НБА

Леброн Джеймс: Не ми пука, че ме критикуват

06 юни 2018 | 09:02
Леброн Джеймс: Не ми пука, че ме критикуват
Звездата на Кливланд Леброн Джеймс заяви, че не обръща внимание на критиците, които го обвиняват, че е твърде активен в наставленията си към съотборниците си по време на прекъсване. След два мача от финалите на НБА Голдън Стейт води с 2:0 победи.

"Не ми пука. Не ми пука за критиката. Достигнахме финала на НБА, това е голямо постижение", заяви Леброн Джеймс пред ESPN.

Още по темата
SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 3622

Добави коментар ›› Коментари (12)

Нурса
(Гост)
12
отговор
06 юни 2018 | 21:52

Коза, като казах, че никой не мрази Леброн имах предвид хората, които са любители на баскетбола и са достатъчно зрели, за да не казват на бялото черно и обратното, а ти ми даваш пример с няколко човека тука, които са пълно олицетворение на фенщината и са в състояние да оплюят всеки страхотен играч щом е конкурент на техният любимец. Много е просто. Джордан нямаше как да ми е любимец, той беше най-големият съперник на моят любим отбор тогава. Леброн също не ми е любимият баскетболист в момента, но как мога да отрека, че това което прави не е уникално. Друг е въпросът че моите предпочитания клонят към ЕмДжей просто неговият стил е неповторим и затова за мен е все още най-великият играл тази игра и то със разлика от останалите. Рейтинг: 7 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Аре малко...
(Гост)
11
отговор
06 юни 2018 | 21:03

Jehovah's Witness, Живей си в миналото.дано не си така в ежедневието Рейтинг: 0 0

Jehovah's Witness
(Гост)
06 юни 2018 | 21:36

Обясни ми с кое си живея в миналото. С това , че Джордан е по-велик от ЛеБрон Джеймс? Това не е да живееш в миналото , а да познаваш историята! По същия начин , по който пред Джеймс са още - Карийм , Ръсел и Меджик. След това са ЛеБрон Джеймс и Лари Бърд. Постави Лари Бърд в днешната лига , в която се мятат само тройки и гледаш "грейтнес". Това да омаловажаваш историята и да си човек , който се подвежда по момента...това е истинската грешка! Точно това мислене ви изградиха медиите. Да не може да оцените , че и да си в топ 5 НА ВСИЧКИ ВРЕМЕНА , е невероятно постижение! Не се знае кога и кой ще е следващия дори в топ 10...какво остава за топ 5. Но тази пропаганда , която се провежда...между другото , през 2010г. коментираха и "Коби срещу Джордан" , когато Брайънт сложи петия си пръстен! Замислете се малко. След Джеймс , който и да бъде лицето на лигата , също ще бъде сравняван с Джордан. Джордан постави летвата твърде високо. Не просто с 6 от 6 във финалите. Играта , майсторството , начина по който ГАРД , тежък между 90-100 кила беше способен да вкара 50 точки на отбори играеща физическа защита , да бъде 10 пъти последователно топ реализатор на лигата , да играе невероятна защита през цялата си кариера...Майкъл Джордан вдигна летвата толкова , колкото все още никой не е стигнал. А защо ще е още по-трудно? Защото Джордан е на едно ниво с атлети като Мохамед Али , Уейн Грецки , Джим Браун , Пеле...въпреки , че последните двама имат конкуренти , то Али и Грецки нямат , в своите спортове. Али не нито с най-много нокаути , нито с най-много победи , нито без загуба или пък е бил най-дълго шампион...Но Али е лицето , с което винаги ще се свързва бокса. Стила му , лекотата с която побеждава...И въпреки всичко Джордан , поне за мен като атлет задмина Али...Но това ми е идеята. Джордан е световната икона на баскетбола и за да го задминеш , трябва изцяло да подобриш онези неща , които изброих. Дълбоко се съмнявам , че отново ще видя човек който може да доминира по подобен начин и да не губи финали...особено сега , когато суперзвезди се присъединяват към шампионски ростъри... Рейтинг: 2 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Gtg
(Гост)
06 юни 2018 | 21:53

Джордан няма кой да го мине просто, защото стана звезда в точното време. Точно когато Лигата почна да се гледа я Европа. Реално като игра не може да влезне дори в топ 3. Медийна звезда. Рейтинг: 1 6

do Gtg
(Гост)
07 юни 2018 | 02:18

Медийна звезда е оня, който на 18 го наричаха дъ Чоузен Уан. Ако беше гледал Джордан, щеше да разбереш защо хората толкова го обичаха и защо е най-големия евър..! Рейтинг: 2 0

Нурса
(Гост)
10
отговор
06 юни 2018 | 18:18

Никой не мрази Леброн, напротив, един от най-големите, които са играли тази игра е, но сравненията, които феновете му правят с ЕмДжей явно идват малко в повече ма хората и затова му сипват. Запомнете едно Джеймс никога няма да е по-голям от Майкъл. Има доста материали в тубата, така, че погледайте малко баскет от 90- те и съберете малко инфо за Джордан от безбройните документални филмчета просто така, за собствено удоволствие и тогава признайте пред себе си, кой е човекът. Майкъл е абсолютна баскетболна машина както мнозина по онова време го наричат- физически и ментално.Също така винаги е бил абсолютно директен независимо, дали това се е харесвало или не. Айде, че се отплеснах. Поздрави на всички Рейтинг: 6 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Аре малко...
(Гост)
06 юни 2018 | 18:22

Пич, уважавам мнението ти, но си е въпрос на гледна точка и предпочитания.Не е нужно да се натрапва кой е по-по-най. Не сме при бате Енчо. За справка, по времето на Джордан, аз имах други любимци, грешно ли е? Рейтинг: 3 0

Нурса
(Гост)
06 юни 2018 | 18:31

Аз също имах други любимци още повече, че съм бил винаги за Пистънс и определено Джордън не ми е бил любимец, но фактите са си факти. Относно сравнението с Леброн напълно те подкрепям, че е въпрос на гледна точка. Аз лично за първи път си позволявам да пиша по темата кой, кой е и то точно поради това, че наистина писва във всеки втори коментар да четеш само за сравняването между Джеймс и Майкъл. Рейтинг: 3 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Jehovah's Witness
(Гост)
06 юни 2018 | 19:21

По времето на Джордан беше вълнуващо да се гледа тази лига , не е грешно , че си имал други любимци. Никой не говори за любимци , а за класа и величие. Джеймс , Уест , Меджик , Шак , Бърд , Коби , Айверсън , Бил Ръсел , Хакийм , Юинг , Уейд , Дюрант...Всички тези хора са определили Джордан като най-великият! Това стига ли ти? Не е въпрос на кого си фен , а да гледаш обективно на нещата! Рейтинг: 3 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

ko3a
фен на: Ювентус
06 юни 2018 | 19:52

Никой не мрази ЛеБрон ? Как ли се нарича човек,който си сменя отборите постоянно,само и само да попадне на някой,който успее да отстрани въпросният играч в плейофите...?! Или такъв,който стои до шест сутринта,за да изчака Уориърс да си гарантират победата,за да напише поредният хейтърски коментар срещу него...Или такъв,който пише глупости за съпругата и децата на някого,който му симпатизира !? Рейтинг: 2 6

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Аре малко...
(Гост)
9
отговор
06 юни 2018 | 18:11

Имам чувството, че ако половината тука ги събудят с думите "Леброн"ще скокнат от креватите с думите "Джордън". Смешни сте вече.Едно е да защитаваш позицията си, съвсем друго под всяка статия да си латерна, обясняваща едно и също Рейтинг: 1 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

ko3a
фен на: Ювентус
06 юни 2018 | 19:45

Мен вчера,като ме събудиха с "Джордан",аз скокнах с Филип Виденов...!? Рейтинг: 1 3

moni
(Гост)
8
отговор
06 юни 2018 | 13:02

От тези спорове разбрах , че сме изключително неграмотен народ ! Прави ми впечатление , че правописа става все по-зле. Рейтинг: 3 2

Аз
(Гост)
06 юни 2018 | 14:08

Така е. ПравописЪТ става все по-зле. Рейтинг: 7 2

666
(Гост)
7
отговор
06 юни 2018 | 13:52

Както каза Стив Кър, никой не е играл на нивото, на което играе Джеймс тази година. Не е коректно, обаче да се правят сравнения за играчи, играли в различно време и при различни условия. Да изиграеш 100 мача на това ниво и да докараш този отбор на Кливланд до финала наистина е изключително. Рейтинг: 5 3

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

фенче
(Гост)
06 юни 2018 | 16:14

Кър изрично уточни "като се има предвид ВСИЧКО, което прави на терена". Кър разпознава Леброн като най-комплексния играч в историята, което е факт. Но това не означава, че е казал, че е по-добър от Джордан. Просто го превъзхожда в аспекта "комплексностзавършеност". Джордан превъзхожда Леброн в други отношения. Иначе съм съгласен, че е безмислено да се търси "най-велик" между играчи от различно време. Рейтинг: 1 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

#KINGJAMES23
(Гост)
6
отговор
06 юни 2018 | 10:29

Джордън,Кърр,Кукоч,Пипън,Родман.. с такива #teammates и аз ще имам 6 пръстена..а от другата страна-Джей Ар,Лов,Хил,Томпсън..осъзнайте се малко и не говорете глупости Рейтинг: 9 6

Аз
(Гост)
06 юни 2018 | 14:06

Родман дори и след прайма си беше страховит защитник и правеше средно по 15 борби на мач в Булс. Кой играч на Кавалерите може да върши такава работа? Защо принизяваш ролята на стрелците? Булс имаха топ отбор и без Джодран играха плейофи. Мислиш ли, че тези Кавалери могат да стигнат до плейофите без Леброн. Аз съм сигурен, че биха завършили сезона на някъде в дъното на таблицата. Рейтинг: 0 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

лол
(Гост)
06 юни 2018 | 13:52

Пич Кър и Кукуч са стрелци а Родман беше вече след прайма като отиде в Чикаго ... ти сериозен ли си с тоя коментар ... що не спомена Рей алън Уейд Бош Ървинг .. само та светна че от тея къде си избройл само Пипин и МАйкъл са били в 6 шампионски години на булс ... Рейтинг: 6 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Аре малко...
(Гост)
06 юни 2018 | 18:14

лол, ако 15 борби средно на мач означава извън прайма, здраве му кажи Рейтинг: 0 2

Jehovah's Witness
(Гост)
06 юни 2018 | 19:40

Трудно ще разберат магията , която носеше със себе си Джордан...Точно затова се опитва да се дискредитира неговото наследство , защото НБА няма полза от това играч , отказал се преди 20 години да е все още на върха. Но все пак...Кър беше под средното ниво за ролеви играч. Той стреляше по 2-3 пъти на мач от тройката , много рядко по повече...просто защото никога не е бил нищо повече от бенч плейър. Родман беше звяр в Пистънс. В Булс често използваше "майнд геймс" срещу съперниците си и ги изкарваше от кожа. Много ясно си спомням какво причини на Алонзо Морнинг във финалите на изток през 1997г. Пипън през последните два сезона издишаше , особено през 1997-1998. Кукоч беше чудесен стрелец от далечно , но слаб защитник...Но това се наслагва , че съотборниците на Джордан са някакви феномени , защото така се пропагандира. Никой обаче не говори , че ЛеБрон действително е играл с 4 хол ъф феймъра , защото Бош също заслужава да бъде там. Никой не говори за факта , че именно ЛеБрон развали отношенията си с Ървинг и искаше да го трейдне по възможно най-к**венския начин. А това да си недоволен от Уейд , Айзея и Роуз , си е твой проблем. На много играчи не им е лесно да играят под "ЛеБрон Систъм" , защото се очаква всяка стрелба да е точна! Рейтинг: 3 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

zet
(Гост)
07 юни 2018 | 09:52

Лав прави по 15 борби, ама не и при ЛеБрон Рейтинг: 0 0

#KINGJAMES23
(Гост)
5
отговор
06 юни 2018 | 10:03

феновете на Джордън скачат, щом чуят за Краля, защото само той е способен да го измести от върха, нещо което прави до момента и съм сигурен, че ще стане.. Ще го задмине, по всички показатели, може би само не по пръстени, но..ако само пръстените се броят, значи #goat за всички временена е Бил Ръсел с 11 пръстена... Рейтинг: 8 7

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

фенче
(Гост)
06 юни 2018 | 13:56

Пръстените са отборни отличия и не могат да бъдат критерий за индивидуална класа. Леброн взе два пръстена, успокои се и се върна в родното си място. Ако пръстените му бяха топ приоритет щеше да си остане в Маями и евентуално да събере 6. Той избра да се върне у дома и докара титлата в Кливланд, каквато те не бяха виждали в 45+ годишната си история. След като изпълни дълга си е свободен да потърси по-лесното, защото вече е на 33 с 15 поредни сезона игра във всички мачове, включително 8 поредни финала и най-много изиграни минути в цялото НБА и не може да продължава вечно да носи една банда бездарници на гърба си. Рейтинг: 2 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

лол
(Гост)
06 юни 2018 | 13:53

Пич ти ко мислиш че се брой загуби или победи ? Броя пръстени е един от основните критерии ... Каква е целта на всички играчи в НБА ? Пръстен или статистика ? ако ще да стане 1 в всички статистически категории и да е 3 от 10 да кажем в финали ... едва топ 5 ще хване ... Важна е победа дали с точка дали с 20 важното е кой печели да той е доказал че не от този тип хора докато Майкъл е така че успокойте са малко фенките на краля ... Рейтинг: 6 7

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

queen #23 lebrona
(Гост)
06 юни 2018 | 10:18

е по - добра от Джордан само по изгубени финали. Майкъл е и ще бъде най-великия. Рейтинг: 9 4

#KINGJAMES23
(Гост)
06 юни 2018 | 10:18

значи Бил Ръсел е по-добър от Джордън, това ли искаш да ми кажеш? Рейтинг: 7 5

ko3a
фен на: Ювентус
06 юни 2018 | 11:08

Йеееее...Колко сме оригинални ! Говорим за ЛеБрон в женски рооод ! Тия "прийоми" ги използваха едно време децата в шести клас... Рейтинг: 8 6

лол
(Гост)
06 юни 2018 | 10:28

Вие можете ли да четете е ? КАзах че е един от основните критерий броя на пръстените не основен ... Нормално е хората да почнат си мислят че леброн е жена с тея неспрестанни ръкомахания и хленчене на съдиите сеедно е в цикъл ... Рейтинг: 5 7

Vendome
(Гост)
06 юни 2018 | 18:38

Под колко ника пише толбухинският козел? Вече се обърках. Лошото е, че пише, колкото да не заспи. Даже броя децата си не знае, веднъж бяха два, друг път три. Рейтинг: 2 4

ko3a
фен на: Ювентус
06 юни 2018 | 19:30

Vendome,а ти кой беше,че нещо не се сещам...А децата ми са седемнадесет...Аз съм,като мангалите ! Рейтинг: 4 2

лол
(Гост)
4
отговор
06 юни 2018 | 10:01

Фенките на Краля са надъхват ... Как да му пука като знае че ще е 3 от 6 след има няма седмица ... искам да отиде на лято в хюстън и кат оотпадне 1 кръг на запад да видя всичките му фенки кви оправдания ще имате тогава .... много му е зор в тоя изток направо ... Рейтинг: 3 8

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

ko3a
фен на: Ювентус
06 юни 2018 | 10:03

Стигането до осем поредни финала явно е,като разходка в парка...Малоумник ! Рейтинг: 5 6

лол
(Гост)
06 юни 2018 | 10:04

Ето я най верната му фенка ... аз ти казвам искам да отиде на запад да видим кога ще види финал пак ... дори и да остане на изток здрав бостън догодина са на финал ... до тука беше почвайте с оправдания от сега ... Рейтинг: 4 6

ko3a
фен на: Ювентус
06 юни 2018 | 10:13

Какви оправдание,бе п*тко...? Питам те... Уол,Кармело,Пол Джордж например,защо не могат да го постигнат ? Колко време изкараха на Изток ? Рейтинг: 6 7

лол
(Гост)
06 юни 2018 | 10:19

Засегнах ли те ... аууу по зле си психически и от Лав като гледам ... сравняваш Леброн с Уол и Кармело ти сериозен ли си ? Аз мислех че са мъчите да направите ЛЕброн по голям от Майкъл ? Колко уговорки направиха КАрмело и Уол за играчи на изток ? КОЛКО ? Колко АЛстара имаха в отборите си ? КОЛКО ? Рейтинг: 6 4

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

ko3a
фен на: Ювентус
06 юни 2018 | 10:21

Колко си жалък...Колко ? Колко си малоумен...Колко ? Рейтинг: 6 9

лол
(Гост)
06 юни 2018 | 11:07

БГ футбол няма от много години и ма боли фара за ЛЕвски и ЦСКА ... пич тая година ЛАв беше ли алстар или не да та питам ? Всеки знае че ЛЕброн и Уейд да се наговорили да се събират да играят заедно в Хийт има интервюта където го казват лично те ... Омраза нямам към леброн ами към вас фенките му щото дрънкате само глупости ... Леброн е най комплексния играч в историята ... но не е най великия и няма и да бъде тоя е МАйкъл ... Рейтинг: 2 5

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

лол
(Гост)
06 юни 2018 | 10:25

Аз съм жалък щото не можеш си защитиш кралицата така ли ? Ти си бил по прост от колко та мислех ... Рейтинг: 3 6

ko3a
фен на: Ювентус
06 юни 2018 | 10:32

Ами честно казано не сметнах за нужно да отговарям на някакъв паляк с акъл на теле...Между другото да не си фен на г*ведата...пардон Левски ? ЛеБрон правил "уговорки" за играчи ? Ти там ли беше...Да не си от Сигнално жълто ? Този сезон,в който той играе пореден финал кои са "Ал Старовете" ? Тухларят "защитник" Кевин Лав ли ? Чак ме напушва на смях,като си спомня в началото на годината,че имаше хора,които пишеха,че бил "във феноменална форма" и ЛеБрон не трябвало да се оплаква,че нямал помощ...А да...и ДжейАр Смит а.к.а. Мисс бил феноменален защитник ! Омразата ви към ЛеБрон е толкова голяма,че пишете абсолютни глупости и си вярвате ! Рейтинг: 6 3

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

фенче
(Гост)
06 юни 2018 | 13:45

Ако отиде в Хюстън сигурно ще направи трипийт и ще се пенсионира. Тежко и горко на хейтърите. Между другото единственият помощник на Леброн в момента уж се води Лав - играч, който в ГСУ би търкал пейката. Рейтинг: 2 2

4343434343434434343434343
(Гост)
3
отговор
06 юни 2018 | 09:42

Абсолютно е прав. Закара ги на финал, което си е цяло чудо с оглед на това какъв турбулентен сезон имаха Кливланд. Едва хванаха домакинското предимство в плейофите. Колкото и да е слаб Изтока, той собственоръчно елиминира шампиона и вицешампиона в редовния сезон, както и най-приятната изненада този сезон - Индиана. Няма от какво да се срамува, но виж, неговите съотборници има защо. Независимо дали искат хейтърите да признаят или не, в момента той играе със скрап и един неадекватен треньор. Ако той прави точки или създава лесни стрелби за съотборниците си, то никой друг в този отбор не прави нищо. Дано се махне от Кавс, защото просто до 2г ще е труп, ако продължава да ги влачи така и да играе по 82 мача на сезон и по 46-48 мин в плейофите. На тези години той трябва да щади усилията си. Хората сляпо мразят играч, защото смятат, че той е злодеят или просто не го харесват. Така че те използват всякакви средства, за да го разкъсат или омаловажат постигнатото от него. Но с това просто оказват излишен натиск върху копчетата на клавиатурата. Той няма какво да доказва на никого. Ще видим какво ще се случи през лятото. Рейтинг: 9 4

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

ko3a
фен на: Ювентус
06 юни 2018 | 09:54

Защо феновете на Джордан скачат,като ужилени,щом стане въпрос за Кралят ? Рейтинг: 5 6

Jehovah's Witness
(Гост)
06 юни 2018 | 19:14

Защото не трябва да има дебат между №1 в историята и №5...най-много. Все пак ще го оставя пред Бърд. По този начин не правите нищо друго освен да омаловажавате Джордан и Карийм , най-вече Карийм , защото той е без съмнение №2 в историята...Живейте за момента , но живейте и с реалността! Рейтинг: 3 3

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

#KINGJAMES23
(Гост)
2
отговор
06 юни 2018 | 09:27

защо да му пука? критикуват го само тези, които не разбират играта.. ако разбират поне малко, ще осъзнаят, че съм мъкне отбора до финала за пореден път и няма 4 ол стара с него и съдийско рамо, на което да се опре...#KINGJAMES23 THE GOAT!! Рейтинг: 10 8

do shmatkata
(Гост)
06 юни 2018 | 09:49

Пич ГС му е първото препятствие тези плейофи ко е мъкнал срещу Индиана дето никой не ги слагаше е сметките за плейофи даже ... съдиите дет ого измъкнаха това ли е мъкненето срещу Оладипо ?? Торонто няма ги коментирам всяка година като видят Леброн и гълтат сопата .... или пък осакътените Бостън дето най добрия им играч цели плейофи е Тейтъм дето е рууки с контузените им зжезди и пак се измъкнаха с по 7 мача на два пъти ... всеки ч отбор от запада дори и слабаците от портланд ще бият кавс в серия ... Рейтинг: 7 7

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

ko3a
фен на: Ювентус
06 юни 2018 | 09:42

Ако съдим по топ "анализаторите" тук,Уориърс са си най-обикновени хамали от Калифорния,които цъкат баскетбол,колкото да не стоят вкъщи при жените си... Рейтинг: 6 4

06 юни 2018 | 09:18

Той ако види тук какви глупости пишат за него...сигурно ще се откаже от баскетболът ! Рейтинг: 11 4


							
						

НБА

Голямото чакане приключи, НБА се завръща 16 октомври 2018
Летните месеци са жадувани и дългоочаквани от повечето хора, но феновете на НБА искат времето от юни до октомври да прелети възможно най-бързо. Това вече се случи и дългото лято, в което нямаше чак толкова много ...
Уили Ернангомес: В Испания не само се работи ... 20 август 2017
Баскетболистът на Ню Йорк Никс Уили Ернангомес даде ексклузивно интервю за предаването "Код спорт" по ТВ+. Той играе на позицията център и е един от най-добрите испански национали. Кариерата му започва в Реал (Мадрид), ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?