sport.

Още през февруари последните две компании закупиха по-голямата част от пакетите за излъчване за споменатия период. Sky взе четири пакета за общата сума от 3,6 милиарда паунда, а BT получи един пакет за 295 милиона. Последните два пакета бяха продадени сега, а купувачите им са отново BT Sport и Amazon. Последните ще излъчват срещите в платформата Amazon Prime. Всеки потребител може да си закупи месечен абонамент за нея в размер на 7,99 паунда, а годишният абонамент ще струва 79 паунда.

Сметките показват, че ако един фен на Висшата лига иска да има възможност да гледа всички мачове, които ще бъдат излъчени на живо съответно по Sky, BT и  Amazon, ще трябва да плати общо 707,88 паунда годишно на трите компании.

Последвайте каналите ни в:

Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.

Регистрирай сe

Още от Футбол свят

Виж всички