НБА

ЛеБрон Джеймс: От доста време нещата са срещу мен

04 юни 2018 | 17:32
ЛеБрон Джеймс: От доста време нещата са срещу мен
ЛеБрон Джеймс остана на една борба от “трипъл-дабъл” с 29 точки, 13 асистенции и 9 овладени отскочили топки, но и това не стигна на Кливланд срещу Голдън Стейт. Кавалиърс вече губят с 0-2 във финалите на НБА, но въпреки това суперзвездата на отбора от Охайо не губи надежда и запазва хладнокръвие.

“Не съм афектиран. Обстоятелствата не ме плашат. Нещата винаги са срещу мен от… не знам от колко време… може би вече пет или шест години. Изправял съм се срещу много злополучия в кариерата си. Моята отговорност е да направя така, че съотборниците ми да са възможно най-концентрирани и да им дам сигурност до последната сирена. Това е моето задължение”, каза Джеймс след втората поредна загуба от Голдън Стейт.

“Показали сме, че умеем да играем добър баскетбол на собствен терен. Това обаче не означава, че трябва да се отпускаме. Ще подходим отговорно”, добави ЛеБрон по адрес на предстоящите две домакинства на неговия тим.

Още по темата
SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 2849

Добави коментар ›› Коментари (16)

Разбирач
(Гост)
16
отговор
13 юни 2018 | 22:08

Съгласен съм с коментар 15 с изключение на 1 нещо! Къри и добър, но Кайри Ървинг беше с класа над него!И основната заслуга ГСУ да не е с 4 поредни пръстена е блестящото представяне именно ма Ървинг срещу Къри а не Леброн Рейтинг: 0 0

Nomiya
фен на: ---
15
отговор
06 юни 2018 | 08:22

Понеже чета, че правите сравнения между трансферните ходове на Джеймс и Дюрант, реших и аз да напиша своето мнение. Впрочем, това съм го писал поне два пъти в рамките на последните две години, но повторението е ма... сещате се. Основната разлика е, че Кей Ди отиде в ГОТОВ отбор, който още тогава даваше заявки за един от най-добрите ОТБОРИ в историята на Лигата и който преспокойно можеше да стигне до Финали и без него. Само се замислете ... 73-9! Помня, че преди поставянето на рекорда, повечето анализатори смятаха, че по-скоро Ицата би проговорил на безупречен мандарин, преди някой да подобри постижението на Булс 96' ... При трансфера на Кей Ди, ГСУ изгубиха Барнс и Боугът. На практика, те 'ъпгрейднаха' отбора няколкократно на позицията на лекото крило и загубиха титулярния си център, който бе заместен от комбинация от играчи - Заза+Джавейл. В замяна получиха играч номер 2 в Лигата, като, по това време, първото място бе заето от Джеймс, а третото, по мое скромно мнение, от Къри. Да не забравяме 'оу-стар' играчите Клей и Дреймонд и 'Файнълс МВП-то' Иги. Отново обръщам внимание на факта, че ГСУ си бяха напълно 'окомплектован' отбор, който запази основното си ядро + групата от супер надеждни ролеви играчи и добави Дюрант. Когато Джеймс отиде в Маями, той обедини сили с играч от Топ 3 и Топ 10-15, респективно Уейд и Бош. Тогава, поне според мен, Коби все още беше Номер 1, Джеймс - №2, Уейд - №3 ... Останалата част от отбора на Маями се състоеше от 'миш-маш плява' от ролеви играчи, които бяха събрани, за да "запълват дупките" в отбора, като тогава погрешно се смяташе, че цялата тежест може да бъде поета от трите суперзвезди. Все пак това бе още в зората на суперотборите. Плявата включваше Иугаускас, който броеше месеците до пенсия, 'необработен' Марио Чалмърс, понапълнял и поостарял Майк Биби, невъзпятият герой от първите два сезона на Хийтълс - Джоел Антъни, както и добрият борец и защитник, но 'тотал щета' в атака - Юдонис Хезлъм ... Да не забравяме двестакилограмовия Еди Къри ... Имаше и други, но не ги помня. Освен това, три-четири сезона преди мегатрансфера, Хийт бяха опашкари в плейофите, въпреки чутовните усилия на Ди Уейд. Та, да обобщя: ростърът на Хийт бе тотално "разкопан" и за едно лято бяха пресяти три суперзвезди и една камара буренаци, които тепърва щяха да се сработват. Връщам се на прякото сравнение между Дюрант и царчето. Паралел между трансферните им ходове можеше да се прави само при условие, че, например, Джеймс бе отишъл в готовия отбор на Селтикс, който го отстрани през 2010 г. Въпреки, че между Селтикс от този период и ГСУ 2016, не може да се прави сравнение, тъй като Голямото Трио бе в зенита си, а ядрото на ГСУ бяха навлезли в 'прайм-а' си. Между другото, Селтикс от Ерата Кей Джи- Рей Рей- Истината + фамозния Рондо, бяха един от най-приятните отбори за гледане, по мое мнение. Те си доказаха, че не става само с мускули, а трЕбва и акъл, като за малко не набиха канчето на Хийтълс през 2012 г. Рейтинг: 0 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Пепо
(Гост)
06 юни 2018 | 10:00

Има разлики безспорно но Леброн ги започна тези супер отбори,КД просто го последва но направи много по добър избор.Това е хубавото на това да си свободен агент, можеш да си избереш къде да играеш. Рейтинг: 0 0

zet
(Гост)
07 юни 2018 | 09:40

А защо не ги събра в Кливланд? Рейтинг: 0 0

novak
(Гост)
14
отговор
05 юни 2018 | 19:24

Боже, не стига че всички го изкарват жерта, ами сега и той самия почна хахах. От баскетболна гледна точка Леброн е феномен, спор няма. Обааче това изкказване, ао наистина така го е казал е просто СМЕШНО. Кои обстоятелства са срещу него? Или за Леброн фактите, че се прави на треньор и ГМ са лошите обстоятелства. Това че си бърка носа навсякъде и се опитва да контролира всичко му изиграва лоша шега. Интересно, ако печелеше дали пак обстоятелствата щяха да са срещу него? хахах Рейтинг: 2 3

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

КРАЛСКИЯ КЛУБ
(Гост)
13
отговор
05 юни 2018 | 17:17

Много интересно не гледам баскетбол но и тук има някви задълбочени спорове както във футбола меси-Роналдо Рейтинг: 0 1

ko3a
(Гост)
12
отговор
05 юни 2018 | 16:16

Тоя ЛеБрон какво се прави на жертва,направо не знам...Голяма работа,че е бил бездомник Рейтинг: 6 2

DO KOZA
(Гост)
05 юни 2018 | 17:30

Бездомници има много и навсякъде той по специален ли е ? Пича е на интервю след баскетболен мач и да обеснява че живота му бил тежък ... взема ебати милионите и живота ми е бил тежък затова не мога да спечеля ... Рейтинг: 1 1

Леброн фен
(Гост)
05 юни 2018 | 18:56

Той просто отговори за въпрос. Питаха го дали това е най-трудната ситуация в която е изпадал и той каза, че трудните ситуации са били в детството му, а това е просто баскетбол. Тези статии са винаги преведени зле и извадени от контекст. По-добре гледайте оригиналните интервюта. Например тук пише "от 5-6 години", а той каза от "5-6 годишен". Рейтинг: 5 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Jehovah's Witness
(Гост)
05 юни 2018 | 20:25

Виж сега , като негов фен би трябвало да знаеш по-добре от мен. Майка му е била наркоманка и престъпник. Често е крадяла от къщи! ЛеБрон очевидно не го е понасял и е бил под голям стрес...Все пак собствената ти майка да е такъв човек...не е лесно. Но виждаш ли какво правиш ти? Вместо да кажеш: "Майка му е била престъпник и наркоманка , която го е депресирала от дете , оставила го е друг мъж да се грижи за него и т.нт. , но той е поел по своя път и е се е изградил като човек"...ти се опитваш да ни разчувстваш колко тежък му бил живота. Ами дай да поплачем и за Айверсън! Айверсън го опандизиха преди НБА...Дай да ревем , че на Стърн не му хареса имиджа на Айверсън и му унищожи кариерата на бързо...Стегнете се малко! Рейтинг: 0 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Леброн фен
(Гост)
05 юни 2018 | 21:43

Нищо не се опитвам. Просто казвам какво се случи в това интервю. Ти специално винаги ще си намериш за какво да мразиш Леброн, ако ще и да реши проблема със световния глад. Защо да плачем за Айверсън и стърн? Те какво общо имат с въпроса, който беше зададен на Леброн, на който просто той отговори. или очакваш, че когато го питаха това, той просто трябваше да каже "Не, следващ върпос". Какво точно трябва да каже Леброн, че да останеш точно ТИ щастлив? Рейтинг: 0 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Jehovah's Witness
(Гост)
05 юни 2018 | 21:47

Отговарям на ко3ата и причина за това ЛеБрон Джеймс винаги да е представян като жертва от медиите. Рейтинг: 0 0

Леброн фен
(Гост)
05 юни 2018 | 21:52

Този хейт те прави слепец, момче. Ти дори не чуваш какво казва Леброн. Всъщност с отговора си той каза, че не се чувства под напрежение, защото трудното е било в детството му и е зад гърба му. Това сега е просто баскетбол. Ако Леброн искаше да се изкара жертва щеше да каже - ами да, много ми е трудно защото играя за един от най-слабите отбори срещу един от най-силните отбори в историята. Пък дори и това да беше казал, то щеше да е просто истината. Рейтинг: 1 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Jehovah's Witness
(Гост)
05 юни 2018 | 22:09

Не , млади момко. Ти не разбираш! ЛеБрон Джеймс няма никаква изгода да се нарича "жертва" , защото това го правят медиите а.к.а. либераланите медии , които са първи негови приятели! Точно затова хора като Шенан Шарп и Ник Райт му смучат пишока по цял ден. Не е тайна за никой , че ЛеБрон Джеймс винаги е бил и винаги ще бъде играча с най-малка подкрепа , с най-силна-конкуренция на финали , с най-труден живот..."дрън-дрън , та пляс" са казали старите хора. Спри да ми казваш какво бил казал вчера на пресконференцията , а виж какво всъщност се пропагандира от десетилетие. Няма никакъв "хейт" , момче...Казвам ти нещата , каквито са...Отново повтарям , че фенството ще ви докара психични проблеми! Рейтинг: 0 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Леброн фен
(Гост)
05 юни 2018 | 22:14

Фенството е израз на любов и това не е психичен проблем. Психичен проблем е хейта, който те караш да видаш черно във всяко едно действие на определен човек. Тази омраза те разяжда отвътре и прави организма ти киселинен. Замисли се за здравето си. Рейтинг: 1 0

Леброн фен
(Гост)
05 юни 2018 | 22:18

И тази статия е за това, което е казал вчера, затова е редно да се коментира именно това, а не да се говорят врели некипели по 100 други теми, които нямат нищо общо с тази тук, само и само да се изкара Леброн лош. Сега като ти стана тъпо, че те нарекох обикновен хейтър, какъвто очевидно си, взе да мажеш и да сменяш темата и разказваш разни истории за които никой не те е питал. Леброн просто отговори на въпрос, който му беше зададен. Точка. Рейтинг: 0 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Jehovah's Witness
(Гост)
05 юни 2018 | 22:25

Но разбира се , за да започнеш да виждаш по-далеч от носа си , трябва да премахнеш тази любов , която изпитваш към ЛеБрон Джеймс! Рейтинг: 0 0

_SSS_
фен на: ---
11
отговор
05 юни 2018 | 13:53

Горкия Леброн... жал ми става. А още по - жал ми става за това, което загатна, че след края на кариерата му, ще разберем що за нечовешки препятствия е преминал .. нямам търпение и книга да издаде, за да купя 100 копия и да ги раздам благотворително на 100 мургавелковци. Сериозно, жалко че не може да ме видите в момента .. сълзи, сополи, екскременти... всичко Рейтинг: 4 9

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

ko3a
(Гост)
05 юни 2018 | 16:09

Ти си най-жалкото нещо,което Господ може да създаде...Плюя на такива,като теб ! Заради такива мръсни твари,като теб,които знаят само да плюят и обиждат,нашата велика страна е на това дередже... Рейтинг: 5 5

Jehovah's Witness
(Гост)
05 юни 2018 | 20:32

Вярвам , че е преминал през много тежък период още от ранно детство...заради майка му! Проблема е , че медиите изкарват майка му , която до ден днешен си е чисто и просто - боклук , се опитват да я изкарат светица. Затова ЛеБрон Джеймс си играе с приятелите от едно време и днес. Затова не може да му каже в очите на Ървинг , че не го иска , а прави сложни - к**венски схеми в опит да се отърве от него. Мъжката фигура в детството , която му е липсвала , си е оказало влияние. Но майка му оказва най-голямо влияние за тези несигурност в характера му , която го прави по-страхлив и слаб на моменти. Една от причините да "изчезне" така през 2011-та на финалите беше именно тя. Но имам абсолютно уважение , че е стигнал до тук сам! ЛеБрон Джеймс е феноменален играч , но и бизнесмен-политик! Мисля , че точно защото е феноменален политик , ще ни разчувства с историята си точно след края на кариерата си , когато ще започне стъпки към...политиката! Рейтинг: 1 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Леброн фен
(Гост)
05 юни 2018 | 22:11

Ти наистина удари дъното с последното си мнение. Правил к*рвенски схеми да се отърве от Ървинг... Ти сериозно ли? Ървинг просто му порасна работата и поиска да излезе от сякната на Леброн, което е разбираемо. Същото се случи миналото лято във футбола, когато на Неймар му порасна работата и избяга от сянката на Меси. Това е тяхно право, но кармата ги застигна и двамата и се контузиха. А ти явно наистина си най-обикновен хейтър и комуникацията с теб е просто безмислена. Рейтинг: 2 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Jehovah's Witness
(Гост)
05 юни 2018 | 22:17

Ето още едно доказателство , че FOX и ESPN си вършат работата чудесно! Джеймс отиде при Дан Гилбърт с желание Кайри Ървинг да бъде трейднат за Крис Пол. Защо? Защото Кайри , както много играчи , загуби търпение в тъй наречената "ЛеБрон Систъм" , в която Джеймс трябва да държи топката в 95% от разиграването. Миналата година още в първия или втория мач от финалите , Джеймс крещеше като луд по Кайри по време на една от паузите: "Pass me the ball! Pass me the ball!". Джеймс е дребна рибка с тези негови игрички , но за хора като мен - които обичат да мислят! Ти като не обичаш , това си е твой проблем! Рейтинг: 1 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

redmap
(Гост)
10
отговор
05 юни 2018 | 13:01

Не, че нещо, но и той едва ли очаквал, че отивайки в Маями ще превърне в тендеция това играчите да създават суперотбори. И преди е имало супер отбори, но те са били плот на добри драфтове иили добри фронт офис решения. Но ей така да се съберът 3-ма пича и да решът в прайма си да си намалят заплатите на половина в името на титлите го е нямало. Сега има срещу себе си супер отборът на ГСУ, но ако не бе неговата постъпка, Дюрант сега нямаше да е в ГСУ. И го казвам като човек който в този финал е по-скоро за КАВС. Малко ми е тъжно за Леброн като цяло. Рейтинг: 7 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

hmm
(Гост)
05 юни 2018 | 13:16

Именно заради това не могат да бъдат сравнявани КД и Леброн за тези ходове. КД отива самичък като свободен агент някъде докато Леброн отива някъде като за да отиде иска да вземат този и този което за мене е по слабата постъпка от двете. 1 е да отидеш някъде и да се нагодиш към играта на отбора защото КД отиде се нагоди към игарата на ГС с многото движение с и без топка почна да прави повече пасове от колко в ОКС както и да играе защита защото това е оръжието на ГС здрава защита ... А Леброн отива и казва вземете ми този този и този аз ще ги водя ... Лав беше франчаиз играч в Минесота отиде в КАвс стана психично нестабилен ... Уважавам Леброн като играч ще завърши в топ 5 на всички времена ... но като човек и личност ... не Рейтинг: 8 4

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

.
(Гост)
05 юни 2018 | 19:05

По-слабата постъпка е на КД, защото чоукна и го обърнаха от 1-3 и отиде при този, който го победи - готов отбор с най-великия редовен сезон в историята, който нямаше нужда от него. КД отиде в ГСУ просто като едно парченце в един пъзел, който вече беше нареден. Също така той изостави отбор, който беше силен и можеше да победи ГСУ ако не беше чоукнал. От друга страна Леброн си тръгна от един отбор без бъдеще в който си пропиляваше кариерата и въпреки, че се събра с други две звезди той създаде нещо съвършено ново и беше лидер и двигател на цялото това нещо. КД не е лидер и не може да носи такъв това на плещите си, затова просто скочи на вагона. Рейтинг: 2 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Методи Алипиев
(Гост)
9
отговор
05 юни 2018 | 12:52

Пак спите. Човекът каза: "The odds has been against me since... I don't know... since I was 5-6 years old." Тоест от дете, през целия му живот. А не в последните няколко НБА сезона. Рейтинг: 3 2

.
(Гост)
05 юни 2018 | 19:09

Леброн отговори това, което го питаха. Ако го бяха питали за цената на черешите нямаше да говори за трудностите си. Ако някой тук мрънка това са хейтърите на Леброн, който се чудят само как да очернят всяка негова дума или действие. Рейтинг: 4 0

hmm
(Гост)
8
отговор
05 юни 2018 | 10:31

Обстоятелствата били срещу него от 5-6 години ... изобщо не се прай на жертва ... Какви злополуки е имал само не разбрах 1 сериозна контузия е нямал .. това че не си подбрал правилно хората като сменяше отбори това ли е злополука .... е затва ме дразни тоя може да е най комплексния играч в историята но се другите са му виновни се той жертвата .... голяма примадона ... Рейтинг: 6 4

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

#KINGJAMES23
(Гост)
7
отговор
04 юни 2018 | 23:53

не е жертва.. това, че не взимат интервюта от Дюрант, Къри и т.н не е виновен той.. просто другите пред него бледнеят и не са интересни.. хахаха #KINGJAMES23 THE GOAT! Рейтинг: 8 15

Jehovah's Witness
(Гост)
05 юни 2018 | 20:39

Тук най-вероятно говорим за "постгейм интервюто" , което взимат от всеки след мач. Бъди сигурен , че когато го интервюират ще бъде от определени хора или дори човек. Майкъл Джордан правеше същата схема с Ахмад Рашад , който беше един от малкото , които му взеха интервюта. Но какво го обяснявам на теб това...не знам. Рейтинг: 1 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

zet
(Гост)
6
отговор
04 юни 2018 | 23:41

Горкият! Пак е жертва... Рейтинг: 9 7

SIXERS_ 3
(Гост)
5
отговор
04 юни 2018 | 22:03

в момента е най добрият баскетболист защото заведе неговите съотборници на финал който преди 6 месеца само межеха да го сънуват един ден като се откаже и минат години ще му се оцени играта и ще го наредат до най големите начело с ем джей Рейтинг: 18 4

#KINGJAMES23
(Гост)
04 юни 2018 | 23:54

MG отдавна го е минал по доста показатели Рейтинг: 4 10

Леброн фен
(Гост)
05 юни 2018 | 08:43

И аз съм фен на Леброн, но не е задминал Джордан. Нито пък Джордан е по-голям от Леброн. Стига вече. И двамата са велики и е безмислено да се сравняват. Обстоятелствата при които играят са толкова различни. Най-голямото нещастие в кариерата на Леброн е, че беше трейднат от Кливланд. Ако го беше взел някой по-читав отбор нещата при него щяха да се развият по съвсем различен начин. Рейтинг: 9 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Леброн фен
(Гост)
05 юни 2018 | 08:44

Упс исках да кажа драфтнат... Рейтинг: 4 1

Статистици малоумни
(Гост)
4
отговор
04 юни 2018 | 21:30

Глупендерчетата с първите постове - не стига, че сте глупави, но дори гугъла не можете да ползвате. Проверете си фактите, преди да пишете глупости. Леброн, няма да бъде никога The GOAT, но това не значи, че не е феномен в баскетбола, какъвто е Елджин Бейлър или Джери Уест да...гугълнете го и него колко финала е загубил и кой е изобщо, защото сигурно не знаете и това... Рейтинг: 5 5

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Леброн фен
(Гост)
05 юни 2018 | 08:47

Няма такова нещо като Дъ ГОАТ. Това е илюзия. Има само най-велики за своето си време и Леброн е един от тях. Пръстените и загубите във финалите са отборни постижения, а не индивидуални. Баскетболът е колективен спорт. Това ще го потвърди и Джордан, който вкарва 63 на Селтикс но загуби от тях. Рейтинг: 5 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Бакалина
(Гост)
3
отговор
04 юни 2018 | 19:39

От 2007 насам всичко е срещу него. Рейтинг: 12 1

taka
(Гост)
2
отговор
04 юни 2018 | 18:10

Еми така е като си набедена суперзвезда и някой плаща да те изкарват по-велик от историята на баскетбола. Но реалността винаги лъсва. Рейтинг: 14 32

Вълка
(Гост)
05 юни 2018 | 10:50

Чакай да ти дам един палец надолу. Глупак. Рейтинг: 7 3


							
						

НБА

Голямото чакане приключи, НБА се завръща 16 октомври 2018
Летните месеци са жадувани и дългоочаквани от повечето хора, но феновете на НБА искат времето от юни до октомври да прелети възможно най-бързо. Това вече се случи и дългото лято, в което нямаше чак толкова много ...
Уили Ернангомес: В Испания не само се работи ... 20 август 2017
Баскетболистът на Ню Йорк Никс Уили Ернангомес даде ексклузивно интервю за предаването "Код спорт" по ТВ+. Той играе на позицията център и е един от най-добрите испански национали. Кариерата му започва в Реал (Мадрид), ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?